Uzun bir aradan sonra yb sizlerle. Bu bölümü sezon finali gibi düşünün. 9.sınıfa başladım . O yüzden eskisi gibi yb yazamıcam . Ama belli olmaz tabi . Büyük bir ihtimalle 15 tatilde yazıcam yb . İnşallah beğenirsiniz . Okuyup , vote / yorum yapmayı unutmayın .Sizleri çok seviyorum.İyi okumalar :))
Medya da Emir ' in olduğu bir video var . İzlerseniz çok sevinirim .
Resim çekildikten sonra Emir bana baktı .Yaklaştı ve sonra biraz daha yaklaştı . Gözlerime bakan gözleri dudaklarıma kayınca biraz geri çekildim . Ukalaca güldükten sonra bana yine yaklaştı ve yanağıma nazikçe bir buse kondurdu.Ve konuşmaya başladı '' Aç mısın ? '' diye sorunca başımı aşağı yukarı salladım. Tebessüm ettikten sonra arka koltuğun kapısını açıp çıktı.
Beni yine öpmüştü . Ve ben yine engel olamamıştım.Ona göre normal birşeydi.Ya benim için ?
Ayna olarak cam' ı kullanmak üzere döndüğümde ilk olarak dağılmış olan topuzuma baktım . Ve sonra saçımda bağlı olan tokayı çıkarttım.Şimdi açık olan saçımla daha iyi gözüktüğüme karar vererek.Cam'a bakıp güldüm.Kahretsin , keşke gülmeseydim.Emir kesin benim deli olduğumu düşünmüştü.Dışardan beni cam 'a bakıp gülerken görmüştü . Ve şuanda elinde olan poşeti yere koymuş kahkahalar atıyordu.Gıcık ...
Kahkahası bittikten sonra yere koyduğu poşetleri eline alıp arabaya doğru yürümeye başladı . Arabanın bulunduğu yere geldiğinde arka koltuğun kapısını açıp içeriye girdi . Ve poşetleri açmaya başladı . '' Süt mü meyve suyu mu ? '' diye sorunca süt dedim . Süte bayılırdım . Kafasıyla onayladıktan sonra bir kutu sütü elime tutuşturdu . Kendinede meyve suyu aldıktan sonra poşetten iki tane açma çıkarttı . Birisini bana uzatmasıyla geri çekmesi bir olmuştu . '' Günaydın öpücüğümü almadan olmaz '' deyince bu sefer sesli bir şekilde '' Gıcıkk '' dedim . Ve '' Açım ben ver açmamı '' diye sonradan ekledim . '' Öp kurtul işte kızım. Bende açım zaten '' deyince Emir ' in arkasında bulunan cama şaşkınlıkla bakakalmıştım . Koray sinirli bir şekilde arabaya doğru yürüyordu ...
'' E-emirr '' diyebilmiştim sadece. '' Emir koray bize doğru geliyor ben ölü takliti yapıcam '' dedikten sonra arkama yaslandım . Saçlarımla yüzümü kapattım ve kollarımı yana doğru uzattım . Evet aynı bir ölü gibiydim . '' Senden iyi oyuncu olur , Ecem '' deyince umursamadan ölü taklitime devam ettim .
Emir bir süre sonra arka koltuğun kapısını açıp dışarıya çıktı .Koray Emir ' in yanında bittiğinde hiç durmadan konuşmuştu . Konuşması bittiğinde camdan içeri bakıp beni görmüştü . Gözlerimi kapatıp ölü takliti yapmaya karar vermiştim . Arka koltuğun kapısı açıldığında Koray sinirli ve endişeli bir ses tonuyla '' Naptın ona ? '' diye bağırdı. Ve sonra içeri girerek yanıma geldi . Yüzümde olan saçlarımı nazikçe çektikten sonra yanağımı okşadı . '' Ona dokunma '' diye haykıran Emir ' i hiç umursamadan yanağımı okşamaya devam ediyordu .
Koray elini yanağımdan çekip arabadan çıktı . '' Ona dokunmak için senden izin mi alacağım ? '' dedikten sonra tekrar içeri girip beni kucağına aldı ve arabadan çıktı . Emir sinirli bir ses tonuyla '' Bırak onu '' deyince Koray '' Ya sen neden sevgilinin yanında değilsinde Ecem ' in yanındasın ? '' dedi . Bu benimde merak ettiğim bir soruydu . '' Çünkü canım öyle istiyor '' deyince Koray ilerlemeye başlamıştı bile .
Emir '' Ecemm ! '' diye bağırınca korkudan Koray'ın kucağından yere popomun üstüne düşmüştüm . Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı . Emir yanıma gelip çömeldi . '' Kimin yanındasın , Ecem ? '' deyince tam da gözlerimin içine bakıyordu . Koray da çömelince artık bir Emir ' e bir Koray ' a bakıyordum .
Bir süre sonra Koray ''Hadi ama Ecem , Koray demek bukadar mı zor ? '' deyince Emir ' e baktım . Tepkisizdi . Sabit olarak gözlerime bakıyordu . Emir desem Ceren yine vardı . Birşey farketmiyordu . Koray desem Emir gider miydi ? Koray desem onu kaybeder miydim ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİM OL.
Romansa''Senin gülüşüne,bakışına,sevgine ihtiyacım var.'' -PRENSESİM OL.