Pov Nathan.🔥
'Nathan kom nu je bed uit!' Roept mijn moeder vanaf beneden. Gisteren nadat Jenna weg was gegaan heb ik gegamed en verder wat met de jongens gebeld, nu is het dinsdag ochtend en moet ik weer naar school. 'Ehm, Nath, k zou je bed maar uit komen want je moeder is iets met een emmer aan het doen in het tuinhuis dus ja.' Hoor ik mijn vader zeggen. Ik kan altijd wel lachen met m'n vader, ook met m'n moeder hoor. Maar zij ergert zich soms nogal aan mijn gedrag en zegt dan altijd dat ik op mijn vader lijk.
Uiteindelijk, na een minuut, besluit ik om toch maar voor een warme douche te kiezen in plaats van een ijs emmer van mijn ma. Dus stap ik uit bed, loop maar mijn kleding kast, pak een setje kleren en loop naar mijn badkamer.Als ik helemaal klaar en aangekleed ben zie ik dat het kwart voor negen is. Dat heb ik best snel gedaan, ook al moet ik om half negen op school zijn. Oeps. Ik stap in m'n auto en rijd met vol gas naar school, niet om op tijd te komen, maar omdat snel rijden gewoon veel leuker is.
Pov. Emily🎀
De wekker, het fijnste geluid dat er bestaat, ik heb geen telefoon voor een wekker dus ik word wakker door of de zon of door de wekker van Amy, vandaag was het de wekker van Amy. Ik kreun zacht en stap daarna mijn bed uit. Ik maak hem op, pak kleren uit de kast en loop naar de meiden badkamers/doucheruimtes. Vanochtend kon ik me rustig klaarmaken, geen idee waarom maar de andere kinderen pestten me niet.
Ik heb vandaag een rode gebreide trui aan van de H&M met daaronder een zwart nep leren rokje die ik een keer in een klein kledingwinkeltje heb gevonden en een dikke panty van de zeeman, de schoenen die ik draag zijn bruine laarsjes uit een tweedehands winkel, wat je niet zou zeggen want ze zien er gloednieuw uit en dat voor maar €20!
Ik pak mijn schooltas uit de gang, een appel van de fruitschaal, trek mijn jas aan, doe een zwarte muts op en ga op weg naar school. Het is buiten redelijk koud dus ik ben blij dat ik mijn dikke jas aanheb gedaan.
Als ik op school aankom zie ik dat de auto's van Nathan en zijn vrienden er nog niet staan, wat een verassing, ze zijn "badboy's" die kunnen niet op tijd komen.
Mijn eerste vak vandaag is wiskunde, geweldig, sarcasme on point. Ik ga achteraan in het lokaal zitten en pak mijn spullen erbij. Naarmate het later wordt komen er steeds wat meer mensen het lokaal in. Er komt een meisje naast me zitten, volgens mij heet ze Amber, ze is in ieder geval niet populair maar volgens mij ook geen nerd, ze is ook niet net als ik iemand die nooit wordt gezien want ik weet wel wie ze is, volgens mij zit ze in de leerlingenraad. We kijken elkaar kort aan tot de docent met de les wilt beginnen. 'Hoi, ik ben Amber, ben je nieuw op deze school want ik heb je nog nooit eerder gezien.' Zegt Amber als de docent zegt dat we aan het werk moeten gaan. Ik kijk naar Amber om te zien tegen wie ze het heeft. Volgens mij tegen mij aangezien ze mij aankijkt. 'Hoi ik ben Emily, en nee ik ben niet nieuw en het is de bedoeling dat niemand me ziet.' Zeg ik voordat ik me op mijn werk focus. Ze doet haar mond open om iets te vragen tot de deur wordt opengegooid. We kijken allebei op om te kijken wie er binnen kwam, maar eigenlijk weet ik het al. Nathan.Pov. Nathan.🔥
Ik gooi de deur van het lokaal met een grote vaart open. De deur vliegt nog net niet uit zijn scharnieren. Ik kijk het lokaal rond en zie iedereen me aankijken. Mijn ogen blijven hangen bij twee fel groene ogen die ik nog nooit heb gezien. 'Meneer Millers, ik had u al niet meer verwacht.' Zegt de docent waardoor ik uit mijn trans wordt gehaald. 'Ik kan ook weer weg gaan hoor.' Zeg ik terwijl ik me omdraai. 'Ga gewoon zitten.' Zucht de docent. Ik haal mijn schouders op en loop naar de laatste lege tafel. Voor mij hoor ik Ethan en Sam lachen. Ik rol mijn ogen en begin een beetje door het lokaal te kijken.Zodra de bel gaat sta ik op en loop met Sam en Eth achter me het lokaal uit. Ik loop richting de aula. 'Ben je nu al klaar met de lessen?' Vraagt Eth lachend. Ik grinnik en ga aan onze vaste tafel in de aula zitten. 'Eigenlijk wel ja.' Eth en Sam schudden lachend hun hoofd. Ik pak mijn telefoon en scroll een beetje door m'n social media terwijl alle andere leerlingen, op mij, Eth en Sam na, in de les zitten.
Pov. Emily.🎀
Nathan kijkt me zo intens aan dat ik me erg ongemakkelijk begin te voelen, daarom ben ik ook blij dat de docent begint te praten. Amber zit naast me te grijnzen. 'Wat?' Vraag ik, ik weet niet waarom maar ik voel dat wij goede vriendinnen gaan worden. 'Volgens mij heeft Mr. Badboy eindelijk echt oog voor iemand.' Zegt ze zacht zodat verder niemand het hoort. Vragend kijk ik haar aan. 'Hij heeft inderdaad oog voor iemand, Jenna.' Ze rolt haar ogen. 'Ik bedoel niet die bitch, ik bedoel jou!' Fluister/roept ze enthousiast. Ik kijk haar geschokt aan. 'Nee, nee, mooi niet.' Ze haalt haar schouders op. 'Waarom niet?' Vraagt ze. Ik wil net antwoord geven als de bel gaat. Snel pakken we onze spullen en lopen het lokaal uit.
Amber loopt naast me en slaat een arm om mijn schouders. 'Ik denk dat wij goede vriendinnen gaan worden.' Zegt ze. 'Ik weet niet hoor, ik ben niet zo goed in omgaan met mensen.' Mompel ik. 'Dan gaan we daar verandering in brengen.' Zegt ze. Ik grinnik en loop naar het volgende lokaal.
JE LEEST
The Badboy's Home (VOLTOOID)
Teen FictionDeel 2 van The Badboy Family. Je hoeft de eerste niet perse gelezen te hebben om dit verhaal te snappen, maar ik zou het wel leuk vinden als je die ook zou lezen. Nathan is de zoon van Jake en Quinn en treed in de voetsporen van zijn vader. Hij is d...