13

24 9 0
                                    

Taehyung POV

aku memandang Hyesoo sudah berlari pergi dari sini dengan wajah yang sudah banjir dengan air mata .

bahu kanan ku ditepuk oleh seseorang . kepalaku ditoleh memandang pada orang itu .

" good job , Taehyung . tugas you dah selesai hari ini heh "

Yerin tersenyum puas apabila plan nya untuk mengenakan Hyesoo berjaya dengan menarik aku sekali .

aku telah diugut oleh Yerin .

( Flashback )

" kalau you sayangkan Hyesoo, buat apa yang i suruh walaupun tak lebih "

dahiku berkerut .

apa benda perempuan ni nak?

" buatlah apa-apa pun untuk ugut aku, aku takkan buat apa yang kau suruh! " marahku pada Yerin .

Senyuman sinis nya dilemparkan padaku .

makin lama makin terserlah perangai dia .

" you nak i buat pada Hyesoo macam dulu ke? "

aku yang hendak berjalan pergi dari sini, aku terkaku .

badanku dihadap memandang Yerin dengan pandangan tidak puas hati .

" kau ni memang perempuan sial kan? semua benda kau tidak puas hati dengan kehidupan aku. kenapa tak bunuh je aku? perempuan yang aku sayang juga kau dah bunuh! "

badanku turun naik menahan amarahku . Yerin hanya tersenyum padaku .

perempuan psycho .

" so, what do you think? chillax, kali ini je lepastu kau buatlah apa yang kau nak buat " tenang Yerin berbicara.

mataku menangkap Hyesoo yang baru saja muncul di area kolam ini . rambut ku diraup kasar .

" fine, tapi aku buat sebab aku sayangkan Hyesoo, bukan sebab plan bodoh kau "

" yeah, yeah i don't care lol "

( End Flashback )

aku mengeluh .

apa yang aku telah buat?

+++

short update 🙆

tambahan, apa Yerin dah buat kat Taehyung dulu? bakal selitkan sikit kat chapter lain stay tuned lah hiho

[HIATUS] Earphone | kth Where stories live. Discover now