Q&A

568 48 14
                                    

kolorowa_kociara

Victor i Yuuri:

1. Jak czujecie się w roli rodziców?

V: Ja cudownie! Miko to jakby młody ja, taki klon tatusia! 

Y: Bez przesady... nie jest aż takim narcyzem. Choć ostatnio powiedział mi, żebym wypisał go ze szkółki jeździeckiej, bo jest za dobry, więc powoli zaczyna przejmować wszystko co najgorsze po małżonku. 

V: Ej! A po tobie przejął obżarstwo. 

Y: Coś ty powiedział?!

V: Kocham cię?

2. Planujecie jeszcze jakieś dzieci?

V: Oczywiście! Czwórkę, albo szóstkę. Stworzymy własną reprezentację! 

Y: Chyba jak sobie sam wychowasz, a nie będziesz bał się każdej kupy. 

V: Oj Klusiu. Przecież ustalaliśmy podział obowiązków...

Y: Następne pytanie proszę, bo ktoś zaraz zaliczy w zęby. 

3. I jak tam wam się życie toczy?

Victor: A cudownie. Jestem trenerem, zdobyłem ostatnio z Yurim dwa złote medale. Moja sława nie przemija, udzieliłem dwa dni temu bardzo fascynującego wywiadu, który możecie przeczytać w..

Y: A ja... założyłem własną restaurację, która jest moją największą dumą, zaraz po kochanym synku i...

V: Oczywiście mnie! Yuuri uwielbia kiedy ja...

Y: Mojej rodzinie..

V: Przepraszam kochanie, ale czy ja ci przerywam, kiedy się wypowiadasz?

*krótka kłótnia* 

4. Czy hodowla pudli kiedyś nastąpi?

V: Makkachin to moja jedyna miłość pudlowa do grobowej deski. Jest moim przyjacielem od dzieciństwa i nim pozostanie. 

Yuri

1. Daj przepis na taki idealny charakter.

Y: Dwie łyżki zajebistości, szklanka talentu, pół wredoty, 1/4 wkurzenia i szczypta *mruczy pod nosem* miłości do tego tu o *pokazuje skinieniem na Otabeka* 

2. Jak Beka z tobą wytrzymuje?

Y: A dlaczego miałby nie wytrzymywać? Lepiej zapytaj jak ja wytrzymuje  z nim.

3. Jak się czułeś kiedy Otabek stracił pamięć?

Y: Prawdę mówiąc nie pamiętam gorszego czasu w moim życiu. Nawet, gdy dziadek trafił do szpitala, wiedziałem, że jest silny i z tego wyjdzie, wiedziałem na czym stoję. Wtedy nie byłem pewien niczego. Mogłem go stracić na zawsze. To okropne uczucie. 

Otabek

1. Jak wytrzymujesz z Yurio?

O: Bywa, że jest ciężko. Yuri ma bardzo ciężki charakter. Trzeba go na prawdę mocno kochać, żeby wytrzymywać jego humory, obrażanie się o głupoty i wieczne docinki. Ale z czasem przywykłem. Miłość wytrzyma dużo. W moim wypadku musi się bardzo postarać. 

2. Największe marzenie?

Chyba chciałbym zabrać Yuriego w podróż motocyklem dookoła świata. Wreszcie wyrwać się z Petersburga i zobaczyć świat. 

Mila

1. Jak ci się układa z Sarą?

M:*odkłada kawałek pizzy* A dziękuję, cudownie. Mamy właśnie miesiąc miodowy. 

Calineczka| Otayuri Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz