LUTFEN BANA DOKUNMAYIN

1K 54 18
                                    

MULTİMEDYA: GAMZE'NIN ELBİSESİ

Gözlerimi açtığım da iki adamla beraberdim. Burada olmamın bir sebebi yoktu. En ufak bir yalan da. Zaten söylenebilecek bir yalan parçasıda yoktu.

Korkuyordum. Hemde hiç korkmadığım kadar. Hayır korkmamalıydım. Ve onlara asla korkumu göstermemeliydim ve göstermiycektim.

ikiside bana bakarak gülmeye başladı. Ortada gülünecek hiç birşey yoktu. Hemde hiç. Komik degildi.

Sarışın adam gögüslerime bakmaya başladı. Hayır bakma çok utanıyorum. Utandığımı belli etmemeliyim.

Hayır asla kızlığımı bu iki adama feda etmiyecektim. Düşünmem lazım. Napabilirim. Bir fikir buldum. Süper. Aferim benim aklıma.

"Luften bana dokunmayın" dedim. Kahretsin sesim düşündüğümden daha çok titremisti.

"Burda bir kız var ve biz dokunmıycaz öylemi" dedi sarışın adam sesi sorudan uzak imaydı.

Bu da beni germisti. Hemde cok.

"Luften d-dün gece çok ictim. Bilmiyorum neden ama.." dedim ve sustum.

Hayir dun gece neden ictigimi cok iyi biliyorum. Icersem rahatlarim gevserim saniyorsum. Hersyi unuturum sanıyordum ama. Ama olmadı iste.

###1 GUN ONCE###

"Hadi kızım üzme artık kendini ama boyle yapiyorsun ben daha cok uzuluyorum" dedi Gamze ama ben onu takmadim.

"Gözlerimin içine bak dedim sana" dedi birden korkmamam elde degil ki. Şuan 3 buçuk atıyorum resmen.

Cok iyi kızdır ama deli damarı vardır ona basarsan affetmez.

Gözlerinin icine baktim. Kırılganlık vardı. Canı yanıyormus gibi bir haldeydi.

"Ozur dilerim Dilce. Aptalim ben yaninda olamadim tamam mi hic iyi bir arkadas degilim. Ama luften bugun yaninda olayim. Luften sana yardim etmeme izin ver. Duvarlarini yikmak istiyorum. Asi şeytan tarafını ezmek istiyorum tamam mi. Ben senin masum Dilce tarafini seviyorum tamam mi Asi Dilceyi degil. Anlatabildim mi. Sadece bana masum Dilce olsa ha ne dersin" dedi. Sesinde pismanlik vardi.

"Peki tamam Gamze sadece sana" dedim içten bir şekilde.

Bana sımsıkı sarıldı. Asla bırakmak istemezcesine. Bende bunu ozlemistim.

"Biliyorum zor zamanlar geciriyorsun. Zaten annenin sizi bırakıp gittiğini ogrendigimde en yakın Amerika Türkiye uçak bileti aldım. Amerikaya gitmemeliydim. Seni bastan hic yalniz birakmamaliydim. Ama telafi edicem ama sende yardim ediceksin tamam mi? Luften" dedi.

Kafamı sallamakla yetindim.

Evet annem bizi bırakıp gitmisti. Neden gitmisti ki. Maddi durumumuz harikaydi. Hatta harikadanda öteydi. Peki neden? Aşkları bitigi icin mi? Babamdan başka adama aşık olduğu icin mi? Yoksa bizi hic sevmedigi icin mi? Son şık canımı fazla yakmıştı.

Babam bana belli etmemeye calissada caninin yandigi her halukarda belliydi. Bende onun yanindayken canini pek sıkmamak icin hic belli etmiyorum. Cunku babamin mutlu olmaya ohtiyaci vardi.

"Dilce bara gitmek istermisin. Kafamızı dagıtırız. Eyleniriz" dedi Gamze.

"Ben pek sanmıyorum Gamze" dedim

"Lutfen Dilce uzulmeni gormek istemiyorum. Ve itirazda istemiyorum nokta" dedi Gamze

ah itiraz edemezdim bu laftan sonra zaten pek itiraz edecek gucum yoktu.

###

Aksam olmustu. Gamze hatlarını ortaya çıkartan mini cesaret isteyen kırmızı bir elbise ve kırmızı ince topuklu ayakkabıyla süper gözüküyordu. Hatta muhtesem. Birde makyajla tamamlamış. Anlatılmazdı

PISMANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin