♠️
Техьонг влезна в тоалетната. Тоалетната беше много добре направена. Техьонг реши да пусне една вода. Но изведнъж вратата се отвори от някой.
Тае непогледна, защото го мързеше да се обърне. Момчето бе Джънгкук и реши и той да пусне една вода. Приближи се до Тае и бяха точно един до друг само дето една малка ниска стена ги делее. Тя бе от бедрата до гърдите. Двете момчета се спогледаха, но само единия стояше като пън. И това бе Джънгкук. Техьонг се усмихна на Джънгкук, макар че Те изобщо не знаеше кой е той, но Джънгкук знаеше кой бе това, бе онова момче с което си писаха от скоро. Джънгкук почервеня и веднага се обърна от другата страна.Ето това се викаше червен пън.
Тае се подсмихна.
"КАКВООО? Какво прави Техьонг тук?"
Техьонг вече свърши със заниманието си и реши да тръгва.
"Добре, на снимка и на живо мога да кажа, че на живо изглежда много по-добре от колкото на снимка."
"Мамка му какво ми става..."
Техьонг се приближи до мивката, като си изми ръцете и излезна от тоалетната.
Г.Т.Т
Омг. Това момче бе така сладко иди ми да го изям. Интерестно сега се замислих за @BunnymanLJ.
" Като казах за него, я да видя как е той."
Те взе телефона си и влезна във инстаграм, като през това време отиваше към Шуга и другите.
-
CHAT
{BunnymanLJ & Kim_Te}
Kim_Te:
Здрасти!
Ам, как си.-
Джънгкук отиде след това на мивката, но преди да си измие ръцете телефона му извибрира. Той го взе и видя, че има някакво непрочетено съобщение. Отвори го и като видякакво, и кого е, си каза само едно.
"Ах как може от всички точно ти да ми се паднеш, знач!"
Прибра телефона, изми си ръцете и се отправи към другите момчета.
Още по-интерестното беше, че като се приближаване при момчетата видя Техьонг със тях."О, Джънгкук ела да те запозная с някой!" -каза Юнги, тихо.
Джънгкук се доближи до тях и застана до Юнги, така че срещу него да е Техьонг.
"Така, Тае това е Джъ--"
"Джънгла."
Каза Хоуп изведнъж, като прекъсна Юнги."Ко!" - изомено отговори Кук.
"Джънгла това е Тае." - каза Хоуп.
"Приятно ми е да се запознаем, Джънгла." -каза Тае, като си подаде ръката за здрависване.
Останалите от момчетата (всички без Джънгкук и Тае) се спогледаха и започнаха да се смеят, като побъркани. Джънгкук се бе ядосал зареди красивото си "име", а Техьонг се бе умихнал.
♠️
YOU ARE READING
Sorry
Short StoryКакво ли ще стане, когато един бармън се опита да събере две момчета по интернет и на живо. Дали ще се получи? Ще разберете, като прочетете историята ми. #1-junghoseok #1-kimnamjoon #1-minyoongi #1-kook #1-instagram #1-kookv