1.Fejezet Tahoe-tó

1.2K 45 0
                                    

Hét év telt el a fogadott szüleim halála óta. Utolsó kérését anyámnak, be tartottam hiába voltam olyan kíváncsi.
Mindent le szerveztem a ház ami a titkot övezi, ki is lehetek én?
Persze egy teljesen átlagos 25 éves nő vagyok 170 cm, 60 kiló szöke haj kék szemek. Nem is ez a fontos, miért övez mindent ekkora titok senkinek sem meséltem erről, még a munkahelyemen se. Legjobb barátaim úgy tudják nyaralni megyek egy régi barátnőmmel.
10 órakor indult a buszom, nem volt jogsim féltem a vezetéstől.
Röpke 16 óra és oda értünk. Hajnal volt, de sötét. A kihalt buszmegállóba vártam, hogy világosabb legyen, a kulcsot szorongattam.
A megálloba megjelent egy kapucnis férfi magas volt olyan 190 körül. Vajon vár valakit? Busz nem jön majd csak délután, tehát biztos nem arra vár. Egyre közelebb lépett hozzám. Majd hosszú percig szembe néztünk egymással.
-Olivia.. Hangja mély kicsit érdes.
Nem kicsit lett tele a gatyám honnan tudja ki vagyok?
-Alex vagyok már vártam, hogy megérkezz..
A pánik végig futott rajtam több se  kellett elkezdtem futni a nap első sugarai megjelentek az égen csodálatos látvány lett volna, ha nem egy örült pasival kell átélnem.
Alex utánam eredt szorosan meg ragadta a csuklom.
-Ne félj.. Nem akarlak bántani segíteni akarok.
Az arcát még mindig nem tudtam rendesen ki venni. Erős kezei a számra tapadtak benne egy kendővel.
Próbáltam vissza tartani a levegőt, tudtam el akar kábitani kapáloztam, ott próbáltam ütni rúgni ahol csak értem, mind hiába az álom erősen húzott magához, majd eltüntem vele a sötétben.

Nem tudom mennyi idő telhetet el. Minden olyan éles volt a színek, mintha 3 dimenzióba éltem volna át. Egy fa házba voltam egy szolid kandalló, kanapé pár apró szekrény. Nem volt túlságosan berendezve. Meg próbáltam felállni, de nem ment. Le pillantottam, miii!
Eltüntek a lábaim sűrű fehér bundát láttam. A faház ajtaján ki rohantam négykézláb!! Meg láttam a tavat bele néztem egy csodálatos fehér farkas nézett vissza rám!
Ez nem lehet valóság!!

 A faház ajtaján ki rohantam négykézláb!! Meg láttam a tavat bele néztem egy csodálatos fehér farkas nézett vissza rám!Ez nem lehet valóság!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Farkasok az Esőben. Where stories live. Discover now