BÖLÜM~6 "SESSİZ"

4.5K 230 73
                                    

"Aldatıcı bir insanı aldatmak, 2 kat zevklidir."

Kulakları çınlatan o ses, her şeyi susturmuştu. Etraftaki derin sessizlik, fırtına öncesi sessizlik ile eş değerdi. Korkutuyordu.

Eren ve Tae kavga ediyorlardı. Buna Jimin'de dahildi. Sen ise yerde kanlar içinde yatıyordun. Neden mi? Çünkü yine kalbin sıkışmış ve bayılmıştın.
Son anda arkadan Tae ve Jimin yetişmiş, Eren'in elindeki silahı havaya kaldırıp oraya ateş etmesini sağlamıştı. Ve şimdi ise kavga ediyorlardı.

Ve en sonunda Eren dayanamadı ve kanlar içinde bayıldı. Tae hızla Sena'ya yönelirken, Jimin ise sana yönelmişti. Hızla ambulansı arayıp, beklemeye başladılar. Ambulans gelmişti fakat ekipler içeri bir nedenden ötürü giremiyorlardı. Jimin seni kucağına aldı. Aynı şekilde Tae'de Sena'yı kucağına aldı.

Dışarı çıktığınızda ambulansa bindirildiniz.

♣️

Hastanede hemen müdahale edilmiş, ve en azından olası tehlikelere karşı önlem alınmıştı. Sena uyanmıştı. Ama sen, hala derin bir uykudaydın.

Sena, Jimin, Tae konuşmaya başladılar.

"Nasılsın güzelim?"diye sordu Tae.

"İyiyim. Y/N nasıl?"dedi hızla Sena.

"O iyi ama şuan uyuyor. Ona ne oldu? Burnu kanıyordu çünkü."dedi Jimin.

Sena kafasını öne eğdi. Ve gözünden bir damla yaş aktı. Haline üzülüyordu. Ama elinden birşey gelmiyordu. "O... O çok kötü Jimin."dedi. Jimin ve Tae'nin kaşları çatıldı.

"Nasıl yani?"dedi Tae.

"1 yıl oldu biliyorsunuz. O kendini mahvetti. Kendi kendine konuşuyor. Halüsinasyon görüyor. Kendine zarar veriyor. Yemek yemiyor. Dışarı çıkmıyor. Ve en kötüsü de, beyninde tümör var."dedi ve daha şiddetli ağlamaya başladı.

"Ne?"dedi ikisi de aynı anda.

"O... O pislik yüzünden. Kardeşimi aldattı."dediğinde Tae şaşkınlıkla Sena'ya baktı.

"Biz, ondan haber alamıyoruz. Bir tek yerini Jimin biliyor. Kimseye de söylemiyor zaten. 1 yıldır ortada yok. Ara vermek zorunda kaldık. Hatta öyle bir duruma geldi ki, artık gruptan çıkacaktı."dedi Tae.

"Çıksın. Gebersin pislik! Kardeşime neler yaşattı görmüyor musunuz? Her gün böyle o. Neredeyse çoğu zamanımız hastanede geçiyor."dedi Sena.

"Bence Jungkook'a fazla yükleniyorsunuz."dedi Jimin.

Sena ona delici bir bakış attı.

"Sen iyi misin Jimin? Kızı aldattı diyoruz. Başka bir kız ile... Yatmış! Az bile yapıyoruz. Kardeşimi tanıyamıyorum artık! Kafayı yedi."dedi Sena hızla.

"Başka biri ile mi yatmış?"dedi Jimin hızla.

"Bana bunu yeni öğrendiğini söyleme!"diye bağırdı Sena.

Jimin, susmayı tercih etti.

"Jimin birşeyler saklamıyorsun değil mi?"dedi Tae.

Jimin, bu soruyu da cevapsız bırakarak başka bir soru ile değişti.

"Y/N burada mı kalıyor?"dedi.

"Evet."dedi Sena.

"1 yıldır burada. O evde kalıyor yani?"dedi.

"Evet Jimin."dedi Sena bıkkınlıkla.

"Tümörü var ha... Bu çok üzücü. Gerçekten bu raddeye mi geldi herşey?"dedi kendi kendine Jimin.

𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊 İ𝐋𝐄 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓 𝟐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin