08

571 48 23
                                    

O gün Lisa Jisoo'nun onu sıkıştırmalarına cevap vermeyip okuldan çıkmıştı. Fazla kırgındı, nasıl iyileşeceği hakkında bir fikri yoktu.
Eve gidip ağlamak istiyordu. Ağlamak ve Jennie'den vazgeçmeye çalışmak.

Eve gitti ve kendini odasına kilitledi, sevdiği bir şarkıyı açtı ve kendini müziğe kaptırdı.

Ondan vazgeçemeyeceğini biliyordu, onu uzun zamandır kimseye farkettirmeden seviyordu. Sırf arkadaşlıklarını bozup bir daha onunla görüşemeyeceğinden korktuğu için sevgisini içinde yaşamıştı.

Cinsiyetleri ise umrunda değildi, aşkın cinsiyeti olmazdı sonuçta. Herkesi 'kendi gibi' sanardı ve seveceği kişinin de buna inandığını düşünürdü.

Ama öyle değildi.

Jennie onu sevmemişti.

Telefonunu eline aldı ve ona yazacağı mesajı düşünmeye başladı. Bir şey bulamayınca Chaeyoung'a yazdı.

Lalalisa: Hey Chae.

Rosie: Ah selam Lisa! Partiye geliyorsun değil mi?

Lalalisa: Evet, senden bir şey isteyecektim.

Rosie: Tabi, ne istersen!

Lalalisa: Kris'in numarasını alabilir miyim?

Rosie: Ne? Neden ki

Lalalisa: Lazım işte






Ertesi gün uyandığında okula gidecek enerjiyi kendinde bulamamıştı veya bahane arıyordu ama okula gitmedi.

Kahvaltıdan sonra odasında kendine söylendi.

Üstesinden gelmelisin

Saçını bağladı ve sırıttı, hiç olmayan eski sevgilisine rağmen telefonundan son ses 'Shout Out To My Ex' açıp işe koyuldu.

Odasını toparladıktan sonra -yerdeki boş nutella kavanozlarını mutfağa taşıdıktan sonra- banyoya girdi, çıktığında en sevdiği kıyafetlerinden birini dolabından alıp yatağına özenle yerleştirdi.

Kıyafetini giydikten sonra odasındaki boy aynasının karşısına oturup makyajını yapmaya başladı. Yeterli olduğunu düşündüğünde kendine son kez baktı, o sırada aynanın kenarına sıkıştırılmış fotoğrafı fark etti.

Fotoğrafta Jennie ona sarılmıştı o ise kameraya bakıp kalp işareti yapıyordu.

Fotoğrafın anısını hatırlayınca güldü, ikisinde de kendi yüzlerinin göründüğü tarafın fotoğrafı vardı ve sadece o fotoğrafa sahip olan kişi ne yaptığını biliyordu. Lisa'nın güzel zamanlarıydı, ona açılacağı gündü ama açılamamıştı onun yerine de kalp yapıp o göremese de bir şekilde ona sevgisini belli etmişti.

Şarkının da bitimiyle Lisa çöküşe uğramıştı, onu cidden çok seviyordu.

Gözyaşlarının makyajını bozmasını önlemek için kafasını kaldırdı ve öylece uzun bir süre kaldı.



"Kris, Beni alabilir misin?"



İnşallah beğenmişsinizdir çok garip ve kısa oldu diğer bölümü uzun tutmaya çalışacağım T.T

Baiii

Baiii

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







Straight | Jenlisa ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin