8. Podivná návštěva

37 2 1
                                    



(Kapitola obsahuje silně paranoidního Castiela a spoustu logických děr. Byli jste varováni.)

Bela s Lokinou postávají uprostřed haly a cosi si spiklenecky šeptají.

„Mám ho sem pustit?" ptá se Loki, nervózně zahlíží ke dveřím.

„Ne," vrtí hlavou Bela, „ještě ne. Počkáme, dokud nebude Dean zpátky."

„Ok," seveřanka kývne.

V tu chvíli se už ale do haly blíží jmenovaný.
„Hej, hej, hej! Co je to tady," hlásí rozčileně, jeho uši zřejmě šly napřed. „Jsou situace, kdy mě máte vzbudit, ženský! Tohle je přesně ten druh situace. Co se sakra děje?" Usmívá se, a nevypadá zase tak naštvaně, ale popravdě je znát, že očekává další jobovku.

Bela pokrčí rameny a trochu couvne: „Ale... na Asgardu je nějakej týpek, kterej to tu chce vidět. Přemýšlely jsme, že se tu porozhlídne, spoutanej, s pytlem přes hlavu."

„A jsme nějaká turistická atrakce?" skočí jí do toho Dean, ještě než dokončí poslední větu, pak se zarazí: „Jo tak. To by šlo."

„Asi ho přivede Lokina," dodá Bela, zatímco Loki už mizí za dveřmi ven.

Dean pokrčí rameny: „Fajn, mládeži, bavte se, kdyby něco, zařvěte. Doufám, že kdyby něco nenastane."

„Snad ne," zlodějka kývne, a zase se uvelebí u stolu u noťasu. „Našla jsem třináctiletou Superstar," prohlásí, „nutí mě to zamyslet se nad tím, že JÁ většinou koukám do tří do rána na seriály a potom vstávám v šest."

„Nevidím v tom souvislost, ale to neva," mávne rukou Dean. „Heh... no, mně dneska celej den vrtá hlavou hrozně důležitá otázka."

„Poslouchám."

„Už jsem to probíral se Sammym, od kterýho jsem se dozvěděl něco jako že si mám dál lámat hlávku," Dean se zamračí. „Mám podezření, že se ulil na nějakej pivní festival. Prej případy. Cha!"

Bela se tváří, jako že její „poslouchám" už přestává platit, takže Dean nechá pomlouvání bratra.

„Ale k věci: v souvislosti s událostma okolo Abaddon, jak to, že MoL nevěděli o anti demonic possession sign? Jako, že jsme o tom věděli kulový my, to chápu, ze začátku byli démoni vážně big deal, ale neříkej mi, že při vší úctě k Bobbymu, byl za celý dekády on první, kdo s tím přišel, nebo že na to MoL nedokázali narazit, když byli takoví průzkumníci všeho možnýho. A jestli jo, proč to sakra nepoužívali, vždyt to je jako jít se potápět mezi žraloky s otevřenou ránou a bez klece.."

„Teď budu asi mlít, protože okolnosti tohohle vynálezu si nepamatuju," ozve se Bela. „Protože to možná bylo... já nevím... vymyšlený pozdějc."

„To je jediná možnost, která dává jakž takž smysl, ale... c'mon, to by fakt znamenalo, že to vymyslel Bobby. A mezi námi děvčaty, vždyť to není kdovíjak složitá značka. Sakra, tohle muselo Chuckovi nějak ujet," zavrtí nad tím ještě hlavou, a pak to nechá být. „Jo, kronikářky, jak vypadá naše kronika?" Je na něm úplně vidět, že si představuje luxusní obří knihu, vázanou v dračí kůži, se zlatou ořízkou a barevnými ilustracemi (kdoví proč v komixovém stylu).

Ale ať už si představuje cokoli, ani od Bely, ani od Lokiny, která nakoukne dovnitř, se mu odpovědi nedostane. Seveřanka řeší úplně jinou věc: „Tak fajn, Deane, mám tedy tvé svolení, že sem můžu přivést toho Asgarďana?"

BUNKR ARCHIVKde žijí příběhy. Začni objevovat