Nayeon Pov
Hari ni aku bangun awal sikit sebab nak siapkan sarapan untuk omma ngan soulhee.
Appa ada kerja kat beijing and dia tak selalu balik rumah sebab kerja kat luar negara.
Dan aku ada kembar seiras. Dan nama dia Im Soulhee. Dia lawa,comel dan paling utama, omma sayang soulhee lebih dari aku tapi aku tak ambil peduli sebab aku tahu apa sebabnya.
"Sarapan dah siap~hari ni masak nasi goreng,roti bakar jem dan paling penting air milo kegemaran omma^^" kata aku kerana teruja nak lihat reaksi omma.
"Sebelum ni omma tak pernah gembira dengan apa yang aku buat..tapi ni first day at seoul.." kata aku sendirian takut omma aku tidak suka apa yang aku buat sekarang.
After 5 minutes ❤️
"Lambatnya diaorang bangun..hmm patut ke aku gi kejut??" soal aku kepada diri sendiri
Setelah tunggu lama,omma ngan soulhee tak turun-turun. Jadi aku dengan beraninya naik ke atas untuk kejutkan soulhee dahulu.
Tok tok tok..
"Soulhee..?? Oh soulhee~"
"Ooii!! Apa kau bising-bising ni hodoh??!! Aku nak tidor laa!!" Kata soulhee kepada aku.
Yee~ soulhee selalu panggil aku hodoh kerana aku tak cantik seperti dia.
"Soulhee..bangun..sarapan dah siap.." kata aku lembut. takut dimarahi oleh soulhee lagi.
"Ishh budak niiii!!! Aku siku kang baru kau tahu!! Blah laa!!" Teriak soulhee. Mana tak terkejut nya aku.
Aku berjalan ke bilik omma aku.
To..
"Tak payah nak ketuk-ketuk.." kata omma aku sambil membetulkan rambutnya.
Tidak sempat aku nak ketuk.. dia dah keluar dulu...
"Omma..omma nak sarapan dulu?" Kata aku lembut. Dalam hati aku cuma mahu omma berkata 'YE' .
Omma mula memandang aku. Aku hanya termenung memandang bawah. Aku tahu apa jawapan yang bakal omma bagi.
"Nayeon.."
Omg!! omma panggil aku?
Aku mula mengangkat muka memandang wajah orang yang aku sayang sangat tu.
"Omm..omma.."
"Haihh...jom sarapan sama-sama"
Kali ini aku terdiam terpaku. Mahu saja air mata ni keluar. Kalau korang pon sama kan?
---Sambung next chapter❤️
Best tak untuk chapter one ni?? Sorry la kalau tak best sebab Nana buat bab ni pukul 1 pagi hehehe. But kalau best, vote and comment untuk nana buat next chapter~
YOU ARE READING
You Are Perfect 💘[Nakook] JEON JUNGKOOK & IM NAYEON
Teen FictionAku dan dia memang kembar. Semua sama kan? Tetapi bagi aku kami amat berbeza...Dia cantik,comel tetapi aku?? Aku ingat mahu menjadi seperti dia tetapi...tidak boleh..dia hanya lah dia dan aku..hanyalah aku 💘