P A R T T W O

2.6K 83 2
                                    

                           Péntek
Reggel 04:00-kor keltem,felöltöztem és elmentem futni.Az utam a parkba vezetett ahol volt kb.4-5 srác,cigiztek.Ahogy közelebb értem megpillantottam egy ismerős arcot,Kevin volt az egy vele egyidős sráccal cigiztek.Próbáltam úgy elmenni,hogy ne vegyenek észre,de sajnos nem sikerült.Kevin rám köszönt.
-Szia Lisa,hát te?-szólt oda nekem,de most legalább a nevemen szólított...
-Sziasztok!Épp a gát felé indultam futni.-válaszoltam.
-Nem jössz ide beszélgetni,biztos ők is szívesen megismernének.-mutatott a többi srác felé.
-Végülis miért ne?-a válaszom nagyon meglepte,miután észhez tért odakísért a többiekhez.
-Na,srácok.Ő itt Lisa,Scott húga!-a fiúk  engem stíröltek amit Kevint szintén észre vett és láttam rajta,hogy zavarta.
-Szia Lisa,Isaac vagyok.-nyújtja felém a jobb kezét.
-Kész egy szálat?-Kérdezte egy másik srác.
-Hmmm...igen.-válaszoltam,de meg is bántam.Imádkoztam azért,hogy nehogy elkezdjek fulladozni.Eddig még csak 2x próbáltam.A sràc adott egy cigit és meggyújtotta nekem.Letüdőztem majd hosszan kifújtam,éreztem,hogy az egész tüdőmet átjárja a füst.Kevint nem értette a helyzetet amin én csak röhögtem egyet.Még egy ideig beszélgettünk aztán 6:30 körül Kevin haza kísért.Az út egy ideig csendben telet,de aztán Kevin megszólalt.
-Nem is tudtam,hogy cigizel,te ilyen jó kislánynak nézel ki aki a légynek sem ártana.Erre cigizel és beszólogatsz mindenkinek.-mondta.Én meg csak elröhögtem magam és vissza szóltam.
-Hát,Kevin.Te még sok dolgot nem tudsz rólam...-válaszoltam,mire ő csak elmosolyodott.
-Mit szólnál hozzá ha jobban megismernénk a másikat?-Nah,már csak egy hiányzott,de végülis miért ne?Lehet,hogy igazából tök normális.
-Oké,miért is ne?-válaszoltam neki pedig felcsillant a szeme.
-Szuper,suli után ráérsz?Elmehetnénk a kávézóba.-mondta.
-Oké,nekem jó!-válaszoltam mosolyogva.A ház elé értünk.Megöleltem Kevint,ő teljesen lefagyott,de aztán vissza ölelt.Elköszöntem és bementem a házba ahol a 3 bátyám állt és gyanakvóan néztek.
-Ki az a srác és mit akar?-kérdezte Adam.
-Neked is szia!Amúgy ő Kevin,az a bunkó srác az osztályból,de kiderült,hogy igazából tök normális.Ja,és suli után elmegyünk a kávézóba.-mondtam mire mind a hárman össze néztek.
-Biztos,hogy nem!-jelenti ki Scott.
-Márpedig,de.most pedig ha nem baj fel mennék öltözni.-mondtam majd kikerülve a 3 sokkos fiút felmentem a szobámba és felöltöztem.Egy fekete szoknya és egy fehér Calvin Klein-es póló mellett döntöttem.Felvettem a táskám,eltettem a telóm és a pénzem és lementem a fiúkhoz akik alaposan végigmértek majd kiléptek az ajtón.Ma Mike vezetett,beültünk a tűzpiros Lambo-ba és el is indultunk.A suli előtt találkoztam Sarah-val.
-Szia csajszi!Király kocsi.Mindenki titeket néz!-köszönt rám majd megölelt.Ő az a csaj aki tegnap rám írt Messengeren.
-Szia Sarah,kösz.A bátyámé Mike-é.Na,de menjünk fel mert 1 perc és csengetnek.-mondtam majd elindultam Sarah-val és a tesóimmal akik közben utól értek.Mindenki engem nézett ami egy kicsit furcsa volt,de különösebben nem érdekelt.A szekrényemnél Kevint várt,amit oda értem mosolyogva megölelt amit Scott nem nézett jó szemmel és ezt nem is rejtette véka alá.A szemébe néztem és kinyújtottam a nyelvem.Amit elváltunk Kevinnel Isaac-ot is megöleltem.Vele is egész jóba lettem reggel.Mindenki minket nézett,de különösebben nem érdekelt.Becsengettek és máris berontott a történelemtanár.Egy 50-es éveiben járó nő lehetett.Azt mondta Sarah,hogy egy igazi hárpia.
-Nos,gyerekek mondta az igazgató,hogy jött egy új diák.Állj fel kérlek és mutatkozz be nekem.
-Hát hogyne tanárnő!-motyogtam halkan,de a környékünkön hallották egy páran.
-Nos,Lisa Black vagyok,New York-ból jöttem és utálom a törit.-mondtam és az utolsó dolgot kicsit hangosabban.
-Rendben,Lia remélem én megszerettetem veled.-mondta kicsit hangosabban.
-Tanárnő annyi a baj,hogy én Lisa vagyok és nem Lia!-mondtam flegmán.
-Hát az engem most nem érdekel.-vágta oda amire ideges lettem,Sarah próbált nyugtatni,de én vissza szóltam.
-Engem meg ez a szar nem érdekel,de mégis megtanulom úgyhogy örülnék neki a megjegyezné és nem keresztelne át Lia-nak.-mondtam mire az osztály felröhögött és láttam a tanárnőn,hogy egyre pirosabb a feje.
-Te nem beszélj így velem Lia!!!!-mondta idegesen.
-Heee már mondtam,hogy Lisa és nem Lia jegyezze már meg vagy ha nem hallja vegyen hallókészüléket,a maga korában ez már nem ártana.-mondtam gúnyosan amire mindenki elröhögte magát.
-KIFELÉ A TEREMBŐL ÉS NYOMÁS AZ IGAZGATÓIBA!!!-ordította piros fejjel mire elröhögtem magam és kimentem a teremből ügyelve arra,hogy az ajtó résnyire nyitva maradjon ezzel is élezve a tanár idegeit.A folyosón leültem egy padra.Kis idő múlva Kevin jelent meg a terem ajtajában és nevetve oda jött hozzám.
-Engem is kiküldött mert vissza szóltam.-mondta nevetve amin én is elmosolyodtam.
-Mit szólnál ha ellógnánk a sulit-kérdeztem pár perc csönd után.
-Hát te mindig meg tudsz lepni,de oké.-válaszolta boldogan.Elmentünk a kávézóba ahol beszélgettünk és egy csomó dolgot megtudtunk a másikról.Például azt,hogy Kevinnek meghalt az anyukája ezért az apja neveli őt és a bátyját.Délután elmentünk hozzájuk és filmet néztünk amin én természetesen elaludtam.
-Azért ennyire nem rossz a film,ugye?-kérdezte vigyorogva.
-Nem csak hulla fáradt vagyok.-válaszoltam kómásan.
Mire magamhoz tértem észre vettem,hogy a vállán aludtam a keze pedig átkarolta a vállam.Nem mozdultam meg igazából élveztem a helyzetet.Egyszer csak Kevin bátyja nyitott be az ajtón és amikor meglátott elmosolyodott.
-Mivan öcsi?Végre becsajoztál?-kérdezte még mindig mosolyogva.
-Nem a csaja vagyok csak egy barát!-válaszoltam.
-Ahhhaaa perszeee-persze,hogy nem hitte el
.-Várj,te nem a Scott húga vagy??-kérdezte egy kis idő múlva.
-De ő a Scott húga,de amúgy miért is jöttél be?-kérdezte Kevin kissé idegesen.
-Jah,az most nem lényeges csak annyi,hogy lesz egy buli holnap és,hogy eljössz-e?-kérdezte Kevint a bátyja.
-Hmmm...de elmegyek Lisa-val úgyhogy szólj,hogy ott leszünk!-mondta Kevin.Mikor meghallottam Kevinre néztem aki csak mosolygott.

❌Pretty Little Killer❌{Befejezett}‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora