Salak Reklamlar

42 8 9
                                    

İnternette boş boş takılırken bir raklam çıktı karşısına. Salak reklamlar, insanın yakasından bir türlü düşmüyorlardı. Nefret ettiği insana edeceği ilk beddua 'tanrı, seni internette orada burada takılırken reklamlara boğsun' olurdu.

Ama ilgisini çekmişti bu uygulama.
İndirip, giriş yapıyordun. Ve hiç tanımadığın bir insana anlatmak istediğin ama anlatamadığın ne varsa anlatıyordun. Yabancı birine dertleniyordun. Söylemek istediklerini, çevrendeki insanlara söyleyemediklerini yazıyordun. İçini döküyordun. İyi düşünülmüş, insanlık için hayırlı bir uygulamaydı.

Ve baya baya popüler bir program olduğu için güvenli olduğunu düşündü Yoongi. Bu sıralar pek sağlıklı olmadığı için, 'bu bana iyi gelebilir' diye düşünüp indirdi uygulamayı.

'Yşyrmçnkölemyrm' yaptı kullanıcı ismini. Bu söz birden bire, şarkı yazarken aklına gelmişti ve kendi bulduğu sözler arasında en sevdiğiydi.

Eşleşeceği insanı bulmak için 'tara' tuşuna bastı. Bir kaç dakika beklemenin ardından, sonunda 'dertliergen' adlı bir kullanıcıyla arasında sohbet kutucuğu oluştu. 'Dertli ergenmi! Cidden mi?' Diye düşünmeden edemedi. Bir ergenle dertleşmezdi. Asla ama asla.

Anlatsa 'marketten al bir cips, geç dizi izle. Geçer' derdi bu ergen.

Ama eğlenceli olabilirdi. Hayatına biraz renk katmak için konuşmayı başlattı.

Yşyrmçnkölemyrm: Selam aptal :)

dertliergen: Huh? Neden aptal diyerek yabancı biriyle bir konuşma başlatıyorsun?

Yşyrmçnkölemyrm: Ahh bana hesap sorma yetkisini sana kim verdi DERTLİERGEN :)

dertliergen: Bir insanın seçtiği kullanıcı ismiyle dalga geçmeyi kes ÖLEMEDİĞİ İÇİN YAŞAYAN slk.

Yşyrmçnkölemyrm: Çocuk ne zamandan beri büyüklerine laf sokmak için çabalıyorsun ve onlara salak diyorsun!?

dertliergen: Doğduğumdan beri. Ve sen benden büyük olduğunu nerden biliyorsun? Beni takip fln eden bir sapıkmısın?!

Yşyrmçnkölemyrm : Birincisi, ben bir ERGEN değilim, yani senden büyüğüm. İkincisi, gerçekten aptalmısın? Bu uygulama istediğin kişiyle mesajlaşabileceğin bir yer değil. Çokmu dizi izliyorsun ?:):) :)

dertliergen: Dizi izlemek ve ergen olmak suçsa öldür beni jxxjxjj

Yşyrmçnkölemyrm:🔪 al sapla kendine

dertliergen: O kadar komikti ki şu an yerde tepiniyorum.

Yşyrmçnkölemyrm: Büyüklerinle dalga geçmekten çok mu haz alıyorsun?

dertliergen: Dalga geçmekten de zevk alıyorum, başka şeylerdende...

Yşyrmçnkölemyrm: Sapık ERGEN. Kız olabilirdim, dediklerine dikkat et. 18+ imalarda bulunmadan evvel, kime bulunduğuna iki kere düşün!

dertliergen: Kız olabilirdim dediğine göre, erkeksin. Bu hoşuma gitti.

Yşyrçnkölemyrm: Konuşma tarzından erkek olduğun çıkarımını yapmıştım ama anlaşılan kızsın :)

dertliergen: Hangi cinsiyet olduğumu sana söylemeyeceğim ama unutma hyung-oppa,  erkeklerden sadece kızlar hoşlanmaz.

Yşyrmçnkölemyrm: Lan dertli değilsin belki ama tam ERGENsin :)

dertliergen: Tanımadığın insanların dertlerini bilmeden küçümsemek ya da iki dakika konuşmanın sonucunda dertsiz olduğu kanısına varmadan önce İKİ KERE DÜŞÜN!

Yşyrmçnkölemyrm: Sözde dert paylaşılan bir program, bana sen dert oldun be :)

dertliergen: İnsanlara dert olmaktan başka bir işe yaramıyorum zaten...

Yşyrmçnkölemyrm: Hey duygusalaşıp ağlama sakın ERGEN! Beni de ağlatacaksın:)

dertliergen: Slksın ama seni sevdim hyung-oppa. Takip attım sana yakala.

Yşyrmçnkölemyrm: Cidden bu berbat espiriyi yapmasaydın takibini kabul edebilirdim. :/

dertliergen: Mutlu yüzden suratsıza terfimi ettin hyung-oppa?

Yşrmçnkölemyrm: Sıkıcı hayatımda az da olsa beni güldürebilmeyi başardığın için bende seni sevdim ERGEN :) bu gülümseme sana ERGEN.

dertliergen: Romantik odun.

Yşyrmçnkölemyrm takip isteğini kabul etti.
Yşyrmçnkölemyrm sana takip isteği gönderdi.

~~~~~~~~~~~

Bu ilk texingim ve konu nereye gidiyor hiç bir fikrim yok. Aklıma yazarken geliyor bazı şeyler xjxjxj.
Daha önceden düşünülüp kurgulanmış tek şey, Yoongi'nin bir reklama denk gelerek uygulamayı keşf etmesi.

Bakalım sonumuz nereye gidiyor...

Desteğinizi eksik etmeyin lütfen, SİZİ SEVİYORUM!!





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 21, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Truth Untold ♡Texing-Yoonkook♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin