Halloween 2018

35 2 0
                                    

Όχι σπόιλερ εδώ οκ;

Λοιπόν οποίος λέει πως το παλιο halloween ήταν καλύτερο από το επίσης παλιό του σίκουελ έχει δίκιο. Και στο συγκεκριμένο λίγο παραπάνω...

With that being said, ας ξεκινήσουμε!

Το halloween η αλλιώς το halloween 2, όχι εκείνο του '81

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Το halloween η αλλιώς το halloween 2, όχι εκείνο του '81...ούτε εκείνο το σίκουελ του ριμεηκ του Ρομπ Ζόμπι, εκείνο με την Jamie Lee Curtis...όχι το H20, το 2...ούτε το H Resurrection! (Αν δεν πιάσατε το αστείο έχουν βγει άπειρα και με μηδαμινή πρωτοπορία στους τίτλους με αποτέλεσμα να πρέπει να λέμε την ταινία αυτής της σειράς με όνομα σκηνοθέτη) Τέλος πάντων είναι παραγωγής 2018 και πρωταγωνιστεί η ανεπανάληπτη Jamie Lee Curtis!

Η υπόθεση είναι η εξής: πέρασαν σαράντα χρόνια από το φονικό στο Hadonfield του Illinois και ο αιμοδιψής Michael Myers είναι μέσα σε νοσοκομείο, ψυχιατρείο, κάτι τέτοιο. Μέχρι που κατα τη μεταφορά του σε νέο θάλαμο και σε νέο κτήριο αποδρά, τη νύχτα του Halloween. Τώρα η Laurie Strode (Curtis) προσπαθεί να τον σκοτώσει μία και καλή γιατί εδώ και σαράντα χρόνια προετοιμαζόταν για αυτή την νύχτα.

Ήταν καλό. ΝΑΙ...και όχι...είναι μπερδεμένο...μα θα του δώσω ενα:

7/10-Καλο

Τώρα ώρα να δικαιολογήσω την βαθμολογία μου:το 7/10 δεν είναι καλό, ειδικά από τέτοια ταινία. Όποιος με ξέρει, ξέρει επίσης πως στο πρώτο του Carpender δίνω 10/10 Οπότε το σίκουελ (και ποιο από όλα) δεν ήταν καλό. Σαν σίκουελ παίρνει 6/10 μα σαν ταινία παίρνει 8/10. Το 7/10 είναι οι δυο βαθμοί μαζί. Να ξεκινήσω από τα θετικά του. Όλοι οι ηθοποιοί είναι τέλειοι. Η σκηνοθεσία είναι καλη απλά ώρες ώρες ενιωθα σαν να ήταν άκυρη, κάτι αναμενόμενο για έναν σκηνοθέτη πρωτάρη σε horror ταινίες, όχι κάτι που με ενόχλησε, απλά το αναφερω. Η ταινία επίσης έχει απίστευτη παραγωγή. Ο Michael Myers είναι φουλ τρομακτικός και για εξηνταρης που είναι  ο χαρακτήρας  του είναι σε καλή φόρμα.

Ακούγεται καλό έτσι; Τότε τι με ενόχλησε στην ταινία; Είναι ο,τι θα ήθελε ο κάθε horror θαυμαστής. Αυτό που με ενόχλησε λοιπόν είναι και η αιτία που η ταινία ψιλοκαταρεει:το σενάριο!

Το σενάριο δεν είναι απαισιο καθόλου, ούτε καν κακό, είναι μέτριο προς καλό βασικά, μα τα άκυρα αστεία, τα άκυρα jumpscares, σκηνές που ήταν εκτός από κακογραμμένες και μη απαραίτητες, ένα απαισιο plot-twist που δεν θα σποηλαρω φυσικά και ένα φινάλε που δυστυχώς αφήνει ανοιχτές πόρτες σε ακόμα ένα σικουελ μου χάλασαν όλη την ταινία. Θα μπορούσε να είναι καλύτερο και ειλικρινά; Σαράντα χρόνια δεν είναι λίγα για να δουλέψεις ένα σενάριο, έτσι; (καλά εννοείται πως δεν το δούλευαν σαράντα χρόνια, αστειευομαι, μα είχαν 9 και 10 χρονακια οι writers)

Το τελικό συμπέρασμα; Απογοητεύτηκα από αυτή την ταινία και παρόλο που δεν είχα προσδοκίες τις ξεπέρασε σε φάσεις μα το σενάριο ήταν πραγματικά σαν να το έγραψαν με κλειστά μάτια ώρες ώρες. Αυτή είναι η γνώμη μου, εγώ είμαι απαιτητικός θα σας αρέσει πολύ, και εσένα επεισης φίλε hardcore horror fan θα σε ικανοποιήσει σε φάσεις ή απλά θα πάτε φέρει νοσταλγία.

ΥΓ:ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΑΗΔΙΑ ΣΕ  ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΟΥ ΒΙΑΣ!

Ο λόγος που η ταινία πήρε 7/10 βασίζεται κατά 50 τοις εκατό σε αυτή την σκηνή! 👍👍

(Horror) Movie ReviewsWhere stories live. Discover now