İyi okumalar ♡ ♡
Kasfaran, yumuşak koltuğuna , ince ve uzun bacaklarını yaymış. Gövdesini arkasına rahatça yaslamıştı.
Bekliyordu. Beyninin Hina'dan engeli kaldır diyeceği anı bekliyordu. Sanki aklına gelen onlarca düşüncenin hepsi yalnış da kırılan değilde kıran oymuş gibi hissediyordu kendini. Bu yüzden beyni , sanki ona Hina'dan engeli kaldırmasını söylüyordu. Diğer yandan henüz Henüz 16 yaşında ki genç beyni, bir kez olsun yaptıklarının doğruluğunu sunamamıştı kendisine. Bu yüzden ona güvenemiyordu.
Sıkıntı ile parmaklarını saçlarının arasına daldırıp kaşıdı.
"Yalnış mı yaptım acaba?" Diye mırıldandı .
Sol eli ,yanında duran telefona gidip geliyordu. Karşısında duran sepet içindeki küçük yastığa dikti gözlerini. Evcil hayvanı nereye kaybolmuştu yine? Huzursuzca kıpırdandı. Geçen sefer onu boşverdiğinde klozet kapağının altında oynarken bulmuştu onu.
Kalkıp banyoya doğru adımlarını hızlandırdı. Bir kez daha banyo fayanslarını silmek istemediğinden emindi.
"Pan?"
Hayır. Banyoda değildi. Küvetin içinde musluklarla oynamıyor yada klozete çıkmaya çalışmıyordu. Mutfak , yatak odası, misafir odası , balkon ...
Hiç birinde ne Pan, ne de ona ait bir iz vardı. Çaresizce koltuğuna geri dönmek zorunda kaldı. Koltuğa yayılıp telefonunu eline aldı. Bildirim gelen telefon , eline aldığı gibi titredi. Ekranını açtı. Annesinden mesaj gelmişti.
"Canım,bu gün mesaim biraz uzayacak . Beni bekleme . Uykun gelince uyu. Kapıyı kitlemeyi de unutma"
Sonunada iki tane kalp koyulmuştu. Kasfaran'ın ailesi tamamen dağılmış durumdaydı. Babası, 5 yıl önce bir iş teklifi almış ve Rio'da bir şirkete mühendis olmak için gitmişti. Aylık maaşının yarısını eşi ve oğluna gönderiyordu. Sadece 3 yılda bir evine bir aylık izin ile dönebiliyor, sonra bir 3 yıl sonra tekrar geliyordu. Annesi ise bir ortaokulda idareciydi . Ve sınav haftalarında mesaisi 8'e kadar uzuyordu . Bu haftada okulunun sınav haftasıydı.Tekrar parmaklarını telefon ekranı üzerinde gezdirmeye başladı. Whatsapp'a girdi. Kim bilir grupta neler konuşuluyordu? Kendisi hakkında neler denmişti? Hina'yı engellemişti. Üzülmüş müydü? Ne düşünmüştü? Yoksa hiç kafasına bile takmamış mıydı?
"Oğlum madem bunu takıntı haline getirecektin , ne diye çıkıyorsun gruptan? Ne diye engelleliyorsun Hina'yı. "
***
Uzanıp kaldığı koltukta telefonun bildirim sesi ile açtı gözlerini. Harlewin mesaj göndermişti.
Hemen kilidi açıp mesajı görmek için whatsapp'a girdi.Harlewin :
Kasfaran
Bay Palkenor ödev vermiş. Dünyada ki temel olayları kronolojik sıra ile yazıp bir şema oluşturacakmışız.
Yapmayanların sözlülerine 10 verecekmiş.
Hani grupta yoksun ya
Söyleyeyim dedim.
Ogas:
Hmm
Ne zamana kadar bu ödev?
Cevabın gelmesi bir kaç dakika sürmüştü. Bu sırada Kasfaran , kafasını koyup dalmıştı bile. Aniden gelen bildirim sesi ile korku ile açtı gözlerini.
Harlewin :
Haftaya tarih dersi son günmüş.
Senin için gruptan öğrendim.
Hani grupta yoksun ya.
Ondan.
Ogas:
Anladım
Teşekkürler Harlewin
Söyleğin için.
Harlewin :
Önemli değil.
Hani grupta yoksun ya.
Olsaydın
Benim söylememe gerek kalmazdı
Hemen öğrenirdin.
Ogas:
Kardeşim
Grupta değilim .
Biliyorum
Hani grupta yoksun ya diye üç kere tekrar etmene gerek yok.
Kendimden haberim var çok şükür
Ha
Olsaydım öğrenirdim.
seninde söylemene gerek kalmazdı.
SÖYLEME KARDEŞİM
SANA SÖYLE DİYEN Mİ VAR
ÖĞRENİRDİM BEN SINIFTAN
İnsanın damarıma basıp sonra
Hini gripti yiksin yi. İndin. İlsiydin binim siylimimi girik kilmizdi. Himin iğrenirdin.
Diyorsunuz.
Dellendiriyonuz walla
Harlewin :
Tamam
Sakin ol
Ben gideyim en iyisi
Korktum
* Kasfaran Ogas görüldü attı
{Okurcanlar. Yeni bir tür denemeye çalıştım. Umarım beğenmişsinizdir.}
♥♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet Hope
HumorHerkes whatsapp'lı hikayeler yazıyordu. Bende deneyeyim dedim. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar ♡ ♡