ASLA PES ETME

6 1 0
                                    

Derya 7 yaşında bir ilk okula giden küçük bir kız çocuğuydu.Babası ile annesi iyi geçinemiyor,babası annesini vurup aldatıyormuş hatta  bazı geceler babası eve gelmediği zamanlar bile oluyordu.Zaman ilerledikçe Derya bu durumu fark edip annesine neden babasının eve gelmediğini sorunca annesi sorusunu yanıtlamayıp Derya' yı yatağına yatırdı.Sabah olmuştu Derya okula gitmek için uyandı. Yemeği'ni yedi okula gitti.Derya'nın  dersleri çok güzel gidiyordu yaptığı davranışlardan dolayı sınıf'ın örnek ögrencisi olmuştu.Okul dağıldı Derya eve gitti.Annesi'ni ilk defa ağlarken görüyordu.Çantasını bırakıp annesini teselli etmek için yanına gitti.Annesine neyin var dediğinde annesi dayanamayıp hüngür hüngür ağlamaklı bir şekilde babası'nın yaptıklarını söyledi.Derya bu duruma inanmayıp çantasını alıp odasına gidip kapıyı kilitledi.Derya  olup bitenleri düşünmeden edemiyordu.Ders çalışmayı o günden itibaren bırakmıştı.Çünkü ne zaman ders çalışmaya kalksa aklına annesinin babasının hakkında söyledikleri aklına geliyordu.Kafasına takmadan edemiyordu.Günler günleri, saatler dakikaları kovalıyordu,zaman su gibi akıp gidiyordu.Derya'nın dersleri gün geçtikçe kötüye gidiyordu.Dersle bir ilgisi yoktu.Derya'nın öğretmeni annesini okula çağırmasını istemişti.Ama Derya bir türlü çağırmıyordu öğretmeni annen neden gelmiyor dediğinde ise hasta diyip geçiştiriyordu.Karne günü gelmişti her arkadaşı öğretmen tarafından teşekkür edilip küçük bir hediye verilip yerlerine oturtturuluyordu.Sıra Derya'ya gelmişti karnesini öğretmen'inden bile almayı gitmemişti.

Aradan 10 sene geçmişti.O küçük Derya 17 yaşın'a basmıştı.Ama tek bir sıkıntısı vardı  babası  vefat ettiğinden dolayı büyüdüğünü görememişti.Derya 4. Sınıftan beri takdir teşekkür alamıyordu
Artık o da bir liseli olmuştu.Istediği mesleğe ulaşmak için çalışıp,emek sarf edip,çabalamalıydı.Ve bunun'da farkındaydı.O eski ilk okul 1.sınıf'da olduğu gibi örnek öğrenci olmak istiyordu.1 sene sonra üniversite sınavına girecekti bu seneden itibaren çok çalışması lazımdı ne yapıp edip Teşekkür yada TAKDİR belgesi almalıydı.Bu hayat şartları Derya'ya ne olursa olsun "ASLA PES ETMEMESİ" gerektiğini öğretmişti.Derya o günden sonra kafasına bir şey takmadan okul ve derslerine iyi çalışarak TEŞEKKÜR belgesi alabilmişti.Ilk okuldan sonra ilk TEŞEKKÜRÜNÜ 11.sınıfta almıştı.Zaten o günden sonra okul sonuna kadar belge alarak geçmişti.Derya istediği üniversitesi'yi hukuk bölümü'nü kazanarak hayatına  devam etti.

NOT:Bazen de çok geç olmadan herşey'in farkına varıp geçmişi'nin üstünü çizip,geleceğini aydınlatmlalısın

Bir Kez Daha DeneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin