25. Grad Nica

3.2K 110 41
                                    

Prišla sam mu, obrisala mu suzu i poljubila ga na blic.
Boli me briga što je možda budan i što je to osjetio. Vrijedilo je. Oh hell yes vrijedilo je!

______________________________


Brzo sam se odmakla. Ustvari...pokušala sam se odmaknuti ali su me nečije ruke privukle u još jedan poljubac.

Ja:"Ne Mak ovo je pogrešno" rekla sam što sam tiše mogla jer ne želim da Timur čuje

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Ja:"Ne Mak ovo je pogrešno" rekla sam što sam tiše mogla jer ne želim da Timur čuje.

M:"Možda nije"

Ja:"Jeste. Zašto ovo radiš? Zbunjuješ me. Pričaš Heni kako ti nedostajem, onda odeš tamo bariš neke druge cure, ne kažem da sam ljubomorna jer mi je okej s obzirom da više nismo zajedno, i onda me poljubiš. Nisi mi jasan Mak!!" Izvukla sam se iz njegovog polu zagrljaja, ako to mogu tako nazvati, i sjela uspravno.

Nije ništa rekao. Samo me gledao još uvijek pomalo crvenim očima.

T:"Evo ga pauza, ja idem do wc-a, a vi popričajte." Rekao je dok se parkirao na još jednu pumpu.

Ja:"Mak znaš da te volim. Znaš da se tvoja "pauza" pretvorila u raskid. Znaš da smo oboje krivi. Znaš da ne mogu preko svega tako lako preći. Znaš da se ne može preboljeti tako lako. Sve znaš...samo me zbunjuješ..." rekla sam kad je Timur izašao.

M:"Kako te zbunjujem?"

Ja:"Tako što ne znam više šta pokušavaš. Ako već nismo više zajedno, idi živi život punim plućima. Nemaš pojma koliko ćeš se još puta zaljubiti,  odljubiti, zaljubiti, odljubiti dok ne nađeš onu pravu."

M:"Kako da poslije svega 'živim život punim plućima?'"

Nisam ništa rekla.

M:"Šta ako si ti prava?"

Opet nisam ništa rekla.

M:"Zaljubljenost je kada ti se neko sviđa izgledom i nekim osobinama, ponašanjem...a ljubav je kada nekoga voliš svim srcem sa svim njegovim manama i vrlinama, nebitan je izgled jer je to samo jedan veliki plus. Ja sam od prvog dana znao da nisam samo zaljubljen u tebe...
Ne moraš da kažeš da smo oboje krivi kada znamo da sam jedino ja ovdje kriv za sve. Ne moraš za sve sebe da kriviš. Nisi u životu uvijek ti kriva. Ti si bukvalno osoba koja nikada nije kriva za nešto..."

Nastala je tišina.

M:"I želim da znam, da li ćeš mi dati drugu šansu ili ne..? Da znam da li da se više borim. Iako ću se boriti i ako kažeš ne. Borit ću se za tebe zauvijek Laura.."

Sjajne smeđe oči [ZAVRŠENA✔]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt