POV Ілайя
Зранку мені Сев все розказала – виявилося все так як ми і думали, навіть краще. І тепер Аміна залишилася сама самісінька, бо правда виявилася гіркою – і всі пішли з вечірки. А Северин і справді дуже впливова. Вона мені це все розповідала, коли ми йшли на кухню, ми почули якісь крики у вітальні. І ледь-ледь виглянули із стіни кухні і побачили, що це Єгор і якась дівчина:
- Ти геть мене не любиш! – кричала вона, склавши на грудях руки, і нагадувала малу розбещену дитину, якій не дають солодощі.
- З чого ти це взяла? – кричав Єгор на неї.
- Я бачила як ти дивився на неї!
- На кого? – не розумів Єгор.
- Оту прислугу! Що тільки, що проходила. – Єгор фиркнув.
- Це Рита! Наша прибиральниця! Ти що її перший раз побачила? – його слова вже переходили на крик і сміх одночасно.
- А тепер знайомся – це Єва! – прошепотіла мені на вухо Сев і повернулася на кухню, спершись об стіл. – Вона його ревнує до кожного дерева. Ти бачила навіть до Рити. Тож ти також начувайся!
- Я? Чому? – я пішла за нею.
- Ти молода, красива, - вона взяла морквину зі столу, де готувала Соломія, - дуже близька з ним.
- Близька? Я раз з ним словом перекинулася.
Її слова були смішними. Це або Сев з'їхала з глузду або Єва.
- А цього досить, - сказала Рита, - я з ним ні разу не розмовляла, а вона вже придумала, що ми спимо разом.
- Ага, її тут ніхто не любить, - прошепотіла на вухо Сев коли ми вийшли з кухні. – Зачекай мене тут, я візьму деякі речі і ми вигуляємо Ладу.
Я залишилася в вітальні і дивилася на картини і фото. На одній з них я побачила Єгора і Северин, їм тут було десь по дванадцять років, вони посміхалися і обіймалися. Одягнені вони були в купальні костюми. Внизу я побачила підпис рівним почерком:
«25.07.2013 змагання з академічного веслування»
- А ти хто така?
Я розвернутися, щоб подивитися на власника цього писку. Це була Єва. Її руде волосся було ідеально рівне, що я почала заздрити – моє завжди закручувалося в спіраль ДНК – і це мені не подобалося. Та коли я побачила її сукню, забрала свою думку назад: вона була з великим вирізом і сильно прилягала до тіла.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Клан Ювелірів
FantasyЯк відомо, Всесвіт поділяється на паралельні світи між якими є проходи - кротові нори. В кожному світі є двійники, але є ті в кого немає двійників - летелі. Саме вони можуть переходити нори без проблем і в будь-який момент можуть там залишитися. Ще...