Kada sam tog jutra dosla u bolnicu, Harry se zaista cudno ponasao. Mozda je to samo plod moje maste, sada kad sam priznala sebi da mi se svidja. Njegov osmijeh mi je sada izgledao mnogo privlacnije, i moram priznati da sam osjecala krivicu zbog toga. Jer Tayler umire, a ja mogu da priustim sebi to zadovoljstvo da nastavim dalje. Znam da je on to trazio, ali da li je to stvarno ispravno?Mislim on umire,a meni se svidja njegov najbolji drug,momak koji je na nasem vjencanju trebao da bude kum. Iz nekog razloga Harry nije prisao da se pozdravi vec je otisao da sebi i Taylerovoj majki donese kafu.
Sjela sam pored Taylerove majke,jer da je budan ona bi vec bila u sobi.Pitam se da li me ona mrzi?Ipak sam ja djevojka koja je ostavila njenog sina kada mu je bilo najteze.
-Znam da mislis da te mrzim..-Pocela je. - ALi ja zapravo mnogo cijenim to storadis za mog sina. Svaka druga odavno bi otisla, ali ti.. ti si idalje tu. Posle svega sto je moj sin ucinio, namjerno ili ne.- Pokusala sam da se nasmijem, ali sada svakako nije bila prilika za to. - On je sve to uradio zbog mene. Nisam i nikada mu necu zamjeriti nijednu od tih stvari. Ali vec sam mu objasnila da ne mogu da budem sa njim. Ne samo zato sto.. Zato sto je bolestan. To nebi bilo iskreno. Mi smo raskinuli onda kada mi je rekao da idem, i bez obzira na to sto je to radi za moje dobro, ja sam na neki nacin pokusala da krenem dalje. I naravno da znam da vi to sada ne zelite da cujete. Boze, i meni se gai kada pricam da ja treba da zivim a on.. a on ne.- Ocekivala sam da ce biti ljuta ili da ce barem plakati. Umjesto toga gledala me je pravo u oci.- Darcy ne znam zasto tako govoris dijete, ali sam sasvim sigurna daTayler nebi podnio da si ti ona koja umire. Mozda.. Mozda je ovako bolje. Oduvijek sam mislila da bas i niste jedno za drugo Darcy, ti si zivjela u svom svijetu, u masti. Nisi na zivot gledala bas mnogo ozbiljno. Dok je moj sin, uvijek bio onaj dosadni realista.- udahnula je duboko pokusavajui da zadrzi suze. -I to ce mi najvise nedostajati kod njega.- rekla je kroz suze i zagrlila me. Zasto se ovdje svi ponasaju kao da Tayler treba da umre. On je, sasvim sam sigurna jedna od osoba koje ne bi trebala da umru nikada.
Nakon odprilike pola sata, Taylerov tata je izasao izsobe i rekao da Tayler pita da li sam tu.
Usla sam u osbu i zaista nisam bila sigurna sta da radim. Da li da mu kazem da je bio upravu? da li je uopste fer priznati svom bivsem vjereniku na samrti kako si zaljubljen u njgovog najboljeg druga? Nije. Treba to da drzim za sebe. - Darcy, zvao sam te ovdje iz dva razloga. Prvi je sto sam zelio da te vidim. Zelim da te se nagledam.. dok jos mogu.- tada sam pocela da placem. - A drugi je, sto zelim da ti dam nesto.- pokazao je na papir koji je stajao na ormaricu pored njegovog kreveta. - Ali moras da mi obecas, da to neces otvarati dok god.. dok god sam ziv.- - Zasto?- uzela sam pismo u ruke. - Zato sto tu pisu stvari koje ne bih da izgovorim, ali koje treba a znas, stvari koje ce uciniti da jasnije gledas na svijet. A pod svijetom mislim na Harrya.- klimnula sam glavom i prosaputala da obecavam. - Kad smo vec kod Harrya. - - Znam da sam bio upravu. Tvoj tata mi je juce rekao da i on misli da ste zaljubljeni jedno u drugo. Obecao mi je da ce pricati sa tobom. - - Ali Tay, to nije smjelo da se desi. Nisam smjela da se zaljubim u njega. Ne on je tvoj najbolji drug i..- - I tovja srodna dusa.- prekinuo me. -NIje Tay. Mozda, mozda se on meni svidja, ali mislim da on mene ne voli. Jutros me je izbjegaao, i nije me zvao.- nasmijao se- Ne znam hoces li mi vjerovati, ali kada je jutros dosao, i on je meni pricao isto. - Mislim da ovo prica samo da bih ja skupila hrabrosti da mu pridjem.Ali on je musko.I ako mu se ja stvarno svidjam,prici ce mi prvi...
Otisla sam iz bolnice nedugo nakon mog razgovora sa taylerom. Nisam mogla da podnesem da me Harry ignorise. Tata je dosao po mene i nismo mnogo pricali. Vjerujem da je ocekivao kako cu mu pricati da sam priznala Harryu sve. Ali nisam. Zasto bih? Ne svidjam mu se. Zar je to toliko komplikovano?
Cijeli dan nisam pricala ni sa kim. rucak i vecera su prosli sasvim mirno i mislim da je Seleni i Zaynu bilo neprijatno kada niko nije pricao.
Sledecih par dana proslo je isto. harry me je ignorisao, a tayleru je bilo sve gore i gore. Bila sam u iskusenju da procitam ono sto mi je Tayler dao barem deset puta. U nadi da ce tamo biti neki lijek ili neko cudo na osnovu koga bi tayler trebao da prestane da pati. Ali dovoljno sam odrasla da shvatim da to ne postoji. Niti ce ikad postojati . taylerova smrt je sve bliza a ja se sve vise plasim. Osjecam se kao da mi neko polako vadi srce iz grudi. Dovoljno polako da sam svjesna svakog pokreta. ali i dovoljno brzo da nemam vremena da razmisljam ni o jednom.
YOU ARE READING
Nisam smjela da se zaljubim u tebe
FanfictionDarcy je normalna 23-ogodisnja djevojka koja je srecno zarucena sa Tayler-om MCWilliams-om.Njihov zivot je bio savrsen sve dok se Darcy nije zaljubila u momka cijem je bendu Tayler menadzer.Da li ce Darcy naci nacin da se odupre tim osjecanjima?Da l...