Eroinle başbaşa

900 14 4
                                    

Lanet olsun ! yine günlüğümü biri okuyup yere fırlatmış.Bıktım bu evden yeter artık.Neyse üstüme bişeyler giyip okula gitmem lazım. Ama önce annemden para almam lazım vermiyecek ama yinede şansımı denemek istiyorum.

- Anne ben okula gidiyorum, biraz para lazım para verir misin ?

- Hayır , bende de para yok zaten olsa da veremem zaten git babandan iste.

- Lanet olsun bıktım sizden bu hayattan. Ben gidiyorum!

- Cehennemin dibine kadar yolun var!

Okula geç kalmıştım ve ödevleri yapmamıştım. Eğer okula gidersem hocadan azar işitecektim en iyisi gitmemek.

Ama gidecek bir yerim yoktu. Zaten sigara da kalmamıştı en iyisi Idilin yanına gitmekti.

Idil benim en yakın arkadaşımdı. Iyi günümde , kötü günümde hep yanımdaydı ama kötü alışkanlıkları vardı onun. Zaten normaldi çocukluğundan beri tek başınaydı. Annesi babası o küçükken ölmüştü.

Idilin evine geldiğimde ortalık çok pis ve dağınıktı. Ama Idil ortalıkta yoktu.Odasına girdiğimde Idil kendini yatağa bağlamış bir şekilde çırpınıyodu.

- Aman tanrım Idil ! bu ne hăl.

- Aylin çabuk bana eroin bulman lazım yoksa birazdan titremekten öleceğim Ayliin lütfen !!!

- Idil ben nerden bulayım hem bende para da yok!

- Aylin o zaman Emre yi ara o bulur ama lütfen bana yardım et!

- Tamam ben şimdi istiklale inicem ordan bulabilirim tanıdıklarım var.

O gün götüm dona dona sabaha kadar Istanbul sokaklarında torbacı aradım durdum. En sonunda bir yer buldum ve içeri girdim. Karşıma bir tane satanist tipli bir adam çıktı.

- Of bebeğim ne işin var burada senin bakalım?

- Şey ben eroin istiyecektim.

Adam güldü ve ;

- Ufaklık senin paran var mı ki?

- Param yok benim ama borcum olsun söz sana bir gün ödeyeceğim.

- Kızım sen benimle dalga mı geçiyosun?

- Hayır ama ihtiyacım var lütfen!

- Ama bir şartım var sana.

- Ne şartı ?

- 1 aylığına benim olacaksın !

Önce "Neee" diye bağırdım. 35 yaşında ki bir adamın 16 yaşında ki bir kıza böyle bir şey demesi mümkün değildi ki! Aklıma birden Idil'in o durumu geldi ve bi aptallık yapıp ;

- Peki

dedim.

- Tamam numaranı ver seni arayacağım eğer bi aptallık yaparsan seni öldürürüm!

Eroin paketini alıp koşa koşa Idilin yanına gittim.

Odaya girdiğimde Idil hălă çırpınıyodu. Koşarak yanına gidip paketi verdim ona.Biraz sersemledikten sonra kendine geldi

- Aylin sana o kadar borçluyum ki şuan sen olmasaydın yarın sabaha cenazemi bulurlardı.

Oturdum bi köşeye delicesine ağladım o gece. Idil yanıma gelip sarıldı bana bende ona her ne yaparsa yapsın o benim kardeşimdi sonuçta.

O gece hiç konuşmadık onunla sadece sarıldık , hiç ayrılmadan.

Sabah olunca hemen hazırlanıp eve gittim. Evde kimse yoktu . Masada bir not vardı.

"Aylin anneannen hastalanmış 1 hafta onun yanında kalıcaz kardeşlerini de aldım. Mutfakta ki kavanozun içine de para bıraktım. Kendine dikkat et"

Hemen hazırlanıp okula gidicektim ki telefon çaldı ;

- Aylin ben Batu hani dünkü anladın mı?

- Anladım da ne istiyosun?

- Seni

- Nasıl yanii !

- Diyorum ki yanıma gel işim var.

- Taman dünkü yere geliyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölüme DoğruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin