*2 Måneder senere*
Nialls synsvinkel.
Jeg gik i et langt og rart bad for at få mine muskler løsnet. Jeg tog mig god tid, og ja, mine tanker faldt på lidt forskelligt. Blandt andet Cecilie, hvordan jeg elsker når hun fortæller mig at jeg er hendes et og alt, hvordan hun kysser mig og hvordan hun får mig til at føle forskellige ting.
Cecilies synsvinkel.
Jeg lå på sofaen mens Niall var i bad, da hans mobil brummede. Jeg kiggede på displayet der stod "Jennifer ringer" jeg tænkte at det nok var vigtigt så jeg tog den.
"Hej du snakker med Cecilie?"
"Hej, er Niall i nærheden?" Hendes stemme lød meget moden og feminin.
"Nej han er i bad, kan jeg tage imod besked?"
"Bare fortæl ham at hans dejlige pige har ringet" hvad sagde hun lige der?
"Undskyld hvad?... Gentag det lige igen?"
"Fortæl ham at hans pige har ringet.." Sagde hun.
"Hvad mener du?" Spurgte jeg.
Hun lagde på. Jeg kastede mobilen ned i glasbordet som smadrede. Niall skyndte sig herind. "Hvad sker der skat?" Sagde han. Mine tåre trillede ned af mine kinder. "Lad mig gøre noget klart for dig, din pige har ringet" sagde jeg og lagde ekstra tryk på pige. "Hvad mener du?" Sagde han. Hans stemme lød nervøs.
Nialls synsvinkel.
Shit, havde hun fundet ud af noget?..
"Din dejlige Jennifer! Hvad fanden tænkte du på?" Skreg hun. "Cecilie, jeg.. Jeg.. " hun afbrød mig. "Fuck dig Niall James Horan!" Hun kastede forlovelses ringen i hovedet på mig og tog sine Vans og skred. Jeg løb efter hende ud til døren. "Cecilie vent!" Råbte jeg. "Du skal aldrig tale til mig igen!" Skreg hun tilbage.
Jennifer var en pige jeg havde noget med på et tidspunkt, eller da jeg for en måned siden gik ned på diskoteket og drak lidt, knaldede jeg hende måske.. Jeg kan ikk huske så meget andet end at vi har været lidt friends With benefits, på det sidste. Hvad fanden havde jeg gjort?
Cecilies synsvinkel.
Jeg gik desperat rundt på gaderne i London og vidste ikk hvor jeg skulle gå hen. Jeg havde ingen mobil med så kunne ikk ringe til Liam eller nogen af de andre. Jeg gik lidt rundt kun iført mit nattøj, klokken var efterhånden nok snart 22. En bil stoppede tæt ved mig. "Cecilie, hvad laver du herude?" Jeg kiggede ind i bilen og der sad Calum. "Niall havde en affærer med en anden pige" græd jeg. "Kom ind i bilen!" Sagde Calum og åbnede døren.
Jeg satte mig ind og forklarede ham alt, "wow, han fortjener dig slet ikk, så" sagde Calum. Vi kørte hjem til ham.
"Her du kan låne en af mine t-shirts til at sove i" tilbød han og rakte mig en sort t-shirt. "Tak, hvor er gæste værelset?" Spurgte jeg og tog imod t-shirten. Calum pegede hen mod en dør. "Lad mig vide hvis du mangler noget" sagde han og smilte. Jeg gik hen mod døren og åbnede den. Jeg satte mig i sengen og klædte om. Lidt efter lagde jeg mig ned, i tristheden med et knust hjerte.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Live while we're young [1D & 5SOS]
FanficCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv