Ellerim yavaşça yüzünün her bir ayrıtısında gezinirken hepsini ezberlemek istermiş gibi gözlerimi kapadım. Sakalları parmaklarıma batarken ellerimdeki iç gıdıklayıcı hissle dudaklarım arasından küçük bir kıkırtı kaçmıştı.
"Neden gülüyorsun?"
Gözlerimi açtığımda yavaşça üzerime doğru eğilmişti dudakları üzerindeki gülümseme ile. Avuç içlerimi çimler üzerine bastırıp hafifçe geri doğru eğildim.
"Biliyor musun sende hiç piknik yapan erkek arkadaşı tipi yok."
Gülerek konuştuğumda dudaklarım üzerine küçük bir öpücük bırakmıştı.
Tek bir öpücüğü ile kalbimin aşk ile titremesine neden oluyordu.
"Küçük sevgilim için düştüğüm durumlara bak o zaman." Göz devirip geri çekildiğinde dudaklarımı ıslatarak bakışlarımı kaçırdım.
Üç gündür bana 'sevgilim' diye hitap etmesine hala pek alışamıyordum.
Meyve suyundan bir yudum alarak ayağa kalktım ve polaroid kameramı boynuma taktım. Yavaşça makineyi gözüme yaklaştırıp fotoğrafını çektim.
Küçük resim makinadan çıkarken gülümseyerek salladım. "En azından artık fotoğrafımı çekerken haber vermelisin, Kylie."
Ayağa kalktığında gülümseyerek kafamı olumsuzca salladım. "Belki de seni aniden çekmek hoşuma gidiyordur, daha doğal."
"Hmm" Mırıldanarak kollarını belime sarıp beni kendine çektiğinde güneşin yansıması ile parlayan ela gözlerine baktım.
Dövmeli elleri belimi daha sıkı kavrarken eğilip çeneme dudaklarını bastırdı. Gözlerim kapanırken dudakları dudaklarım üzerinde berilmişti.
Üst dudağını öperken vücudumu ele geçiren tatlı hissle dudaklarım üzerinde yeniden gülümseme berildi. Alt dudağımı emerken hafifçe ısırdığında gülerek kafamı geri çektim.
"Düşünüyorum da seni yatağımda görmek isterim."
Söylediği şeyle beraber dudaklarım üzerinde arsızca bir gülümseme berilirken ondan uzaklaştım. Saçlarımı omzumdan geriye doğru atarak "Bunu belki boş bir zamanımda düşünürüm." dedim omuz silkerek.
Alayla güldüğünde bana doğru yaklaşıp polaroid kameramı boynumdan çıkardı. "Seni istediğim zaman beceribilirim Kylie ve sen de sadece bunun için delirmiş bi şekilde olursun."
Dudaklarım üzerine sıcak nefesi ile fısıldayıp geri çekildiğinde kaşlarımı çatarak yüzüne baktım. Söylediklerinin doğruluğunun kendim bile farkındayım.
Dudaklarımı aralayıp konuşacağım sırada bana doğru yaklaşarak makineyi yüzüne doğru yaklaştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Colors | malik
Fanfiction"Her kenarından yırtıldın ama sen hala bir şahesersin." Zayn Malik x Kylie Jenner fanfiction. Daddykink Zayn!