THE WORLD IS SO WRONG

48 2 0
                                    

Nici macar nu stiu cum sa incep...Ugh,fuck.Nu fac asta sa fie pe placul cuiva,fac asta ca sa ma exprim in felul meu,si sa va arat de ce cred eu ca THE WORLD IS SO WRONG.Eeeh,probabil ca voi credeti ca sunt o pustoiaca de 15 ani,care nu are ce face si se plictiseste atat de tare incat vine sa ne umple noua capul cu bullshit-urile ei.Poate ca asta credeti,dar nu imi pasa :) .Stiu ca sunt multi,care simt ceea ce simt eu si anume ca:nu fac parte din lumea asta.De cate ori nu v-ati simtit ca o greseala pe pamant,sau ati simtit vreodata ca orice faceti e gresit,iar toti oamenii va cred buni de nimic.Pentru ca eu am simtit asta,si vreau sa impart cu voi gandurile mele.
Si,gata cu vorbaria asta,eu vreau sa va fac mai fericiti si mult mai increzatori in voi.SO...HERE WE GO!

Traim intr-o societate,in care nu suntem apreciati.Lumea cauta doar perdectiunea.Ceea ce ma intriga pe mine de fapt,e ca oamenii cand spun perfectiune se refera din start la aspectul fizic.WHY THE FUCK?Pentru mine perfectiunea nu se limiteaza la atat,eu vad perfectiune in sufletul unui om,care e perfect imperfect.Suntem mereu tristi si dezamgiti pentru ca nu putem obtine ceva perfect,dar asa ceva nu exista.Perfectiunea e in mintile noastre,e o iluzie,in realitate noi trebuie sa lasam partea rea si sa vedem frumosul in orice.Incercati asta!Sunt multi care se uita in oglinda si sunt ceva gen :"Oh my God,de ce am nasul atat de urat si mare?" sau "De ce am urechi de cimpanzeu?","De ce am picioarele strambe?" sau "De ce sunt asa gras?",am dreptate?AM! Incetati sa va mai vedeti defectele,pe care altii poate nu le vad.In timp ce tu spui "OHH,CE NAS AM!",poate e altcineva care spune :"OH,DAR CE OCHI FRUMOSI ARE!" .Nu e vina voastra ca v-ati nascut cu defecte,acceptati-le,sunt ale voastre,sunteti voi! Aveti incredere in voi,fiti puternici,si nu lasati pe nimeni,sa va doboare! Evident ca se va gasi un idiot,ca sa te critice,dar stiti ce? In lumea asta,oricum vei fi criticat,indiferent de cei vei face,asa ca...Mai bine fa-i ce dracu vrei si don't give a fuck pentru altii. Sunteti unici,iar daca voi  nu va apreciati,ei bine...Nimeni nu o va face. Voi sunteti minunati,but THE WORLD IS SO WRONG...

Si aici,inchei primul capitol.Sper ca v-a placut,si sper ca v-am putut aduce un mic zambet acolo pe buze,fiti fericiti si nu uitati sa zambiti!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 29, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

THE WORLD IS SO WRONGUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum