Obudziłam się o 8 spojrzałam na zegarek i nie mogłam uwierzyć że wstałam tak wcześnie polerzałam sobie jakieś dziesięć minut i postanowiłam wstać podeszłam do szafy i wyjęłam bieliznę , zwykłą czarną bluzke 3/4 i dresy . Zeszłam na dół i była reszta chłopaków przywitałam się i usiadłam przy stole.
- Tini ( jak by co to jest jej cale imię )
jedziesz ze mną po walizki i sukienki na te koncerty a i jakieś buty ci kupię do tych sukienek ok
-oki
- ale po co mi sukienki jak ja nie będę się pokazywać ludzią bo nie chce żeby było o mnie w internecie
-no dobrze ale sukienki tak i tak trzeba kupić
- ok to sukienki też kupimy
-to super zbieraj się -jiminPojechaliśmy do galerii po walizki musiałam wziąć aż trzy ponieważ gdzieś muzę zmieścić buty i sukienki tak powiedział mój brat no ale ja nie będę się z nim kłóciła . Kupiliśmy dwie duże i jedna małą oczywiście mała będzie dla ubranek dziecka .
Potem poszliśmy do sklepu z sukienkami jak to mój brat miałam sobie wybrać dwie i on mi wybierze dwie oczywiście ja wzięłam takie gdzie mój brzuch nie będzie widoczny zy na braciszek wziął obcisłe same zobaczcie :
Teraz był czas na buty oczywiście wzięłam cztery pary barelinek (nie wiem czy dobrze napisałam) .
Do prawie całym dniu pojechaliśmy do domu ale przed domem jimiś zawiązał mi oczy chustą i powiedział że mają dla mnie niespodziankę weszliśmy do domu i poszliśmy po schodach do góry i weszliśmy do pokoju
-Ti jesteś gotowa
-no tak nie mogę się doczekać
-3, 2 ,1 i z dieli mi opaskę i zobaczyłam pokoik dla maluszka bul przepiękny sami oceńcie :-woooow (tylko to mogłam powiedzieć )
- podoba ci się - V
- Tak jest przepięknie każdego mocno przytuliłaś i dałaś całusa w policzek
Nie mogłaś przestać płakać z szczęścia .
Tak wam przeminęło cały dzień poszłaś się umyć i położyć spać ale okazało się że nie jesteś spakowana a jutro od samego rana wyjeżdżacie ,szybko wstałaś w łóżka zaczęłaś się pakować spakować swoje trzy duże walizki i jedną małą walizeczkę dla dziecka . Teraz jak byłaś spakowana to poszłaś do łóżka i spać .Dziękuję za czytanie książki niedługo będzie się działo a i przepraszam za błędy .