ÇATTIK YAA!

694 21 13
                                    

Arkadaşlar bu benim ilk Hikayem umarım beğenirsiniz lütfen yorum ve vote leri unutmayın.

Ay ölcem heyecandan ay gitti gidiom valla biri tutsun beni.

Annem "kızım heyecanlı misin" diye sorunca dusuncelerimden arindim.

"Hayır "Evet.

"iyi o zaman yeni okulunda bol şanslar kızım bay bay"

"bay bay aney" diyip servise bindim.Tasindigimiz için başka bir okula kayıt yapmak zorunda kaldım lise 2 yim ve orda yabancı olacağımdan dolayi çok fazla heyecanlıyım öyle böyle sinifima girdim heh orda cam kenarında 3. sıra boş gidem bari gız tıpış tıpış gidip oturdum bir dkka sonra bir bebelac yolunu heralde şaşırmış olmalı bana doğru geliyordu ve geldi aha ne dicek tamam o der ya ben dilimi yutarsam aney rezillik öf tamam iç ses şu şom ağzını açmasan olmaz di mi te allam ya.

"Camın yanından ayrıl bn o kenarda oturacagim istersen başka yere geç istersen kay " Ne diyır la bu aman ya senin gibi birisine yakışır mi bu canısı niyse bn de Edaysam bu iş burda bitmez "Ne diyorsun ya ben burda oturuyorum bi kere taam mi git başka yere sen otur dağdan gelmiş bagdakini kovuyor bah hele bah" diye cirkeflestim ama napim yani tabi gel otur mu diyim.

" Hayır ama zaten yan yana oturmak zorundayız başka yer kalmamış yani ya kay ya git bu sınıftan " diye sınıftan ı bastırarak söyledi ben ona mal mal bakarkene hoca geldi oh canıma diysin kaldın öyle ortada pislik .Tabi benim şansım hoca yanıma oturttu napam bir gün idare edecez.

"Evet çocuklar ben sizin sınıf ogretmenizinim herkes yıl sonuna kadar böyle oturacak uğraşmaya gerek yok. " Ney ne diyor leeeggnn bu kadın yakarım hepinizi ulaagggnn. cirkefleşme eda yine ya of cici kiz olamazmisin.Hayir olamam bn edayim yani olamam ok anladin mi ?¿ te allam iç sesiyle tek kavga eden benim heralde bu dünya da.

" Kızım beni duyuyor musun?"

Aaa hoca evet duyuyorum ne vardı aneeeem bu kadın beni sabahtan beri çağırıyor ben de diyom ne bu gürültü.

"Kızım iyi misin?"

"Ha iyiyim iyiyim dalmisim pardon "

e napim anca böyle yalan diom ne deseydim iç sesimle kavga mi ediom deseydim te allam yaa." Adın ne canim ve kendini bize biraz tanıtır misin?"

Bu hoca da iyi ha tatlı kadın. " Tabi ki ben Eda istanbulda yeniyim bursa dan geliyorum babamın tayini nedeniyle" dedim.

" peki saol eda. Arkadaşlar eda aranızda yeni tanımış oldunuz ." Bla Bla bla niyse öyle böyle teneffüs oldu .Midemde kazı çalışmaları var sanırım ben bir kantin gideyim.

" kalkar misin lutfen"

"Hayır "

tam bir okuzluk cevabı naparsin .

" neden"

"sanane"

"iyi peki" dedim ve sıraya oturdum yani masaya tam bacaklarımi cekiyordum kiiiiii biri beni tuttu.

"o kısacık etekle ne yapiyorsun"

"sanane" haha böyle kalırsın asfjkhdh.

"iyi peki " dedi ve kalktı gitti.bu çocuk şizofren mi acep.neyse yemeğimi yedim sınıfa geldim ordaydi adını bile bilmiom ya ben niyse ogrenirek birazdan.

" Kalkar misin lutfen"oflaya oflaya kalktı bn de oturdum ve "adın ne " diye sordum.

"Cem"

" Ben de eda" dedim ben bir malım hoca zaten derste beni tanitmisti ya .

"Sordum mu"

" Hayir"

" Niye söylüyorsun o zaman "

" çünkü sen bir balık beyinlisin balıklar da her 6 saniye de bir unutkanlık yaşarlar sen de benim adımı unutmuşsundur hoca derste dedi ama ben yine de diyim yani."dedim kötü mü yaptım yok ne iyi oldu hıh çok da tın.

"Sen ne sanıyorsun kendini kuş beyinli

balık hafıza olsaydım adımı unuturdum" Ha kalırsın eda öyle .

" aman çok da fifi"ÇATTIK YAA.

"Belli oluyor çok soru soruyorsun"

kalemi sıkıyordum kirilacak nerdeyse. Sonunda eve gidiceeeemmmm.Yasasin özgürlük. okuldan servise binmeye gidiyordum kii bn iç sesle sohbete dalmisken ayagimi vurup yere düşmem iyi oldu saol kader.iyi ki çok fazla insan görmedi ya okul kapısı yöneldim ve yine bir şeye çarptım duvar sanırım kafamı kaldırdım ve ifadesiz bir surat ay korktum bismillah subhaneke dinimiz amiiinnnn.

EVEEETTT UMARİM BEGENİRSİNİZ LÜTFEN YORUM VE VOTE UNUTMAYIN ...

Cem Taş: DYLAN SPRAYBERRY

Eda Kızıl:SASHA PİETERSE

YENİ BİR HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin