Onur Kul: Kendisi 34 yaşında. Kendisi tam bir kafa dengi. Sohbet etmeyi sever. Mimar . Gaziantepli. Kendisi gezmeyi sever. İşi bittikten sonra bara gider sonra ise pavyon'a gider. Çakır gözlüdür. Simsiyah saçları, bembeyaz teni ile kızlar ona aşık oluyor. Tam 10 tane spor arabası var. Zengindir. Köşkte kalıyor. Nur'dan başka kimseye aşık değil.
Nur Salçacı: Kendisi 30 yaşında. Kendisi Onur gibi kafa dengi. Onur gibi sohbet etmeyi sever. İç mimar. Karadenizli. Evlerin mobilyalarını modeller, dekoratif eşyalar alıp evi güzelleştirir. İşi bittikten sonra Onur ile ilk önce bara gider, sonra ise pavyon'a gider. Ela gözlüdür. Simsiyah saçları ve esmer teni ile erkekler sürekli ona bakıyor. Kendisine ait bir havuzlu evi var. Onur gibi zengin. 10 tane doblo'su var. Onur'dan başkasına aşık değil.
Gökçe Çukurca: Kendisi 23 yaşında. Kızlardan başka kimseyle konuşmaz. Polis Komiseri. Kızlarla gezmeyi sever. Koyu gözlü, koyu saçlı. Hiçbir erkek bakmaz ona. İstanbullu. Hiçbir erkek ondan hoşlanmaz çünkü çok kıskanç ve bencildir. Tek katlı evi var. Zengin sayılır.
Mert Kul: Kendisi 27 yaşında. Onur ve Nur gibi sohbet etmeyi sever. Onur ve Nur gibi kafa dengidir. Onur'un ortanca kardeşidir. Defneye aşık. Onur ile çok iyi anlaşır. Zengindir. Bilgisayar mühendisidir.
Defne Salçacı: 23 yaşındadır. Mert'e aşık. O da Nur gibi iç mimardır.
Zehra Kul: 54 yaşındadır. Onur ve Mert'in annesidir. Emekli savcıdır.
Erdem Kul: 64 yaşındadır. Onur ve Mert'in babasıdır.
Öykü Salçacı: 50 yaşındadır. Nur'un annesidir.
Mehmet Salçacı: 54 yaşındadır. Nur'un babasıdır. Salçacı Beton'un sahibidir.
Ali Çukurca: Gökçe'nin babasıdır. 53 yaşındadır. Çukurca Beton'un sahibidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağır Yaralı
RandomNur, Onuru özlediği zamanlar da sayısız saatleri vardır. Onur'un da öyle. Akşamları beraberler. Saat 01:00'e kadar. Onur da Nur'un kendisinde kalmasını çok isterdi. Nur'un annesi izin vermiyordu. Onur ile Nur işe giderler, akşam olunca ise berab...