"TOMÁŠ!" vykríkol od radosti Martin. "Ja už som si myslel že ťa uvidím až v škole." prekvapene povedal Michal. "Nevyzeráš z toho že ma vidíš moc nadšene" potichu mu odpovedal Tomáš. " Miiiišo, to nie si ani trocha rád že vidíš Tomáša?" spýtal sa ho smutne vyzerajúci Martin. "Nie, len.." pristúpil Michal bližšie k Tomášovi. Michal dlho rozmýšlal nad tým čo mu písal Tomáš. Bál sa že je na ňho za niečo nahnevaný. "Chýbal si mi" povedal mu Michal ktorý bol červený ako rajčina z toho že to povedal a objal ho. "To nie je fér! Aj ja sa chcem pridať" zakričal Martin a vtlačil sa medzi nich. Po asi 2 dlhých minútach objímania sa konečne vybrali pokračovať v ceste do školy.
Bolo už 7:50 a upratovačky zazerali na všetkých čo vchádzali do školy a tešili sa na tých nešťastných ľudí čo prídu do školy o 5 minút neskôr. Ale Michal, Tomáš a Martin to zvládli a upratovačky už mohli iba na nich pozerať a závidieť im ich dokonalý vzťah. Ako kráčali po schodoch stretli sa s ich spolužiakmi ktorý už išli na hodinu. "Michal budeš so mnou sedieť na angline?" zakričal na ňho z dola jeho spolužiak Branislav. "Nie, už sedím s Tomášom." kričal mu späť Michal. Zatiaľ čo na ňho zazeral Tomáš ktorý sa o tom dozvedel iba teraz. "Vy sa máte že ste spolu v skupine na anglinu." prerušil medzi nimi trápne ticho Martin. "Ja budem zasa musieť sedieť s Martinom." dodal ešte Martin. Martin je ich ďalší spolužiak ktorý je asi o 2 hlavy vyšší ako oni všetci. Bol by celkom zlatý spolu s Martinom. Ale ako pár by nevyzerali až tak dobre ako Martin vyzerá s Michalom a s Tomášom. "Myslíte si že niekto vie že sme spolu?" úplne odveci sa spýtal Michal. "Nie, nemyslím si že títo zakomplexovaní ľudia vedia že existujú polysexuálne vzťahy" odpovedal mu Tomáš. Ale hlboko sa zmýlil, predsa len tu bol niekto kto o nich vedel. A dokonca viac ako jeden človek. Keď už sa prezuli a kráčali do triedy si zložiť stoličku už hneď pri dverách videli ich spolužiačky ako ohovárajú koho sa len dá. Ako ich spolu videli kráčať do triedy jedna ich fujoshi otaku spolužiačka si ich všimla a hneď si začala v halve premietať prečo prišli všetci traja naraz. "Myslíte si že sú Michal, Tomáš a Martin spolu?" povedala svojim ostatným spolužiakám s ktorými sa bavila.
"Myslíš si že o nás vie?" potichu povedal Martin Michalovi zatiaľ čo si Tomáš vyberal učebnice z tašky. "Určite nie, vieš predsa že už keď sa len na seba pozreme považuje to za znak toho že sme spolu alebo do seba." Odpovedal mu Michal. Ako sa tak rozprávali niekto zakričal tú najtypickejšiú otázku aká existuje. "Máme dneska písomku z angliny?" zakričala ich spolužiačka Ela. Ktorej by to aj tak mohlo byť jedno lebo má samé jednotky. Samozrejme sa triedou ozývali iba odpovede neviem a netuším. Keď už zvonilo na hodinu Michal a Tomáš odchádzali z triedy do inej učebne a Martin si sadol k druhému Martinovi do prednej lavice. Do triedy vošli ľudia z inej triedy a učiteľka. Učiteľka začala hodinu tak ako vždy, presadila dve najinteligentejšie osoby z angličtiny do predu a spravila prezenciu.
***
Ako tak počúvali zvláštne anglické prízvuky z rádia. Martin začul ako sa ich dve spolužiačky ktorým mohla byť angličtina úplne jedno rozprávať o tom kto by bol s kým v triede. "Myslíš že Roman a Dominik by boli dobrý pár?" Začul Martin ako sa jeho spolužiačka Natália ktorá miluje gayov a ľudí z lgbt komunity pýta jej druhej spolužiačky Kristíny ktorá by sa hodila pod auto kvôli Billie Eilish. "Podľa mňa hej." Odpovedá jej Kristína. "Vyzerajú trochu ako horšie verzie Rya a Akiry z devilman crybaby" hovorí jej Natália. "Pošli mi ich fotky po škole a posúdim to." odpovedala jej Kristína. Zrazu bola počuť len otrasná hudba vychádzajúca z rozhlasu čo znamenalo že je koniec hodiny. "Vieš akí zlatí by boli Michal, Tomáš a Martin spolu?" zase prehovorila Natália. "Ináč hej, podľa mňa sú spolu." Odpovedala jej Kristína.Keď prišli Michal a Tomáš do triedy, odložili si tašku a sadli dozadu na nepoužívaný stôl a začali sa rozprávať. "Prečo si niektorý v triede myslia že sme spolu?" spýtal sa Martin. "Myslím že im dávaš dosť veľa náznakov že sme spolu alebo že sme až príliš dobrý kamaráti" odpovedal mu Tomáš pritom ako mu Martin ležal na rameni. "Pokiaľ to nerozšíria po celej škole nemyslím si že to je problém." povedal Michal. Ako tak sedeli a rozprávali sa Natália už rozmýšlala ako či o nich nenapíše fanfikciu na wattpad. Alebo mangu. Alebo webtoon. Alebo proste niečo. Dávali jej veľa podkladov a inšpirácie na napísanie tej fanfikcie.
***
Škola sa už končila bola prestávka pred poslednou hodinou. Predposlednú hodinu bola Nemčina, na ktorú chodí iba Michal a Tomáš a Martin chodia na angličtinu namiesto nemčiny a ruštiny. Ako sa tak Natália dorozprávala s jej spolužiakom. Michal nevedel o čo ide a tak sa spýtal Natálii "O čom ste s a bavili?" "Vylosoval si ma pred vianocami a má mi kúpiť darček ktorý som ešte stále nedostala tak som mu povedala že chcem pentelky" opovedala. "Ináč na netflixe mám kategóriu že Anime." povedal Michal lebo vedel že jeho spolužiačka je známa ako závislák na anime. "Ty máš netflix?" prekvapene sa ho spýtala lebo nevedela si predstaviť že niekto v ich triede aj vie čo to je. "No hej." "A pozrel by si si nejaké anime ak by som ti ho odporúčila?" ihneď sa ho spýtala s nádejou že z neho urobí otaku. "Nie" odpovedal. "Aha wtf prečo" pýta sa ho. "Nemám rád anime" odpovedal. "Ešte si ani jedno nevidel tak neklam." povedala. "Ale ináč, boli by ste s Martinom a s Tomášom celkom zlatí" povedala a potom už sa v triede objavili Martin a Tomáš a Michal sa vybral baviť s nimi a medzi tým sa Natália išla na ňho sťažovať že si žiadne anime nechce pozreť."Teraz máme čo za hodinu?" pýta sa Martin.
———————
Ohohohohohoho áno napísala som ďalšiu čásť a áno pridala som ďalších ľudí jeeej.Vidíme sa nabudúci víkend ahahahaha. Možno napíšem jednodielovku o Romanovi a Dominikovi lebo ma dosť zaujali. Sayonara hoes.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Škoda že v lavici nemôžu sedieť traja
RomantizmPríbeh o troch chalanoch Mišovi, Martinovi a Tomášovi. Ktorý sú do seba navzájom zamilovaný avšak nevedia ako si prejavovať svoje city v tomto homofóbnom svete. Pozoruj ich naberať sebavedomie o ich orientácii a zamilovávať sa do seba ešte viac. Ich...