...primár. Keď to zodvihol a povedal prosím, tak mu primár začal hovoriť čo sa deje, ale nepočula som čo hovorí a keď sa Harrymu začali s oči hrnúť slzy, tak som pochopila, že je zle.,,Dobre primár, ďakujem vám prídeme tam čo najskôr.'' Pozerala som čo nám povie, ale on po zložení telefónu stále len plakal a plakal aj keď ho Louis objal a pritúlil si ho k sebe.
,,Čo sa stalo Harry?'' Prerušil to dlhé ticho otec.,,Z zayn z zomrel.''Vykoktal zo seba a ja som sa s plačom rozbehla späť do kúpeľne, kde som plakala ako malé dieťa a nevedela sa zmieriť s tým že Zayn je naozaj už s mamou v nebi.***
,, Milé dámy, drahí paní. Drahí prítomní, kamaráti, rodina a príbuzní dnes sme sa tu zišli, aby sme uctili pamiatku drahého Zayna Stylesa, ktorý bol synom, synovcom, vnukom bratom bratrancom, kamarátom a priateľom, náhle nás opustil a dnes sa tu kvôli nemu zišlo veľa jeho ľudí, ktorí tu po ňom zostali a mali ho a stále majú radi. Bol mladý, ale jeho choroba bola silnejšia ako on a tak nech odpočíva v pokoji.'' Povedal pán farár na Zaynovom pohrebe. Mne sa stále z očí hrnuli prúdi sĺz a keď som sa pozrela okolo seba, tak som nebola jediná, ktorá plakala.
Prišli na radu príhovore niektorých členov rodiny alebo kamarátov. Prvý išiel Harry a ako rozprával, tak aj plakal a skoro mu ani nebolo rozumieť.,,Braček bol si tak úžasný človek a ja som ťa nedokázal zachrániť, ale tvoje dni boli zrátané jedna vec dobrá je, že ťa už nič nebolí. Teraz už si zo svojimi rodičmi tak dúfam, že si to tam užívaš a budeš nás všetkých s hora chrániť a pozerať sa ako sa nám darí. Odpočívaj v pokoji Zayn.''
,,Odpočívaj v pokoji Zayn.'' Zopakovali všetci prítomní a na radu som prišla ja a keď som sa postavila pred dav ľudí, ktorí mi boli kamarátmi a rodinou reč, ktorú som si pripravila som úplne zabudola a tak som musela improvizovať. Slová sa zo mňa tiahli ako s chlpatej deky, ale bol to aj stres a bola som vyklepaná zo Zaynovej náhlej smrti.,,Zayn láska. Mrzí ma že som pri tebe nebola v hodinu tvojej smrti. Ja viem, že ty mi to odpustíš. Ďakujem ti, že si tých pár týždňov bol mojím priateľom a sprevádzal si ma po mojom boku na mojich cestách ruka v ruke. Milujem ťa a to sa nezmení. Je to len pár dní, ale stále viac a viac mi chýbaš. Preboha prečo si odišiel. A ty Otče na nebesiach prečo si si ho musel tak mladého vziať, veď mal celý život len pred sebou.''Začala som strašne plakať až som sa triasla a preklínala som svoj život, Pána Boha aj všetko ostatné čo ma napadlo, vtedy za mnou prišiel otec a vzal ma do náručia v ktorom ma začal utešovať, aby som prestala preklínať a dokončil môj príhovor vetou,,Odpočívaj v pokoji Zayn.''Všetci prítomní to zopakovali a pán farár povedal,,To by pre dnešok stačilo vašeho drahého zosnulého teraz uložíme na večný spánok. Odpočívaj v pokoji amen.'' Prítomní zopakovali. ,,Amen.''
Pozerala som s otcovho náručia dolu na jamu, do ktorej pomaly začali spúšťať truhlo zo Zaynom. Neprestávala som plakať a dokonca plakal aj otec. Zayn je navždy preč tak ako mama a ja sa s tým musím časom zmieriť, aj keď neviem či to budem schopná dokázať.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dr.Styles (Larry)✔️
FanficHarry Styles je šikovný mladý doktor, ktorého v práci primár povýši, ale chýba im zdravotná sestra. Primár podá inzerát, ktorý sa dostane do rúk Louisovi Tomlinsonovi, ale keďže prihláška je len pre ženské pohlavie, tak Louis má plán. Louisa do nem...