Jeon Jungkook pov.
Ik en Larissa lopen hand in hand over straat we zijn onderweg naar mijn ouders. We gaan ze namelijk vertellen dat we samen gaan wonen. Larissa verhuist weer naar Zuid Korea en gaat samen met mij wonen maar de jongens wonen er ook alleen hebben wij een appartementje dat bij de dorm zit. Dus alleen onze badkamer, wc, mini keuken en bed staan apart vsn de rest. Natuurlijk kunnen wij ook met de rest ontbijten en dineren. Dat zal geen probleem zijn. Ik hoop zo dat mijn ouders ook blij zijn voor ons. Ik bel aan en mama doet open. Ik groet haar en loop naar binnen en groet daar mijn papa Larissa groet ook mijn ouders een dan gaan we op de bank zitten. Ik hoor gestommel en dan komt mijn broer te voorschijn. "Jungkook ben je hier?" "HYUNG!" Roep ik en sta op een sla mijn armen om hem heen. Wat heb ik hem gemist. "Is Larissa er ook?" vraagt hij. Ik knik en wijs naar de bank waar Larissa zit. Ze groeten elkaar en dan zeg ik. "We zijn hier gekomen om iets te vertellen." "wat dan?" " Larissa en ik gaan samen in een appartement wonen dat in de nieuwe dorm zit." "Wat leuk. We komen zeker een keer langs dan he." Larissa en ik lachen mooi dat ze het leuk vinden.Na een lange dag bij mijn ouders liggen we samen in ons eigen bed. "Larissa?" .... " Larissa slaap je?" het blijft stil. Die slaapt zeker. Ik sluit ook mijn ogen en voel dat ik toch best moe ben en val dan ook in slaap.
Larissa pov.
Ik wordt wakker en zie op de wekker die op mijn nachtkastje staat dat het 02:45 uur is. Ik zucht ik voel me helemaal niet lekker. Ik probeer verder te slapen en draai me om naar jungkook. Ik sluit mijn ogen. Al snel voel ik arm om me heen. Ik druk me tegen zijn borst aan en val dan weer in slaap.Ik wordt wakker en voel me misselijk. Ik open mijn ogen en zie dat jungkook net binnen komt lopen met een dienblad. Ik zucht en ga rechtop zitten. Ik kijk naar hem en zeg. Ik kijk jungkook aan en zeg 'dat had niet gehoeven hoor.' jungkook schud zijn hoofd. "Schat ik weet dat je vannacht wakker bent geweest. Voel jij je wel goed. Wees eerlijk." " pff. Nee ik voel me niet lekker en heb last van misselijkheid." zeg ik. Jungkook zijn ogen worden groot. "Je bent toch niet..." ik schud gelijk mijn hoofd. Nee zwanger gewoon nee. Nu nog niet. "Misschien iets verkeerd gegeten of zo denk ik." Jungkook knikt en komt bij mij zitten. Als ik alles op heb ga ik me op frissen en voel me gelijk al wat beter. Ik ga naar beneden en zie dat de rest in de woonkamer zit en dan vraag ik "Yoongi zou je me ergen mee kunnen helpen het is voor het nieuwe album van The WildCats." "ja tuurljk." Yoongi en ik gaan naar zijn studio en ik pak mijn laptop er bij waar alles op staat. Ik laat wat horen en zeg "Iets in mij zegt dat er iets mist maar ik weet niet wat. Yoongi en ik luiteren nog wat en dan doet Yoongi iets met de beat en ineens klinkt het heel anders en veel beter. "Wow Yoon, dit klinkt veel beter." "Het is niks ik heb allen de bass en drum iest aangepast." Ik knik en dan zeg ik "Oh er komt nu net iets binnen vliegen. "Wil je zingen?" Vraagt Yoongi ik knik en hij zet alles klaar. Na een tijde horen we geklop op de deur. "Binnen?" Roept Yoongi. Jungkook zijn hoofd komt achter de deur te voorschijn en hij kijkt niet erg blij. "Eten is klaar." "Oké we komen eraan."
Kim Namjoon pov.
Larissa en Yoongi zijn samen de studio in, Jungkook kijkt boos voor zich uit. "koekie.. Wat is er dat je zo boos bent?" Vraagt Jin. "Gewoon Larissa is met Yoongi in de studio." "Dus mag dat niet, misschien heeft ze wel vragen over iets waar Yoongi haar mee kan helpen. Je weet dat die twee goede vrienden zijn net als jij en Tae." Jungkook zucht. Hij heeft er maar moeite mee. Jin en ik gaan de keuken in en maken wat voor de lunch. "Jungkook haal jij Yoon en Larissa uit de studio!" Roept Jin "Is dat wel een goed idee?" fluiter ik naar Jin hij haalt zijn schouders op "Geen idee..." Zegt hij. We zetten alles op tafel en even later zit iedereen aan tafel behalve Larissa. "Larissa is even haar laptop opruimen en wat dingen ordenen. Ze zij dat we alvast mochten beginnen." "Oké aan vallen!" Roept Jin ik lach. Het kan een mama figuur zijn maar als het om eten gaat dan is het net een kind van acht. Ik kijk de tafel rond en zie Jungkook niet eten. "excuses." Zegt hij en staat op "JUNG-" Horen we Jungkook kijkt op en rent als een speer naar boven wat zou er aan de hand zijn.
"Jin een emmer graag en een dweil!" Horen we Jungkook roepen. Ik hoor rare geluiden van boven komen mijn ogen worden groot "Gaat het wel daar boven?" Roep ik. Weer hoor ik rare geluiden en gehuil "Namjoon, Jin Ziekenhuis nu!" Mijn ogen worden groot Ik en Jin rennen naar boven en zien Larissa en Jungkook op de overloop met een plas kots en bloed... BLOED! "Ik rijd!" roept Jin hij rent naar beneden en roept "Wij zijn naar het ziekenhuis met Larissa Hobi kun jij de overloop schoon maken? Er ligt een beetje kots en Bloed van Larissa. Alvast bedankt." Ik en Jungkook helpen Larissa en dan gaan we naar het ziekenhuis. Beter is het niet heel erg.
JE LEEST
Together Famous Ft. Jeon Jungkook (Dutch Fanfiction)
FanfictionLarissa had vroeger een beste vriend. Jeon Jungkook. Op haar derde is ze met haar ouders naar Nederland verhuist omdat zij vonden dat Jungkook een slechte invloed zou hebben op haar. Nu 14 jaar later zit Larissa al negen jaar in de beroemde coverba...