Köszi a kihívást tompajojo nagyon tetszik a kihívás! Na de akkor kezdjük is el. Én a miraculous katica és fekete macska románca könyvből Chloe-t választom és a saját Mit tegyek.... könyvemből Marinette-et.
Marinette: Mi a.... Hol vagyok?
Chloe: Marinette? Te vagy az? -oda fut és megöleli -Annyira sajnálom hogy Alexis rámászik Adrien-re! Nem tudom hogy tudta meg hogy ma van Adrien bulija!
Marinette: Chloe! -löki el magátol -Te veled meg mi az isten történt? És ki az az Alixis és milyen Adrien bulija? És hol van Adrien? És miért nincs rajtam egyetlen egy karcolás sem? És mégis ki vagy te? -kérdezi tőlem
Én: Sziasztok. Én Olívia vagyok a Mit tegyek című könyv írója ahonnan Marinette ide csöppent te pedig Chloe tompajojo
miraculous katica és fekete macska románca című könyvéből jöttél mert kölcsön kértelek tőle egy kicsit.Chloe: Akkor te nem az a Marinette vagy akinek Adrien megkérte a kezét?
Marinette: Mi? Adrien megkérte a kezem?! Ez varázslatos! Sőt nagyon jó! Mondjuk igaz hogy egy másik történetben de mindegy!
Olívia: Igen igen! Nagyon jó de elkezdhetnénk amiért itt vagytok?
Marinette: Chloe kedves hozzám egy másik könyvben? Az lehetetlen. Valami tévedés van itt!
Én: Minden író úgy alakítja a történetét ahogyan ő szeretné. És tompajojo könyvéből az az ahonnan Chloe jött szinte legjobb barátnők lettetek. Így írta az író és így is lett.
Marinette: Ezek szerint valahol nagyon mélyen valaki Chloe-t is szereti!
Chloe: HAHAHA nagyon vicces mondhatom.
Én: Na térjünk vissza az eredeti témához végre! Jó?
Marinette: Jó? De mi is a téma?
Én: Játszunk egy kis Kérdezz Felelek játékot.
Chloe: Ez az! Azt nagyon szeretem!
Marinette: Én is!
Én: Ez nagyon jó hír! Na szóval! 1. kérdés
Melyik a kedvenc gyümölcsöd? Chloe?Chloe: Nagyon szeretem a sárga dinnyét és a barackot.
Én: Marinette?
Marinette: Én szinte minden gyümölcsöt szeretek de ha kikéne emelni eggyet akkor az eper. Bármennyit képes vagyok megenni! Neked?
Én: Én nagyon szeretem a kiwit és a mangót! Déli gyümölcsök forever! ❤️ Ne de kövi! 2. kérdés Mi a kedvenc vicced? Marinette?
Marinette: Miért a pók a legbüdösebb állat?
Mert 8 hónalja van...Én: Fú! Oké! Ez kicsit lefárasztott. Chloe?
Chloe:
–Hogy hívják a szerelmes bárányt?
–Love juh!
–És hogyan lehet megállítani?
–Állj! Love juh!Én: Jézusom! Jó én fáradt vagyok válaszolni ezért jöjjön a következő. 3. kérdés
Milyen esküvőt szeretnél? Chloe?Chloe: Hatalmasat! Mindenkit meghívnék rá akivel valaha is beszéltem!
Én: Marinette?
Marinette: Én egy kicsit vissza fogottabat mint Chloe. De a barátaim biztos ott lennének és a családom. A férjem családja és a férjem barátai.
ESTÁS LEYENDO
Mit tegyek.... /szünetel/
FanficSziasztok Emberkék! Ez lesz a legelső miraculous történetem! Izgatott vagyok milyen véleményeket kapok szóval ha tetszik akkor csillagozd vagy komentelj! 😍 Jó olvasást! 😜