TAM DA ZAMANI!!

2.3K 129 9
                                    


Jimin beni hiç aralıksız sanki haftalardır aç gibi sömürüyordü ve bende buna karşılık veriyordum. Yavaşça boynuma iniyordu bense kısık sesli nefesimi onu dahada tahrik edici şekilde soluyordum. Saten geceliğimin etek uçlarından tutup yukarı kıvrınca kendimi artık ona ait olmaya hazır hissediyordum zaten kaçışım da yoktu.

Jimin eli benim tenimi kasıp kavururken ensesindeki saçlarla ilgilenince ortama erkeksi bir inleme bıraktı. Bu beni tebessüm etmeme yol açtı ve Jimin bu fark etmişti.

Kulağıma çarpan nefesi benimde tahrik olmama izin veriyordu.

"Beni kadınım olmaya hazır mısın?"dedi muzhipçe.

Bense;

"Ömrümün sonuna dek."dedim ve üzerimden çıkardığı saten geceliği
odanın bir tarafına fırlatıp köprücük kemiğimde oyalanmaya başladı. Bense daha fazla dayanamayıp hızlı olmasını söyledim ve tekrar dudaklarıma yöneldi.

Tam sütyenimin kopçasını açması ile kapının zili çalmaya başladı. Jimin bunu duymamış gibi yaparak işine devam etti. Ama kapı ısrar ile çalıca Jimini uyarıp üzerimden kalkıp söylenmeye başladı.

"Ya kardeşim ilk gecem rahat bırakın bir kerede yahu bir kere bir bir!!"

Ben Jimini susturmak amaçlı bir kere öpüp hemen üzerime düzgün birşey geçirip Jimin'e de bir tane tişört verip aşağı indik ve hâlâ kapı çalıyordu ve yumruklarda eklendi bunun üzerine.

Kapıyı açmamla beraber Jungkook'u gördük ve çok endişeli bir şekilde konuşmaya başladı.

"Yun, Jimin So-yun'un sancısı arttı galiba doğumu başladı hadi bir an önce "......." hastanesine gelin ben telaştan bayılırım bekliyorum."

Jimin şok içinde bir bana bir de giden Jungkook'a bakıyordu.

"Neden ben yani benim ilk gecen git Tae veya Yoongi hyungu çağır mal mısın aman neyse hadi bizde peşine gidelim hazırlan bekliyorum seni"

"Sen şortla mı geleceksin? "Dedim alayla.

"Off bide bu var dı neyse haydi giyinelim." Dedi ve hemen hazırlanıp arabaya bindik. Bende hemen abim ve Young'u aradım haber verdim ve kafa kafaya hastaneye geldik.

Hemen Jungkook'un yanına yani doğum katına çıkıp ona destek olduk.
Doğumhaneden So-yun'un çığlıkları geliyordu ve sürekli " Nasıl soktuysan gel çıkar" diyordu ve bizde gülüyorduk.

Bir saat sonra

Eve bir saattir bekliyorduk ve Jimin eve gitme bahanesi bulamıyorum ve bunun acısını benden çıkaracağını söylüyordu benim suçum ne ya ben ne yaptım git kankandan çıkar acısını onun çocukları.

Biz artık meraktan çatlamış ve sıkıntıdan patlamak üzereyken içerden bebek ağlama sesleri yükseldi ve herkes birbirine sarılıp Jungkook'u tebrik etti.

Jungkook baba olduğunu söyleyip mutluluktan ağlamaya başlamıştı ki doktor çıktı içerden ve konuşmaya başladı.

Dr: Eveeet babamız kim bakalım?

Jungkook kendini gösterdi.

Dr: Anne ve bebekleri gayet başarılı bir doğumdan çıktı fakat annemiz biraz bitkin ve son bir şey daha kızınız oğlunuzda iki dakika erken doğdu.

Doktorun söylediklerini dinledik hepimiz ve son söylediğine çok gülmüştük.

Biz Young'la beraber hastane odasını süslemeye başladık pembe ve mavi tonlarda. O sırada So-yun'u odaya getirdiler ve gerekenleri söyleyip gittiler bebeğide yarım saat sonra getireceklerini söylediler.

Jimin'den

İlk gecemiz beraber olmasada bebek müjdesi almıştık ve şuan onlara isim bulmaya çalışıyorduk ama zaten belliydi isimler erkek bebeğin adı "Jung" (dürüst demek) kız bebeğin adı "Haneul" (Cennet demek) olacaktı.

ARKADAŞLAR BU RESIMDEKI "HİROTO" JUNGKOOK DEĞİL AMA AŞIRI BENZIYOR

♥♥♥♥♥♥♥♥JK BABA OLDUU♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥JK BABA OLDUU♥♥♥♥♥♥♥♥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ZORAKİ EVLİLİK (PJM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin