Bölüm şarkısı;
Alan Walker -FadedBoğazımın kuruluğundan olsa gerek öksürerek açtım gözlerimi. Çok geçmeden bir el yardımıyla başımı hafif kaldırarak uzatılan suyu içtim. Bir iki yudum sonrasında derin bir nefes verip uzandığım yerden toparlandım. Sırtımı arkamdaki yastığa yasladım.
"İyi misin? Çok korkuttun."
Oldukça telaşlı bakıyordu. Elini alnıma koyup kontrol etti ateşimi. Gözlerimi sımsıkı kapayıp açtım. Başımı salladım sonrasında.
"Evet, sanırım."
Dudaklarını birbirine bastırırken elimi sıvazladı.
"Neredeyiz?" diye sordum yabancı olduğum eve göz gezdirirken. Gözlerini kaçırdı.
"Rüya, kimin evi burası?"
"Bak, kızmadan önce dinlemelisin."
Sözlü olarak cevabını alamamıştım ama kapıdan içeri elinde koca bir tepsiyle giren Bora cevabı çok net veriyordu. Anlaşılan onun eviydi burası. Geniş, güzel yapılı bir evdi. Buraya neden getirdiği ise tartışılır bir konuydu.
"Burada asla durmayacağım."
Yerimden kalkmaya yeltendim. Bora elindeki tepsiyi masaya bırakıp yakınıma oturdu. Rüya ise kalkıp tepsidekileri masaya dizmeye başladı.
Kolumdan nazikçe tutup; "Bir şeyler yemeniz gerekiyor." dedi sakin çıkan ses tonuyla.
"Aç değiliz." dedim kolumu elinden kurtarırken. Yeniden tuttuğunda keskin bir bakış attım ona.
"Günlerdir tek lokma yememişsiniz. Düşüp bayılana kadar gittin, daha ne olsun istiyorsun?"
Bayılma sebebimin açlıktan olduğunu mu düşünüyorsun demek istesem de sustum.
"Başımızın çaresine bakarız."
"Eminim ki bakarsınız. Ama beni aç açına dinlemeni istemem."
"Seni hiçbir durumda dinlemeyeceğim."
"Naz, dinlemen gerek. Bana güvenmek zorundasın."
"Sana güvenmek mi? Gülünç." dedim göz devirirken.
"Sadece bir kez daha güven, lütfen. Daha önce güvendiğin gibi."
Gözlerimi keskince yüzüne değdirdim.
"Daha önce güvenmiştim evet. İnsanlar böyle hatalar yapabiliyor."
Ayağa kalktı, ellerini yüzünde gezdirdi sertçe. Tekrar karşıma oturdu ve nazikçe tekrarladı.
"Sana yardım etmeme izin ver."
"Yardıma ihtiyacım yok."
"Var."
"Bu senin neden umurunda?"
"Umurumda değil." diye yanıtladı gerçekten umursamazca.
Bu kez kalktım yerimden. Rüya durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİTAP
Mystery / ThrillerÇünkü birini öldürmek için elini kana bulamak gerekmiyor her zaman.