Reggel nagy hangzavarra ébredtem és egyáltalán nem voltam boldog amikor megláttam hogy mennyi az idő. Gyorsan visszaakartam feküdni,hátha el tudok aludni még. De ekkor kinyitódott az ajtó és bejött anyám.
-Lisa remélem nem alszol már,mert így is késésben vagyunk-mondta,és nem volt túl boldog,mert bejött a kutyám, Tanja. Ennek anyáék sose örülnek,mert szerintük a "kis dög" (mindig így hívják) nem bír magával. Mondjuk az igaz,hogy a kertbe már a virágok felét megette,de attól függetlenül én nagyon imádom.
Kikászálódtam az ágyból,felvettem a köntösömet és lementem reggelizni. Lent már meg volt terítve minden szépen,nagyi éppen reggelizett. Amikor meglátta,hogy leértem felcsillant a szeme.
-Kialudtad magad a mai napra drágám?-kérdezte és elém tett egy tál süteményt.
Ránéztem,aztán mindent megettem a tálról. Nagyi türelmesen várta,hogy végezzek,amikor lenyeltem az utolsó falatot is megszólaltam.
-Igen jól aludtam,de a mai napra nem lehetek elég felkészült,tudod jól, hogy nem szeretek beilleszkedni,és emiatt nagyon izgulok-válaszoltam,közben elvittem elmosogatni a tálat. Ezután gyorsan felmentem készülődni,mert anya már türelmetlenül várta hogy induljunk. Ma kivételes alkalom hogy kisminkeltem magam. Probálom kihozni magamból a legtöbbet,legjobbat. Hajamat begöndörítettem,és felvettem az ünneplőmet. Kinéztem az ablakon és örömmel láttam,hogy kint vagy 1000fok van és nagyon szépen süt a nap. Utálom a hideget és az esőt. Sokszor az idő megváltoztajta a hangulatomat,bár ez most nem nagyon sikerült. Ilyen izgatottnak még sose éreztem magam.
Lementem a lépcsőn és elköszöntem a nagyitól,Tanját pedig megsimogattam.
-Sok szerencsét a mai napra-szólt utánam a nagyi és a kezembe nyomott egy nagyon értékesnek tűnő ékszert. Kérdőn rápillantottam mire ő csak mosolygott és magyarázatot nem adott,hogy ezt most miért kapom. Mielőtt megkérdezhettem volna anya kikiabált a kocsiból, így hát muszáj volt indulnom. Beszálltam anya mellé, és elindultunk. Az úton mindenféléről beszéltünk, papáról is,aki korházba van,súlyos balesetet szenvedett. 15perc volt az út. Nagyon gyorsan elment az idő. Gyomorgörccsel szálltam ki a kocsibol,már egy csomó diák kint állt az udvaron. Na akkor kezdődjön a tanév.
CITEȘTI
Elveszve benned!
DragosteTavaly ugyanilyenkor még minden más volt. Más suli, más barátok. Nyár vége felé eddig mindig vártam a sulit,de most hogy új közösségbe kerülök,nagyon izgulok. Utálok beilleszkedni,sokszor nem is megy. Szerencsére előző sulimba nagyon kedves osztályt...