Kochany Pamiętniczku
Tak się cieszę!
Pani pokazała mi zadania z
zeszłorocznego konkursu fizycznego i...
Umiałam je zrobić!Na zajęciach dodatkowych pojawiało się coraz mniej osób. Dla Balbiny to było dobrze, miała więcej czasu na rozmowę z panią Natalią- bo tak się nazywała. W końcu fizyczka zaproponowała Balbinie udział w konkursie w tym roku. Dziewczynka zgodziła się bez wahania.
...
Pierwszy etap- szkolny. Brało w nim udział 10 osób.
Przeszła tylko jedna...
Balbina...
-Jestem z Ciebie dumna. Wiedziałam, że dasz sobie radę.
-Dziękuję, to dzięki Pani.
-Już niedługo drugi etap. Będzie trudniejszy, musimy przerobić 2 nowe działy.
Dziewczynka ucieszyła się na myśl o poznaniu nowych tematów.
Co tydzień przychodziła na zajęcia dodatkowe i pilnie robiła zadania, a potem jeszcze po powrocie do domu siedziała do wieczora z nimi.
Czuła się taka szczęśliwa....
Drugi etap- wojewódzki. 76 osób.
Balbina tak się stresowała ograniczeniem czasowym, ledwo zdążyła napisać.
Przeszło 8 osób, lecz tym razem nie Bal...
Było jej przykro, bała się wrócić do szkoły.Kochany Pamiętniczku
Nie przeszłam...
Przykro mi...
Co Pani powie?
Pokładała we mnie takie nadzieje, a ja?
Zawiodłam......
Jednak poszła do szkoły. Pani Natalia weszła podczas godziny wychowawczej i poprosiła Balbinę na korytarz.
-Wiem... Zawiodłam
-Co Ty gadasz? Miałaś bardzo ładny wynik.
-Ale nie przeszłam...
-Zabrakło Ci czterech punktów, a i tak mało osób przeszło, w tym roku konkurs był wyjątkowo trudny.
-Nie jest pani zła?
-O co miałabym być zła? Jesteś moją najlepszą uczennicą. Nie ważne jak źle Ci pójdzie i tak będę Cię wspierać...
-Dziękuję...
-Uśmiechnij się, dobrze Ci poszło i teraz też jestem z Ciebie dumna.
Pani odprowadziła Balbinę do klasy. Dziewczynka nie spodziewała się takiej reakcji.
Kochany Pamiętniczku
"Nie ważne jak źle Ci pójdzie i tak będę Cię wspierać. "...
Wszystko co dobre kiedyś się kończy. Dziewczynka napisała egzamin gimnazjalny. Pochodziła do szkoły, w której było tak miło i... trzecia klasa dobiegła końca.
Kochany Pamiętniczku
Nie wierzę, że to już koniec.
Było tak wspaniale.
Ale przede mną nowa szkoła.
Na wszystkie wybory liceów wzięłam profil mat-fiz.
Nie ważne, do którego się dostanę i tak będzie mi się tam podobać.
CZYTASZ
Pochany Kamiętniczku
Fiksi RemajaOpowieść o nietypowej miłości, pisana prostym językiem przeznaczona głównie dla młodzieży w wieku szkolnym. Nie jest to typowe romansidło o problemach miłosnych nastolatek. 13-letnia Balbina właśnie poszła do pierwszej klasy gimnazjum. Nie wiedziała...