Üç kız beraber Jisoo'nun evine gittiklerinde Jennie kıskançlıktan ölmemek için kendini kasıyordu çünkü Jisoo Lisa'ya yürüyordu ve Lisa bunu farketmiyordu.
%Jennie%
"Çantanızı şuraya atabilirsiniz ben de alıştırmalık falan hazırlayayım." Jisoo sonunda gidebildiğinde Lisa'ya yapıştım.
"Bu kız seni yatağa atmaya çalışıyor." Lisa dediğim ile kahkaha atınca daha da sinirlenip kolunu sıktım.
"Ah yapma tamam gülmüyorum."
"..."
"Cidden gülmüyorum."
Göz devirip 'L' şeklinde olan koltuğa kendimi attım.
"Ben Jisoo'ya bakayım." Dediği ile tekrar sinirlendiğimi hissedip elimi masaya vurdum.
"Hayı-Ah acıdı." Hemen yanıma gelip elimi tutmasıyla endişeli haline güldüm.
"İyi misin."
"İyiyim merak etme." Tanrı aşkına sadece elimi çarptım?!
Elinde birkaç tabakla yanımıza gelen Jisoo bana *obenim* bakışlarını gönderirken olduğum yerde kıpırdanıp inledim.
"Ah acıyor aslında." Sadece elimi çarptım mı demiştim? Boşverin.
"O kadar sert vurmamıştın aslında ama."
"Hareket ettirme acıyor." Lisa elimi hareket ettirmekle meşgulken Jisoo'nun bana baktığını bilerek sırıttım.
"Atıştırmalıkları getirdim artık filmi açabiliriz bence."
Lisa bana bakarken yeterince kıskandırdığıma inanarak elimi çektim. "Herneyse iyiyim, bence de açabiliriz."
Lisa önce şaşırsa da sonra umursamayıp yanıma oturmuştu.
Jisoo filmi açtığında izlemeye başladık.
%Lisa%
Acaba verdiğim ilgiden etkilenmiş midir diye düşünürken filmin ilk on dakikasının geçtiğini farkettim. İzleyecekken telefonumun titremesi ile çıkarıp baktım.
Jichu: Sana yeterince zaman vereceğim artık bitir şu işi.
Jisoo'ya baktığımda sahte bir şekilde öksürüp "Ben lavaboya gidiyorum, siz izleyin." deyip kalktı.
Lalalisa: Ne nasıl hayır dur ne zaman
Jichu: Hayatımdaki en düz ikinci insan demiştim ya
Lalalisa: Ee
Jichu: değilmiş
Lalalisa: Nasıl yani
Jichu: Kızın bana bakışlarını görmen lazımdı. Şimdi artık bir ilerleme kaydedelim lütfen.
Lalalisa: nasıl yani dur ben napacağım.
Görüldü
Lalalisa: Senden nefret ediyorum.
Telefonumu bırakıp yutkundum.
Yapabilirim, nefes al nefes ver.
"Bu film çok sıkıcı değil mi sence de.?"
Jennie omzunu silkince kumandayı almak için ona doğru eğildim, zaman durmuş gibiydi.Gittikçe yaklaşan yüzlerimiz ile heyecanlanmaya başlamıştım.Kumandaya eriştiğimde Jennie sonunda kafasını bana dönmüştü, ne yapacağımı bilemeyerek dudaklarımı yaladım.
Gözleri dudaklarımda gezdiğinde yandığımı hissediyordum, şu an beni şuraya yatırsa sesimi çıkaramazdım.
Gözleri tekrar gözlerimi buldu ve ben orada kaybettim.
Yapamayacağım yapamayacağım yapamayacağım
Kumandayı alıp eski halime döneceğim sırada belime sarılan eli ile dudağımda bir baskı hissetmiştim.
Çıkışşş yapıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Straight | Jenlisa ✅
Fanfiction"Evet Lisa, o da benim hayatımda gördüğüm en düz ikinci insan." 06.04.19 Jenlisa #1