Nell szemszöge:
Délután Carly elaludt, én is úgy döntöttem pihenek egy kicsit. Kim-ék nem tudom mit csinálnak, de nem akarom zarvarni őket.
Épp az ágyon feküdtem félálomba mikor megcsörrent a telefonom egy új üzenetet jelezve.Chris: Szia. Nincs kedved holnap valamikor talizni?
Én: Szia. Hát nem tudom, hogy tudnak-e Kim-ék vigyázni Carly-ra. De megkérdezem és akkor írok.
Chris: Okés. Akkor később. Szeretlek. Szia
Én: Szia.Visszafeküdtem és gondolkodtam. Nem tudom, hogyan tovább. Nem tudom, hogy mit érzek Chris iránt. Szeret? Nem tudom. Szeretem? Nem tudom.
Visszagondolva a randira nagyon jól éreztem magam.Visszaemlékezés:
Mikor kiléptem az ajtón egy csokor rózsával a kezében várt. Limuzinnal jött. (Ejj a burzsuly gyerek🤔) Elvitt egy elegáns étterembe, ahol rengetegen voltak. De mi egy kis eldugott helyen foglaltunk helyet. Nagyon íztett az főétel, a desszert meg méginkább. Vacsora után a városba sétálgattunk majd egy teázó szerüségbe folytattuk az estét. Hat a teából nem lett semmi, inkább bor és vodka. Éjfél fele járhattunk mikor már szédültem az alkohotol.
-Chris szerintem én haza megyek.-mondtam neki kicsit kábán.
-Rembe haza kisérlek.-montda egy kicsit pöszén, én meg elnevettem magam.
Egymásba karolva indultunk meg hozzám. De ne értsétek félre nem ittuk majunkat segg reszegre csak éppen annyit, hogy mindent viccesnek találjunk.
Az egyik kis utcában volt egy bácsi aki majdnem elesett, mert megbotlott valamibe, mire belőlünk, meg kitört a röhögés. A bácsi kicsit mérgesen nézett ránk de szerintem látta rajtunk, hogy kicsit bepiáltunk.
Haza érve szép lassan vetettük le a kabátunkat, majd a nappaliba mentünk.-Kérsz valamit inni?-kérdeztem jó házigazda módjára.
-Egy pohár víz jól esnen.-ült le a kanapéra.Még én is ittam egy kis vizet, és a nappaliba mentem, de Chris már rég aludt. Betakartam egy pléddel és az asztalra tettem a vizet, hátha kell neki éjjel.
Felmentem az emeletre és bedőltem az ágyamba. Pár perc múlva már el is aludtam.
Reggel nagy fejfájásra keltem. Megnézetem az éjjeli szekrényemen lévő telefonomon az időt, ami 11:47-et mutatott. Remek.
Lementem, de Christ nem láttam sehol sem. A konyhába a többiek már ettek, nem akartam megkérdezni tőlük, hogy találkoztak-e Chris-sel, mert az tök ciki lett volna...Bevettem egy fejfájás csillapítót, váltottam pár szót a lakótársaimmal, meg a kistesómmal, aki édesen evett.
Majd visszavonultam a szobámba. Felmentem a netre és a Christől érkezett üzenetre nyomtam.Chris: Szia. Nem akartalak felébreszteni, és nem is tudtam, hogy hol alszol. Meg nem akartalak kínos helyzetbe hozni a barátaid előtt, hogy az első randin eléggé berugtunk, bár nekem nagyon tetszett...
Úgy, hogy hajnali 6 körül leléptem.Én: Szia. Semmi baj. Remélem azért nem volt olyan rossz azon a kanapén aludni... Nekem is nagyon tetszett az este. Köszii.
Vége
Egész nap nem láttam Kim-éket. Nem tudom merre lehetnek, vagy, hogy mit csinálnak. Na mindegy. Majd később megkérdezem, hogy tudnak-e vigyázni Carly-ra. Egész nap a tesómmal voltam, mert úgy érzem mostanába elhanyagolom, és nem szeretnél, ha azt érezné senki se foglalkozik vele.
Voltunk a parkaba, játszótéren, "horgásztam" neki egy kis plüss teknőst, aminek nagyon örült. Otthon társasoztunk, filmet néztünk. És Carly kitalálta, hogy süssünk sütit. Brownie-t választott. Azt szeretem és könnyű is elkészíteni.
Összekevertük az alapanyagokat és beraktuk sülni. Carly lehozta a mesekönyvét, hogy ameddig sül a süti olvassak neki mesét. Leültem a kanapéra, Carly a lábamra rakta a fejét, én pedig el kezdtem olvasni a hercegnős könyvet. Amikor már a mese végénél jártunk, Carly már szuszogott, én meg a haját simogattam. Elfáradt szegényem a sok játszásba.-Aludj csak szívem, majd holnap meg kóstolod a sütit. Adtam egy puszit a fejére és felvittem a szobájába. Ott betakartam és fel kapcsoltam neki a kis kék világítását.
A konyhába kivettem a sütit a sütőből, majd vágtam egy szeletet és megkóstoltam.
-Hmm, nagyon jó lett.-gondoltam magamba.
Az faliórára nézve, láttam, hogy még csak fél 8 van, ezért leültem a tv elé. Valami filmet néztem, de nem tudom, miről szólt, mert nem tudtam arra koncentrálni. Chris-en járt az agyam. Tényleg még vissza se ítam neki, hogy jó-e a holnap. De azóta se találkoztam Kim-mel. Egyáltalán itthon vannak. Mindegy. Holnapra biztos előkerünek.Már egy órája néztem a tv-t mikor kinyilt a fürdőajtó. Felültem a kanapén, mert láttam, hogy valami baj van és mindegyikőjük tart valamit a kezében. Felnéztem rájuk, de nem tudtam leszűrni az arcukról semmit, mert mindegyikőjük poker arccal nézett rám...
/Sziasztok! Itt egy új rész. Remélem tetszik. A kövi részben már kiderül az eredmény. Jó hétvégét!/
STAI LEGGENDO
-Valódi érzés-
Storie d'amoreA történet kitaláció ahogy a szereplők is. -----2018.02.17.➡1K----- -----2018.10.29.➡2K----- -----2019.02.22.➡3K-----