* tutaj takie małe uzupełnienie do I części mam nadzieję, że się wam spodoba. Tak jak wcześniej histora jest z pv. Glimmer*
*Pierwsze spotkanie*
Zasypiając nad książką Glimmer nawet nie spostrzegła gdy do jej stoliku dosiadł się jej najlepszy przyjaciel.
- Glimmm!!! Nie uwierzysz co się stało !! - Gdy go usłyszała momentalnie podskoczyła zaskoczona jego obecnością.
Bow z podekscytowania nie mógł siedzieć i tylko kręcił się na krześle.
- o co chodzi? - zapytała zaspale. Ech ta lektora naprawdę była tak nudna, że prawie nad nią usunęła.
- A więc słuchaj uważnie mamy oprowadzić nowego ucznia po szkol-
Na jego słowa tylko westchneła zirytowana.
- Bow co w tym tak niezwykłego ? My ZAWSZE oprowadzamy nowych! - przez to, że jest córką dyrektorki ciągle musi wprowadzać transferów w szkolne życie.
- Gdybyś dała mi skończyć to wiedziałabyś, że oprowadzamy She-re - "Co ?czy dobrze usłyszałam ?" W jednej sekundzie i ją ogarnęła ekstytacja i cała się rozpromieniła.
-She-ra nową studentką w Bright Moon, przecież ona jest legendą. -rozpływała się- wygrywa wszelkie olimpiady naukowe i zawody sportowe jest piękna i taka miła to po prostu ideał !!!
- dziękuję <3 - dziewczyna momentalie zawstydziła się gdy usłyszała melodyjny głos dochodzący za jej pleców.
Glimmer rzuciła do Bowa spojrzenie pełne wyrzutu. Ugghhh, ale wtopa.
- Ummm... zapomniałem wspomnieć, że ją przeprowadziłem ze mną, żeby nie musiała czekać ma dziedzińcu - rzekł przepraszająco - tak więc może was sobie przedstawię ? Glimmer to Adora Johns znana również jaka She-ra , Adoro to Glimmer Grace, a mnie już obie znacie.- dodał z uśmiechem.
Dziewczyna podała nowo poznanej osobie rękę by się z nią przywitać.
- Glimmmer brzmi zbyt oficjalnie, więc jeżeli chcesz możesz nazywać mnie Glimm.
- Z miłą chęcią ~Glimm~*
Omg to będzie najlepsza wycieczka po szkole !!!
* komedie romantyczne i koreańskie dramy to złuooo... no może nie, aż tak duże."
- Czyli ten Deki yag jest zakochany w Guno So,ale nie może z nim być bo jego matka Gai Lee chce wydać go za jego kuzynke Yungen Kim ? - zapytała zagubiona dziewczyna
- NIE, NIE.... wszytko źle zrozumiałaś... po pierwsze nie Deki Yag tylko Deokgi Yang! Po drugie to Gunwoo Seo. o tak Yang podkochuje się w nim, ale prawdziwą miłością Deokgi'ego jest Taewo Yu.Gain Lee chce ślubu Youngeon Kim i jej syna,ale nie zmusza go do tego bo uważa, że jego szczęście jest najwazniejsze.
Glimmer z dumą wyjaśniła wszystko w ułamku sekundy bez ani jednego zająknięcia.
-Ughhhh te twoje dramy to złooooo. - żaliła się Adora.
-Pffff.. dramy są lepsze, niż te przereklamowane romansidł typu "on umiera by ona mogła żyć" - rzuciła w obronie swej miłości-dram.
- może i racja, ale oglądając komedię romantyczną mogłabym zrobić to - dziewczyna delikatnie zbliżyła swą twarz do Glimmer i patrzyła jej w oczy tak jakby pytała się o zgodę na całusa. Każda część dziewczyny mówiła "tak całuj mnie !cała należę do ciebie!"
Jednak gdy Glimmer zamierzała połączyć ich usta Adora odskoczyła od niej z uśmiechem.
- Wiesz gdybyśmy oglądały komedię romantyczną to wtedy na pewno była by lepsza atmosfera. - znacząco spojrzała na różowowłosą, a jej wzrok wiercił jej w brzuchu dziurę.
- Ok, obejrzymy ten głupi romans, ale najpierw chcę buzi.
- nie musisz mnie o to prosić.
Po raz kolejny blądynka nachyliła się nad drobniutka dziewczyną tylko tym razem złożyła na jej ustach delikatny pocałunek, który po chwili stał się namiętny.
*ona musi umrzeć, by ona mogła żyć* (brak sensu, ale ciiiii)
- Panie doktorze co się stało czy z moją dzie- przyjaciółką wszystko dobrze ? - zaniepokojona Glimmer wariowała. Razem z Adorą miały sztłuczke z innym autem i wygląda na to, że dziewczyna ma poważne obrażenia.
- Spokojnie panno Grace. Panna Johns przechodzi rutynowe badania, ale wszystko z nią w porządku - na słowa lekarza Glimm uspokoiła się- jednak nie mogę powiedzieć tego samego o pani - "to nie zapowiada się dobrze"
,,,,,time skip,,,,,,
Już drugą godzinę Glimmer wypłakiwała się w ramionach Adory. To był jeden z tych dni gdy nie mogła przestać się martwić i płakać.
- Lekarz powiedział, że ten wypadek był szczęśliwym zbiegiem okoliczności - mówiła załamana- że gdyby nie on mogli by tego nie wykryć na czas i bym nie miała szans na przeżycie. teraz muszę brać te specjalne leki i chemię, ale i tak mnie nie uratują bo mogą nie znaleźć dawcy. - głos Glimmer całkowicie się załamał - ja nie chcę umierać.
Dotychcazsowy ciche łkanie dziewczyny zamienił się w głośny szloch.
- Ciiiiii,nie martw się Glimm będę jestem tu przy tobie i będę Cię wspierać pomogę Ci przetrwać to leczenie.- mówiła uspokajającym głosem jednocześnie gładząc ją po głowie.
- a co jak nie znajdą dawcy ?? Wtedy umrę.
- kochanie nie umrzrsz, będziesz żyć i to długo mogę Ci to obiecać.
- skąd ta pewność? - Glimmer naprawdę ceniła sobie wsparce ze strony Adory.
Wiedziała, że umrze, ale zbyt bała się śmierci i utraty przyszłości ze swą miłością by to przyznać ?
-Szczerze mówiąc dostałam wiadomość, że zgłosił się ochotnik do bycia dawcą. Musi tylko zostać sprawdzona zgodność i jeżeli wszystko pójdzie dobrze za dwa miesiące odbędzie się przeszczep.- Adora uśmiechnęła się a Glimmer, aż pisneła z radości. W przypływie euforii przyciągnęła dziewczynę do siebie i pocałowała ją.
Strach i ból, które dręczyły ją od miesięcy nareszcue odeszły w zapomnienie.
Teraz czeka ją happy end z jej ukochaną Adorą.
- kocham Cię Glimm - szepneła cicho do jej ucha.
-też Cię kocham - odparła i po raz kolejny ich usta złączyły się ze sobą.
"Po tej operacji już zawsze będziemy razem. Moje nowe sere będzie należeć do Ciebie tak jak i to należy teraz " myślała wtedy i nie myliła się zbytnio.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Cześć i czołem :)Z góry dziękuję Ci Melodia_Scammander. Jesteś moją muzą dla tego au <3
Art autorstwa exotic_scribble ( polecam zajrzyjrzeć na jej insta >:3c)
* Czujecie wibracje Catry ??
~hej Adora~ ( ͡° ͜ʖ ͡°)Rozdział się podobał ? Dajcie znać w komentarzach ;) Dale czekam na nominacje kolejnych par i jeżeli macie pomysły co do fabuły to również piszcie (")>
Oke tu macie linka do strony generujacej koreańskie imiona jeżeli chcecie to wylosujcue jakieś na bazie waszej daty urodzin i podzielcie się nim w komentarzach :)
http://pl.hipenpal.com/tool/korean-names-make-my-korean-name-in-polish.php
Ja nazywałbym się Haseung Im, a wy?
Trzymajcie się ciepło
Do nastepnego przeczytania
~hopelessblueartiet
CZYTASZ
She-ra i księżniczka mocy miniaturki
RomanceZbiór opowiadań z uniwersum She-ra i księżniczka mocy :) Art na okładce należy do laiilYeaah. Opowieść jest w trakcie edytacji. Edytuje VioletShell03 ^^