Tekrardan merhabalar canım okuyucularım. Daha erken yazmak ve bölumü yayımlamak isterdim ama ilk bölümün ne kadar okunma alacağını görmel istedim 12 okunmamız var şu an yani iyi yazmiyo olabilirim cünkü dedigim gibi ilk genc kurgu kitabim ve acemiyim umarim sayı artar hadi bolume geçeliiiim..
{{¤}}
Koray benim ilk sevgilim di iki yıl cıkmıştık ona karşi hislerim hic bitmemişti ve onu görmek kalbimin hızlanmasına neden olmuştu. Koray'la geçen yıl ayrıldık başka birini tercih etti aptalım hem de çok ama buna bazılarımız gerçek aşk ta demekte. Hızlıca arka beşliye geçtim ve Can'ın yanına oturdum.
-Can, bu Koray mı yoksa ben yanlışlıkla votka şişesine kafa mı attım?
-Lan aynı soruyu şimdi ben sorucaktım sen de mi görüyosun bu hortlağı?
-Valla görüyorum kanka.
-Kız yoksa ikimiz de şizofren mi olduk?
-Valla ben olmadım da sen olmuş olabilirsin. Kendini yakmaya çalışmışsın dün akşam.
-Eğer o pembe ruj senin yanaklarında görünse ve bu patates dudaklı buruşuk bi kadındansa sen kendini ovarlok makinesine sokardın.
-Hak vermek gerek neyse asıl konuya dönelim bu malın burda ne işi var?
-Mal denen kavram bana göre yanında oturan organizmanın sözlük karşılığı bilmem farkında mısınız ama önününzde oturuyorum.
Koray önumüzdeyken bunları konuştuğumuzu öğrenmek beni fena mutlu etti peki ben hangi ara arkasından konuştuğumuz çocuğun önümüzde oturduğunu fark edemeyecek kadar mal oldum? Evet günün sorusu bu. Can'la vakit geçirmeyi azaltmalı ve onun laf sokma becerilerini öğrenmem lazımdı:
-Laf mı soktun şimdi? Evet arkadaşlar 3/A sınıfından Koray konuşmayı söktü.
-Can iki yıl öncede maldın ve hala malsın bence internet geçmişinde " Pepee- Kalbim kırıldı" yazan biriyle tartışmaya girmemeliyim ama belki yani şöyle bi umut amiplerle beyin seviyen eşitlenir diye sana özel ders vereceğim bu kıyağımı unutmazsın.
-Aynen amip IQ suna sahip olmak için bi amipten ders almak iyi olur.
Koray bize şaşkın ve bozulmuş bir suratla bakınca ben daha da bok yoluna gittim ve "Can vurdu gol oldu tüm servis hadii alkıış!" o an hiç beklemediğim bi şekilde herkes Can'a tezahürat etmeye ve alkışlamaya başladı servis şoförü Ziya Abi bile olayın gazına gelip "Little Mix- Woman Like Me" açmıştı.
Koray bozulmus bi halde kulaklıklarını taktı ve mümkün olduğunca duymazdan geldi. 5 dakika sonra herkes eski haline dönmüştü okula da az bi mesafe kalmıştı. Ama anlamıyordum Koray niye bizim okula geldi? Yani bu imkansız. Peki hangi sınıftaydı? Acaba Koray "Beş Dakika Daha" olabilir miydi. Kafamı hayır der anlamında sallayarak kendime cevap verdim. Ama hala emin değildim ya oysa?-Off!
-Noldu kıymalı böreğim?
-Yok bir şey çilek aromalı pandispanyam.
-Pandispanya ne lan? Türkçe konuş.
-Valla kanka bende bilmiyorum bi kitapta okumuştum ama her neyse boşver.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEŞ DAKİKA DAHA (ASKIYA ALINDI)
Teen FictionBir mesaj gecenin en boş saatinde... Kim olduğunu bilmediğiniz ama telefonunuzda kayıtlı olan "Beş Dakika Daha"dan gelmiş bir mesaj. Sizden hoşlanan o kişi aslında hemen yanınızdayken farkedemzsiniz evet bu çok gıcık bi durumdur ama yapacak bişey yo...