Hermes' in Ihaneti

38 8 0
                                    

Savaş taktikleri öğretmenimiz in bizlere anlattığı üzere Hermes tüm tanrılara ait olan güç taşını ölümlülerin dünyasında gizli bır yerde sakladigini öğrendik.Istersek Hermesi koruyabilir istersek de diğer tanrılara karşı tarafsız olup o taşı alabilirdik.Bu taş olmadan tanrılar gerçek güçlerine tam anlamıyla sahip olamiyorlarmis . Tum  tanrılar güçlerine tam anlamıyla sahip olabilmek için Hermes' in zayıf bir anını bekliyor ve o taşı almak için ellerinden geleni yapıyorlarmis. Koruyucusu olmak daha zor oldugundan en iyi eğitmenler en iyi odalar bize tahsis edilmişti.Aslinda tüm bunları görünce biraz korktum. ama olaylar gittikçe çok daha güzelleşti . Insanlar in bize gerçekten garip biriymis gibi bakmasının yani sıra kampta gerçekten el üstünde tutuluyorduk. Bizi gören her kamp üyesi yanımızdan hızla uzaklaşıyor.Aslinda ben kahverengi tonlarında bır attım. Normal de havalı değilim dir ama bu olanları görünce kendimi çok kibirli hissediyorum.Neyse şu Hades meselesine dönelim . BEN zaten biricik babacığım Hades' i korumak zorundayım yani babam dururken başka bir tanrıyı korumaya geçmeme izin yok.Yani ya sevgili  babamı koruyacağım yada sevgili babamın diğer tanrıların olmasına rağmen çaldığı taşı almak durumunda olacağım. Ogrendigim bilgilere göre Hades'in tek kızı benim geride ise tam 19 tane çocuğu var ama onlardan bazıları buraya önceden geldi bazılarıysa daha çok küçük Bizim odada 3 kişiyi var bu da demek oluyor ki 3 kardeşimle babamı koruyacağım.(Tabi bu kardeşler üvey olduğundan sevgililik gibi durumlarımız olabilirmiş)Tabi yanımıza seçeceğimiz 3 auralar dışında.Auralar bize yardımcı olacak kamp askerleri. her kampciya 3 tane aura veriliyor ve bu auralar kişinin korunmasını sağlıyor onun dışında eğer gözlerine baktığınız zaman bebekliginizi görüyorsanız o auranin  size  bağlanmak için doğduğunu anlamış olursunuz 2 kardesim ve ben(aslında onlara kardes demek istemiyorum ikisi de çok yakisikli belki bir şansım vardir) yataklarımiza yönlendirildik.Odamizda toplam 6 yatak sigacak kadar yer vardı.Ama  odanın zaten 3 yataklı bir oda olduğunu düşünürsek oda gerçekten çok dardı.Ben hemen cam kenarında olan yatağa geçim.Atlar için yapılan yataklar daima farklı olurdu.Çünkü biz atlar insanların yattıkları yatakları kullanamıyoruz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin