♠️
*неделя*
*Техьонг*
Момчето бе легнало на леглото си, спеше. Но винаги някой трябва да прекъсне тази така хубава дрямка. Особено, когато някой почне да ти звани многократно.
Техьонг с триста зора си сложи ръката на ношното шкафче, така че да намери телефона си. Еми намери го, когато той(телефона) падна на земята. И как да го вземе човек, ми ето как.
Техьонг разбра, че телефонат му е на земята. И затова по най-лестния начин да го вземе бе да се завърти два пъти и да падне на земята до телефона си. Взе го без да вижда кой е и вдигна.
"Ало! "
Каза Техьонг с дрезкав глас, още сънен.
"Щи дам едно ало, ей тъпанар, къде се губиш бе."
"Кво!"
"От 10 минути те чакаме да слезеш. "
"Ол. "
"Я не ми олкай, готов ли си."
Техьонг се погледна и видя, че е с ношнищата си.
"До 2 минути да си долу.Чао."
"Ъ, ко?"
"2 минути ли каза? " -се пита Техьонг - "Омг 2 минути!" - Техьонг За няколко секунди стана от земята и се отправи към тоалетната, прави там кот правише,след това взе чанта, хавлия, някви долни гащи при това два чифта, няква блуза за всеки случай и панталони.
Какво да направи човека, всичко може да стане, облече си бански, което бе долнището му само, което е на раета (черно и бяло) , и една бяла блуза. Среса си косата, като я разроши малко след това. Обу чапанки, след това излезе, заключи и тръгна към колата, която бе спряна пред къщата и го чакаше.
"Бре ти дойде. "-каза Хосеок, които бе отпред на возилското място зад него бяха Джимин и Намджун.
"Да дойдох, а ти Намджун хьонг бъди по тих, КОГАТО ГОВОРИШ ПО телефона.! "
"Добре, де, добре. Айде сядай и да тръгваме."
"А къде са другите."-каза Те, като седна в колата и затвори вратата.
"Отидоха да вземат Джъ...едно момче." - каза Хосеок като леко се засмя.
"Джъ ли?" - попита Те, като вече тръгнаха към аквапарка.
"Ъъ,Джънгла ли, ми той ще идва с нас. Ще е с другите момчета."
"Джънгла ли, странно име." - каза си Те под носа, а Джимин и Намджун си одариха мислен шамар.
*Джънкук*
Джънгкук бе вече станал,защото си бе навил алармата. Някой хора обичат да спят към обет и това бе Джънкук(както и Техьонг), та да не закъснее си бе навил аларма.
Беше почти готов. Само остана дрехите да си сложи. Беше си приготвил нещата за аквапарка още снощи. И сега бе време да си облече дрехите. Взе черни къси панталони и една черна блуза.
Като бе готов се отправи и тръгна да си обува кецовете. Сложи ги, взе си нещата, отвори вратата, като след това после я затвори и заключи.
Изчака навън, защото другите не бяха дошли още. И след няколко минути вече бяха дошли, качи се, като им каза едно "здрасти" и потеглиха.
♠️
YOU ARE READING
Sorry
Short StoryКакво ли ще стане, когато един бармън се опита да събере две момчета по интернет и на живо. Дали ще се получи? Ще разберете, като прочетете историята ми. #1-junghoseok #1-kimnamjoon #1-minyoongi #1-kook #1-instagram #1-kookv