Δεν υπάρχουν σπόιλερ εδώ οκ;
Πρεπει να ορίσω ένα τρόπο βαθμολογίας για ταινιες. Λέω για αυτό:
1/10-Απαίσια!
2/10-Κακιά!
3/10-Βλεπεται δυσκολα...
4/10-Βλεπεται...
5/10-Είναι οκ.
6/10-Καλουτσικο
7/10-Καλο
8/10-Θα αρέσει τρελά!
9/10-Τελειο
10/10-Classic!!!
With that being said ας ξεκινησουμε.
Το slenderman είναι μια ταινια παραγωγής 2018. Όπως είναι σαφές η υπόθεση είναι η εξής:5 κορίτσια καλούν τον σλεντερμαν. Αυτο. Πως ήταν;
Είμαι πολύ επιεικής μα θα βάλω ένα:
5/10-Ειναι οκ.
Τώρα η ταινία δεν είναι απαίσια μα προσπαθεί να είναι άλλες άριστες ταινίες του είδους, με αποτυχία, και δεν αποτυχαίνει καν με την καλή έννοια τύπου σόρρυ το διορθώνω, το παίρνει πολύ στα σοβαρα. Εμένα προσωπικά δεν μου άρεσε η ταινία (θεέ μου γελαγα όταν το εβλεπα) μα θέλω να είμαι αντικειμενικός. Είχε πολύ καλές σκηνές οπως μια που πήρε μέρος σε ένα νοσοκομείο (άμα προσέξεις καλά θα δεις ένα cameo από τον τυπα που κάνει τον slenderman) και άλλες απλά κακές... ΑΠΛΑ....ΚΑΚΕΣ!!! Μα...η σκηνοθεσία ήταν οκ...η ηθοποιοί προσπαθησαν...ο slenderman τι να πω κάθεται δεν κάθεται όταν τον δείχνουν τύπου μπορεί μια να γελάσεις όταν τον δεις (including me).
Με δυο λόγια φίλε σινεφίλ που τα διαβάζεις αυτά και δεν πας να δεις κάνα επαγγελματία κριτικό μην το δεις άμα είσαι hardcore σε αυτά. Τώρα άμα είσαι μόνος και βαριεσαι την ζωή σου (συνεχίζω να απευθύνομαι σε εσενα) και θες να γελάσεις λίγο δες το. Για το μέσο κοινό είναι ο βαθμός που έβαλα. Είναι οκ. Δείτε το και εσείς έχουμε όλοι διαφορετικές γνώμες και νομίζω πως μερικοί θα διαφωνούν τέρμα μαζί μου και άλλοι θα του βάλουν και ένα 1/10-Απαισια!!!
ΥΓ:Φίλε σινεφίλ ξέχασα επίσης να χεις και λίγο αλκοόλ μαζί σου, μετά το πρώτο μισάωρο γίνεται γελοιοτατο! Έχω και αποδείξεις:
κοίτα βαθμό! Στο είπα, ήμουν πολύ επιεικής!!!
YOU ARE READING
(Horror) Movie Reviews
HumorΑν ειστε fan των horror ταινιων ή απλά cinefil όπως εγώ (και τα δύο) εδώ θα σας σωσω από μεγάλα bombs ταινιών (τρόμου) και θα σας συστήσω classics που υπάρχουν καιρό ή μόλις γεννήθηκαν!