Pov Valery
Arthur era acasă, auzise ca băieții ies dar el nu a vrut sa plece . Eu eram tot convinsa ca o sa reușesc sa fac vrăji.
Stăteam în camera mea si mă gândeam la tot ce am visat . Oare a fost adevărat? Oare mama și tata trăiesc? Întrebări fără răspuns. Dar cel mai mult mă întreb dacă el i -a omorât. Nu am curajul sa îl întreb.
Seara *
- Valery vino la masa .
- da rege . Spun în cât sa mă audă și cobor în bucătărie.
Mă așez la masa și mănânc liniștită jumătate din porția de mâncare. Dau sa mă ridic dar mă oprește Arthur.
- nu termini de mâncat ?
- Nu. Am mâncat suficient .
- ești sigura ?
- da .
- vrei sa ieșim undeva ?
- nu multumesc . E ok și aici .
- ok . Dacă ai nevoie de ceva sunt în sufragerie spune ridicându se de la masă.
- va fac o cafea sau un ceai ?
- sigur dar nu mai vorbi cu mine cu dumneavoastră.
- ok . Deci vrei ?
- sigur dacă nu deranjez . Spune râzând.
- nu , e ok .
Îi fac o cafea și o duc în sufragerie la masa si îmi fac și eu un ceai și urc în camera unde ies afară pe balcon si îmi savurez ceaiul .
Stau privind stelele și mă gândesc ca mama poate este una dintre ele . Iau o gura din ceaiul cald și îmi pun picioarele încrucișate pe scaun . Cartea care era pe masa îmi atrage atenția o iau și îi citesc titlul care suna interesant. Citesc cartea la lumina lunii și îmi savurez ceaiul în același timp .
De odată văd o mana pe balcon care se ridica și băiatul de care m a aparat Arthur când am ieșit afară,apare .
M am ridicat de pe scaun iar cartea îmi cade din mana și mă dau din ce în ce mai în spate .
El se apropie de mine și mă lipesc de perete cu spatele .
- lasă -mă.
- de ce, regina ?
- eu nu sunt regina .
- ba da .
- ba nu . Sunt o singura cârpă cum spune regele Arthur .
-nu îi spune rege . E doar un nemernic . Vino cu mine și o sa iti povestesc totul . Fii regina mea nu cârpă lui . Spune punându mi mâinile pe talie și apropiindu se pe buzele mele . Arata bine și era un băiat sigur pe sine . E drăguț dar nu știu ce sa zic .
- poate alta data . El face un pas înapoi și spune :
- am sa te mai vizitez. Poate o sa iti schimbi decizia . În plus o sa iti povestesc tot .
- Cum vrei tu .
El pleacă și eu mă așez înapoi pe scaun citind cartea și gândindu mă la ce îmi spusese băiatul de mai devreme.
Arthur intra pe balcon agitat .
- ești ok ?
- mda .
- Simt un miros ciudat aici .
- adică?
- a fost cineva aici ?
CITEȘTI
Sclava Împăratului. Regina Fără Sa Știe
مصاص دماء"- sunteți singurii vrăjitori care acum au devenit oameni " Cele mai bune locuri din clasamente: #1- sânge #2-frica #6-drama #20-vampiri