Облякох бялата сатенена рокля за партито по случай повишението ми в библиотека "Уорън".Сметнах,че е подходяща и ,че ще ми напомня за Алек.Вярвах,че ако той можеше да присъства щеше да е доволен от избора ми и отново щеше да ме упрекне,че се обличам така нарочно за да го дразня.
Партито ,както и очаквах,беше истинска наслада.Всички поканени присъстваха и можех да се закълна,че някъде сред гостите успях да видя известни писатели като Джоан Роулинг и Маделин Ру.Имаше представители на големите телевизии и вестници,както и стари колеги и приятели на Карл Уорън.Всички от борда присъстваха,както мои приятели и семейство.Чувствах се замаяна от групата,която се беше изсипала в библиотеката.
Сервитьорите предлагаха шампанско и хапки с хайвер,имаше диджей и мястото беше преобразено с помощта на кетеринг компания (вероятно същата,която ползвахме и за годишнината на библиотеката).Харесвах какво са направили с мястото и нямаше как да не се усмихна на всичките усилия,които беше положила Вайлет.Тя заслужаваше огромни благодарности.
-Харесва ли ти? -попита тя когато най-после ме видя.
-Да.Обожавам го! Браво и много ти благодаря.
-Как иначе? За какво са приятелите?
Целунахме се по бузите и продължих да се срещам и да разговарям с останалите гости.
"Поздравления,Катрина!",
"Чух невероятни неща за теб.",
"Карл е толкова доволен.Рядко чувам така да хвали някого."
Хваблите продължаваха цялата вечер.Аз благодарях учтиво и се запътвах към следващият гост.Цялата вечер беше една еуфория.
Карл каза една прочуствена дълга реч за моето "присъединяване в семейството" и допълни с просълзени очи,че не е срещал друго момиче,което да обича толкова литературата колкото него и прародите му(той много се гордееше с дългият си род).Всички повдигнахме чаши и отпихме от скъпото шампанско.
Амброуз беше щастлив.Караше ме да се чувствам като принцеса и се стараеше когато може да ме оставя да си почина и да отвлича вниманието на нахални гости,които задаваха прекалено лични въпроси.
За моя най-голяма изненада Карл и Вайлет се бяха наговорили и ме наградиха с приз "Служител на годината" и ми подадоха позлатената статуетка пред всичките снимащи медии и ухилени,ръкопляскащи гости.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
All the truths - Всичките истини (2)
RomanceКатрина Шери е красива,млада,знае какво иска и знае как да го получи. В продължението на шест години тя е живяла добре,добила е слава и сега е на прага на повишение. Това е докато не се появява той. Русият дявол. Искрата между тях пламва отново и К...