-18-

121 14 0
                                    

Tekrar merhaba nasılsınız?  Ben iyiyim hatta süperim. Neyse ben susim şimdi sıra Aras'ta

Aras'tan

O adi herif geberip giderken Şevval ve Karpuz hakkında bir şeyler söylüyordu. Acaba ne demeye çalıştı? Lanet olsun hiç bir şey istediğim gibi gitmiyor. Ne yapacağım şaşırdım. Ama şunu biliyorum hemen Raziye'nin yanına gitmeliyim.

Raziye'den

"Özcan hayatım Aras iyidir değil mi?"

"İyidir hayatım Aras'ı bilmiyor musun? Akıllı çocuktur o."

"Haklısın sende ama o tek kalamaz ki hiç. Bensiz ilk defa kalıyor,off aklım onda kaldı."

"Tamam aşkım bu konuyu kapatalım istersen."

" Özcan ama aklımdan hep onlar var. Acaba nasıllar? Ne yapıyorlar? Off Allah'ım yardım et bize. "

" Yeter Raziye sıkıldım artık şu Aras muhabbetinden.Hep Aras nasıl? Acaba ne yapıyor? Iyi mi ki?Hiç beni soran yok.Hadi beni geçtim Raziye biz yok olduk artık. Farkında değilim mi sandın? Söyle hadi söyle ben mi onlar mı? Ahh Özür dilerim yanlış söyledim. Ben mi Aras mı? "

" Özcan saçmalama lütfen Aras'ın benim için önemi büyük biliyorsun. Resmen çocuğum gibi o. Onun iyiliğini istiyorum. Sakin ol biraz. Şimdi biraz yalnız kalmak istiyorum lütfen yatağa gelme bu gece, iyi geceler."

Tam kalktığım anda bileğimi bir el sıktı. Kafamı Özcan'a çevirdiğimde gözü dönmüş gibi bana bakıyordu. Hırıltılı bir sesle " Bu gece birlikteyiz küçük hanım,bizi kimse ayıramaz. Artık senin için Aras yok , hatta hiç kimse yok sadece benimsin.". Ne diyor bu böyle kurtulmam lazım. "Saçmalama bırak beni." Ona vurmaya başladım ama nafile, bir kaya kadar sağlam duruyordu. "Sana benimsin dedim anlamadın herhalde." " Saçmalama Özcan ne yapıyorsun dur yapma....."

Aras'tan

Hastaneden çıktım ve direkt Arya'nın yanına gittim. Hemen eşyalarımızı topladık ve otobüs terminaline doğru yola çıkmaya başladık. Yolculuk boyunca ona hastanede olanları anlatacatım ve ne yapmamamız gerek onu düşünecektik.

" Arya hadi koşun otobüs kalkmak üzere. "

" Tamam aşkım geliyoruz.Hadi Burcu hızlan. "

" Tamam Arya. "

Otobüse son anda yetiştik neyseki. Otobüsteki o koltuk arkasındaki televizyonu açtığım zaman karşıma direkt Raziye ve benim şarkımız çıkmıştı. Bensiz Yapamazsın. Acaba iyi miydi? Kim bilir?........

Evet bir bölüm daha bitti. Böyle bölümleri uzun aralıklarla paylaşınca kendimi Amerikada yılda iki bölüm veren diziler gibi hissediyorum. Neyse kendinize iyi bakın bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin sizi seviyorum......

DışlanmışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin