We werden weer wakker en wou al snel proberen de Jumper Gym aan te vallen, maar de deur zat nog steeds opslot. Ik speelde maar en liedje met de deurbel en hoorde eindelijk Jumper wat zeggen. "Wie is daar?" Hoorde ik, "Daniël uit Mystery Town, ik wil u Gym aanvallen en de badge winnen!" Zie ik. "Ok ik laat alleen jouw binnen voor deze keer!" Zei hij. Ik kwam binnen, en zag de griffe strijdveld. "Ik ben de gym aan het herbouwen, dat is de reden waarom eigenlijk niemand erin mocht komen" zei hij en we begonnen, voor mij was het al best snel. De volgenden Gym, Angel en James hadden een andere Gym als 2de. Namelijk in Vermilion City! "We begonnen, hij koos eerst en ik had dus voordeel, maar hij kiest toch een rock-Pokémon xD. "Graveler kom eruit!" Zei ie, "Graveler, Graveler, Graveler was dat die mega steen of was dat dat ding in de grond?" Vroeg ik. "De steen" antwoordde Dex. "Ok, Bulbasaur kom eruit!" Zei ik, en Bulbasaur kwam enthousiast eruit. "Doe Rock Throw!" Zei hij al dringend, "Bulbasaur ontwijk en doe gelijk slaappoeder! Ik fluisterde dat hij moest uitkijken voor de rotsachtige plaats." Zei ik en Bulbasaur ging het ook precies uitvoeren, hij sprong in de lucht deed roede aanval, Graveler werd volgetreft en was uitgeschakeld! "Yes!" Zei ik en hoefde nog van 2 Pokémons te winnen en dan had ik de Jumper Badge! "Waarom heet het eigenlijk de Jumper Gym?" Vroeg ik effe. "Omdat ik dit kan doen!" Zei de Gymleader. Ik zag en er gebeurde niets tot... "Bulba?" Al het steen veranderde in een grote trampoline waarvan zijn Pokémons denk ik waren getraind. OK evenwicht was nu niet makkelijk.
"Onix kom eruit!" Zei de Gymleader, "hoe kon een Onix blijven staan?" Vroeg ik, "ik vertel je wel mijn geheim! Ground en Rock types zijn erg zwaar, hierdoor hoeven ze geen evenwicht te houden!" Zei hij en hij ging daarmee heel droog lachen. Ik moest een plan bedenken, hoe zou ik er voor zorgen dat ik in het voordeel ben? Ik dacht na, niks helemaal niks kwam er op, toen ik weer naar Onix keek wist ik wel wat maar geen plan. Hij kan niet onder de grond gaan! Een zwakke punt van Onix! "Onix doe zandstorm!" Zei de Gymleader terwijl ik aan het denken was, "Bulbasaur hou je sterk en doe Leech Seed! Ren dan naar de achterkant en doe roede!" Zei ik weer en het lukte maar Onix was blijkbaar een hoge lvl en was dus erg sterk! "Onix doe Iron Tail" hoorde ik Jumper van de verte weer zeggen en hij rende naar een andere kant, wat zal hij doen? "Bulbasaur spring omhoog!" Probeerde ik nog snel ze zeggen maar het was al te laat. Ok wie o wie. Eevee was niet zo handig, Gloom kon wel en Lapras, was wel erg sterk en water kan tegen rock alleen kan rock weer tegen ijs, erg moeilijk tot ik maar moest, "Lapras ik kies jou!"
Jumper keek mij verbaasd aan, wat zou hij eigenlijk van plan zijn? "Lapras doe Blizzard! En glij naar de zijkant en doe dan Hydro Pomp..." precies toen ik dat zei deed Jumper het licht even uit en gingen de bouncerige dingen stoppen. Juist voordeel voor ons dus! Toen het licht aan ging voerde Lapras het precies snel op tempo uit en Onix werd alweer volgetroffen door de Hydro Pomp, "nog een keer!" Zei ik voor de zekerheid. "Nee Onix probeer te ontwijken!" Hoorde ik Jumper nog te zeggen maar hij was echt veeeeel te laat. Het stond 2 - 1. Nog 1 Pokémon, welke zou dat zijn? "Jij bent Rhydon! Kom eruit!" Zei hij en ik stond maar met en Lapras, "aww man!" Zei ik maar en had iets bedacht, als ik Hydro Pomp zeg doe dan Blizzard en als ik Blizzard zeg doe dan Hydro Pomp, ik legde het effe aan Lapras uit en hij begreep het uiteindelijk :p. De strijd ging verder "doe Blizzard!" Zei ik, het ging goed en Jumper zei dat hij voor die blizzard moest voorbereiden. "Nee, wat? Waarom deed de Lapras Hydro Pomp?" Zei Jumper, "nu Hydro Pomp!" Hij bereide zich weer voor om een Hydro Pomp maar kreeg Blizzard, uiteindelijk had Jumper het door en deed ik het weer normaal. "Kom op Rhydon we kunnen dit! Doe Earthquake!" Zei Jumper, wat moest ik doen, het enige wat ik kon bedenken was... "glij weg Lapras en hou hem bezig, doe dan Water Gun en probeer het aftemaken met Hydro Pomp!" Hij dacht dat ik Blizzard bedoel met Hydro Pomp maar dat was niet waar en rhyhorn lag op de grond, hij probeerde op te staan en "Yes! Hij is KO ik heb gewonnen!" Zei ik van blijdschap en ik kreeg de badge, "de aanvaller Daniël uit Mystery Town heeft gewonnen en wint de Jumper Badge!" Zei de scheitsrechter nigveel te laat... "hier is je Jumper Badge, je hebt erg goed gevochten en ik zal deze Gym snel repareren voor mensen als jij!" Zei hij en ik liep naar buiten richting het hotel. "En? Gewonnen?" Vroeg James, "natuurlijk, hier!" Zei ik en liet mijn badge zien, op naar Vermilion City!
Thx dat jullie nog zo ver willen lezen :D, de volgende hoofdstuk gaat Daniël en de andere naar Vermilion City, daar ontmoeten ze een nieuwe vriend, en nog verder strijden James en de nieuwe vriend natuurlijk tegen de Gym! Alvast veel leesplezier!
En de reis word nog met een lang hoofdstuk vervolgt!
JE LEEST
Pokemon, de reis door Kanto!
AdventureEen jongen van 10 genaamd Daniël uit Mysterie Town, wou al een lange tijd beginnen aan zijn Pokemonreis nu hij eenmaal 10 is begont hij met zijn advontuur. Hij ontmoet een jongen, genaamd James en meisje genaamd Angel en haar zusje (Lilly). Zij gaan...