Namjoon ve Jin'in ilk tanışması

174 9 0
                                    

Namjoon çok sıkılmıştı. Çünkü en yakın arkadaşı ve kuzeni olan JiMin kendine bir catboy yani kedi çocuk almıştı ve o çok tatlıydı ama o bir kedi çocuğa bakabileceğini emin değildi JiMin onun da bir tane alması için teşvik etmişti ama ya o bakamazsa diye korkuyordu ve bunu düşüneceğini ve sonra karar vereceğini söylemişti ve şimdi bir catboy mağazasının önündeydi ve içeri girip girmemek arasında kalmıştı.Ve sonunda içeri girdi girer girmez yanına bir personel geldi ve onu catboy'ların yanına götürdü.
Biraz sonra onun yanına emek- liyerek çoooook tatlı bir kedi çocuk geliyordu ona gülümsedi ve kedi çocuk Nam-Joon'un bele- diye çukuru gibi olan gamzesini görünce durdu o durunca Nam-joon onun yanına yaklaştı ve onu kucağına alarak onu istediğini söyledi işlemler için bir odaya girdiler o sırada kedi çocuk NamJoon'un boynuna iyice yaklaştı ve onun erkeksi koku- suyla uyuya kaldı bu sırada Nam-Joon ve görevli iş- lemleri halletti ve kedi çocuk hakkında bilgileri aldı ve arabaya doğru yol aldı o sırada kedi çocuğun uyuduğunu fark etti ve onun hakkındaki bil-gileri okumaya başladı.
"Soyismi-ismi:Kim Seok-Jin
Lakabları:Jin,omma...
Yaşı:Daha 1 aylık 18 yaşında sa- hibi ya da sevdiği biriyle birlikte
olmazsa ölebilir,bir kaç kelime söyleye biliyor."Jin ile iyi anlasacagiz zaten 25 yaşına kadar hızlı büyü- yordu şu an iki yaşındaydı.Ve NamJoon onu sevmişti çünkü o çoook tatlı bir kedi çocuktu ki Namjoon'un tek zaafı sevimli olan her şeydi ve 1. sırada kesin-likle ve kesinlikle Jin vardı.

Cat Boy -Namjin-&Ara Verildi&Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin