Bir Konya Sabahı

88 10 0
                                    

Evet kış tatiline girdik dershaneme 1hafta kalmışken halamın sobalı evinde üzerine kestane atılmış sobanın yanında otuyorum dışarı - derecede kulağımda en sevdiğim şarkı barış Manço dan köyde olduğumdan dolayı telefonum çekmiyordu arayıp arayıp merak etmesinler diye sosyal medya hesabımdan paylaşım yaptım, biraz şehir havasından uzaklaşınca hastalandım hızlıca bünyem bu kadar temiz bir yer göremedi galiba namazlarda camiye gitmek daha güzel oluyordu şehirde camii ye gittiğim zaman bu kadar zevk almıyorum köy farklı özellikle Konya köylerinde gılan böreği diye bir börek çeşidi var kesin tatmalısınız, sabah saat yedi sularında uyanırsınız otomatik temiz havayla biraz soğuktur ama yüzünüzü yıkarsanız o suyla salona girersiniz halam sobayı yakmış olur kahvaltıda hazır yer sofrası çok güzel olur bide yanında güzel demlenmiş çay varsa dünyalar benimdir Ondan sonra biraz dışarda dolaşmak için dışarı hazırlanırım montumu giyerim kulaklığımı takmışımdır yola çıkmışken bir an duraksayıp kulaklığı çıkartıp o güzel köyün güzel kokusunu içime çeke çeke gezinmeye devam ederim.

Evet sevgili arkadaşım, simdi biraz beyin fırtınası yapalım ufacık dünyada çok büyük yalanlar söylüyoruz mesela babamızın mesleğinden utanıyoruz ve insanlara abarta abarta söylüyoruz ama hiç düşünmüyoruz o meslek olmasa sence bu insanlık nereye gider düşünsene çöpçü olmayacaktı ve bütün çöpler dışarda pis bir koku mahfeder demi? Veya simitçi olmasa sabah erkenden kalkmış kahvaltı yapamamış bir insan karnını nasıl doyuracak? Düşünmüyoruz utanma arkadaşım bütün meslekler çok önemli Kendine iyi bak tatilin güzel geçsin.

Bir Umut Hayat(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin