...se aude o voce:
-Misti si ramai fara cap ! Era o voce groasa,dura,clar a unui barbat. Incet ma intorc cu fata spre el. Era un barbat nu prea mare,cu chipul fioros. Aveam un par lung si negru. Am incercat sa deschid gura si sa si intreb ce se intampla ,dar el a tipat m-a interupt :
-Nu! Mi-am inchis gura la loc si am inceput sa strig in minte dupa ajutor..Speram doar ca Austin sa it idea seama ca sunt in pericol si sa vina !
Am mai facut un pas spre el.Barbatul parea si mai fioros. Apoi am facut inca si inca,si inca un pas pana cand barbatul enervat la culme scoate de la spate o sabie,se aproprie de mine si simt cu bratul imi este ranit. O bucata din carnea de pe bratul meu cade si eu odata cu ea,apoi barbatul mai invate sabia odata si ma taie la abdomen. Cazuta jos ,sangerand nu imi mai dau seama decat de un lucru: un animal urias se aproprie si ii reteaza capul..atunci mi-am pierdut constiinta. Ma trezesc pe la miezul noptii si descopar ca sunt in patul meu..ridic putin capul si il zaresc pe Austin plin de sange..
-Ce se intampla ? reusesc sa rostesc..abdomenul si bratul stang ma durea ingrozitor.
-Nu te forta ! spune el calm. Cand am ajuns la tine erai pe jos,iar langa tine era un barbat mort..cred ca era zana,ceva l-a omorat.
-Un animal foarte mare..spun.
-Poate,apoi te-am luat si te-am adus acasa. Aici ti-am dat din sangele meu. Rana de la mana va mai ava nevoie de timp pana se ca regenera din nou muschiul,iar rana de pe abdomen e deja inchisa. Sa stii ca te-am muscat..era spre binele tau.
-Stiu. Si pun capul inapoi pe perna,dar tresar :
-Issa ! Ce s-a intamplat cu ea ?
-E bine..dupa ce te-am adus si ti-am dat sange m-am intors la locul “luptei” ,am scapat de cadavru si am gasit-o pe Isabelle legata in casa aceea,lesitata. Am deslogat-o i-am dat cu putina apa si si-a revenit,se pare ca doar dormea.
Eu am adormit.L-am simtit cum m-a sarutat pe frunte si a plecat.
A doua zi dimineata ma trezesc cu niste dureri cumplite. Nu reusesc sa ma ridic din pat. Mi-am privit ranile care ,acum, erau niste cicatrici,sper sa pot scapa si de acestea. Dupa inca o ora de stat in pat,ma ridic cu greu si ma duc la baie. Un dus mi-ar fi facut bine si asa a si fost. Astazi avea liber. Ma puteam odihni in pace. Cobor in bucatarie si gasesc un biletel de la mama care spunea ca astazi si poate si peste noapte va sta cu Sarah la bunica.
-Mai bine nici ca se putea. Spun cu voce tare. Imi pun micul dejun,apoi ma hotaras sa il sun pe Alex,poate vine sa stea cu mine sau imi aduce un film.
-Alo? Raspunde el apelului meu.
-Buna dimineata ! spun voioasa in ciuda durerilor.
-Oh,Shelby ! Ce faci ?
-Aa,bine. Tu? Alex nu stia despre atacul de seara trecuta. Poate trebuia sa ii spun,dar nu acum.
-Bine si eu.
-Alex,te pot ruga ceva ?
-Sigur !
-Imi aduci un film ? Astazi sunt singura,stii nu lucrez si m-am gandit sa imi ocup timpul cu ceva. Daca vrei il putem vedea impreuna.
-Da! Mi-ar face placere ! raspunde.
Avusesem noroc! Nu m-a intrebat de ce nu pot merge chiar eu sa iau filmul.Se vede ca imi este prieten.
-Paii..atunci te astept! Si am inchis.
Bunn..acum nu trebuie decat sa fac niste popcorn,bauturi am in frigider si sa il astept.
CITEȘTI
The stranger (in curs de super-editare)
Fiksi RemajaMAI BINE NU CITESTI ASTA(POVESTEA). Si ce faci cand in viata ta intra un necunoscut care mai e si chipes? Ai 18-19 ani,o mama care te iubeste,o sora careia ii suporti toate prostioarele,dar tii la ea nespus de mult,un iubit al mamei care iti e ca un...