"İt Hurts, Taylor."

1K 64 30
                                    

"TANIDIĞIM EN GÜÇLÜ SAVAŞÇIYA..." -DEFFY

6. dondurma kutumun dibini sırırken doğruldum. Jason'ı kreşten alma vaktim gelmişti ancak hiç havamda değildim. İpod'umu aldım ve Viber'dan anneme mesaj attım.(Whatsapp sim kartı gerektiriyorda eğer sim kartlı  alsana kızım fakir misin sen diyen olursa sim kartı kısmına geleceğiz.) 'Jason'ı sen alabilir misin? Hiç havamda değilim. Bir kaç gün sende kalsın hatta. Justin'le fazla görüştürme! XOXO' yazdım ve gönderdim. Bir dakika, ben anneme XOXO mi yazdım?! Garip.

Yeni telefon almam gerekiyordu. Sim kartı da. Taylor telefonla beraber onu da atmıştı. Aklıma Taylor gelince daha çok ağlamaya başladım ve buz dolabına ilerleyip yeni dondurma kutusunu çıkarttım. ARKADAŞLARIM BOŞ YERE BENİ BIRAKTI! Hemen tablete gömüldüm ve yeni telefon sipariş ettim. Hatta yedekte bulunsun diye 2 tane daha. İkisi İphone, biri samsung. Sonuçta beş yaşında çocuğum, 5 yaşında yavru bir köpeğim var. Ayrıca Taylor'la tam olarak küsmemişiz. Ya da arkadaşlağımız temelli kökünden silinip atılmamış. Bu nedenle yangın çıkaran Taylor'a da sahiptim.

Üçü de yarın gelecekti. Bende yarın biraz daha toparlanınca sim kartı alıım diye düşündüm. Yeni dondurmamla bu kez televizyonun karşısına oturdum ve kumandayı elime alarak televizyonu açtım. Kanallarde gezerken Demi'nin röportajı olduğunu gördüm. Orada durdum ve izlemeye başladım. Muhabir benim hakkımda soru sorunca dikkat kesildim. Bir dakika, Demi beni Twitter'da takipten mi çıkardı?! Oysaki birbirimizi ilk takip olanlar olacağımıza ve ne olursa olsun takipten çıkarmayacağımıza, dostluğumuzun ne olursa olsun bitmeyeceğine söz vermiştik. Ben Demi'nin artık en yakın arkadaşı veya kardeşi olmayabilirim. Ancak bu, Onun benim hala en iyi arkadaşım ve kardeşim olamayacağı anlamına gelmez. Ben hala arkandayım, Demi.

"Bence bu, sadece insanların değiştiği ve ayrı bir şekilde büyüdüğü anlardan biri" dediğini duyduğumda şok geçirdiğimden kesinlikle eminim. Dondurmam yere düştü. Yedi yaşında, sonsuza kadar en iyi arkadaş kalacağımıza söz vermiştik biz. Ben onun en zor zamanlarında, o da benim zor zamanlarımda yanımda olmuştu. Şimdi ise en zor ve en kötü zamanımı yaşıyordum, Demi ise bunu daha da kötüleştiriyordu. Yarama tuz basıyordu resmen.

Kapı çaldığında kendime geldim ve kapıya koştum. Kapıyı açtığımda Taylor'ı gördüm. Elinde poşetler vardı. "Turşu, acılı cips ve dondurma ağırlıklı. Ve ciddiyim  çok ağır." haline güldüm ve "Arkadaşlığımıza mesafe koyduğunu söyledi Demi, dört beş saat önce." dedim hesap sorarcasına. "Ah bakma ona sen. Ben erkek arkadaş konusunda umutsuz vakayım neredeyse. Ve hatta DYlan gibi bir safı seçtiğime inanamıyorum." deyip kıkırdadı. "Sel, bunlar ağır derken ciddi anlamda ciddiydim." dediğindeyse kıkırdayıp geri çekildim içeri geçmesi için. Torbaları bir kenara attı ve yorgunluğunu içinden attı. Bir süre dinlendikten sonra "Dondurmalar erimiş olabilir. Ben buzdolabına atayım da tekrar şekil alsınlar." dedi ve 18 KUTU DONDURMAYI KOLLARIYLA TAŞIYIP BUZ DOLABINA GÖTÜRDÜ VE BAŞARIYLA YERLEŞTİRDİ?! BU KIZ BENİM EVİMİ YAKAN KIZ DEĞİL Mİ? 

...

Her tarafımız cips olmuş şekilde konuşuyorduk. Bazen dedikodu yapıyorduk, bazense komik olaylardan bahsediyorduk. Taylor aniden "Peki, röportajı izledin mi?" dedi. Pekala, herşeyi baştan anlatma zamanı. Ne de sorgu zamanına 2 soru daha kalmıştı. "Sen sorgu zamanına gelmesen olayları anlatayım. Gazetedeki olaylarları görmüşsündür. Orada "Jelena geri mi döndü?" adlı bir başlık vardı.  Onu da görmüşsündür. Ancak öyle birşey yok. Jason için kaldım orada. Demi de sabah buraya geldi. Bana bağırdı ve daha fazla üzülmemi görmek istemediğini söyledi." dedim ve bir damla göz yaşımı akıttım. Taylor bunu görünce bana sarıldı. "Tamam canım, geçti... Herşey yoluna girecek, tamam mı?" geri çekildim ve "Anlamıyorsun, Taylor." diye başladım konuşmama. "Bu benim için ne kadar zor, kimse farkında değil. Ben beş sene boyunca tek başıma anne oldum. Bu çoğu kişiye göre normal olabilir ancak 21 yaşında yalnız bir anne olmak hiç de kolay değildi. Demi, benim yedi yaşımdan beri en yakın arkadaşımdı. Kardeşimdi. Benim için hala öyle, ancak o yalan bir haberin aramızı bozmasına izin verdi. O, üzülmemi izleyip benim toparlanmamı sağlamak yerine ağlamamı izlemek istemediğini söyleyerek beni daha da yıktı. Ben onun zor zamanlarında yanında olmuştum, o da benim elbette. Ama artık olmayacağını söylemesi ne kadar kötü biliyor musun? Ya şu Justin meselesi? Ona o kadar aşıkken ondan nefret etmek nasıl bir şey, bunu biliyor musun?" Taylor bu kadar derinden ağlamama dayanamadı ve tekrar sarıldı bana. "Kardeşim dediğim kişi ve hem aşık olduğum, hemde nefret edildiğim kişi tarafından tekmelendim. bu canımı acıtıyor, Taylor. Bana yardım et. Bu bok çukurundan kurtulmama yardım et!" dedim ve daha da hiddetli ağlamaya başladım. Taylor'ın ise tek yaptığı sırtımı sıvazlamak, ve "tamam, herşey düzelecek. Herşey eskisi gibi olacak tatlım." demekti...

............................................................................................................................................

@İREMFATMA 'NIN OKUMASI RİCA OLUR.

Bu bölümü @iremfatma 'ya adıyorum. bugün onun doğum günü. O, benim en değerli arkadaşlarımdan biri. O benim WattPad kankam, ruh öküzüm, hıyarım (kendisi anladı :D), İce Tea'm, çikolatam ve sırdaşım. O gerçekten önemli biri. Selena için Demi neyse, benim için de o öyle. Selena için Taylor neyse, benim için yine o öyle.Onun davranışları eğlenceli, onunla takılmak eğlenceli. Yüzünüzü güldürebilen bir insan. Fanta içmek onda kafa yapıyor, tıpkı tüm gazlı içeceklerin bende ayrı kafa yapma etkisi bırakması gibi. O benim çok önemli bir arkadaşım ve onu çok seviyorum. İyi ki doğdun, ruh öküzüm ve hıyarım!

Love Me Forever (FOL Devam Kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin