Petrecerea

157 13 4
                                    

Ultima seara la Hogwarts sosi,era in sfarsit vacanta, gata ore,gata teste,gata examene,doar distractie.

Toti se pregăteau pentru petrecere.Baietii isi asortau papioanele cu pantofii ,fetele isi cautau rochiile,tot o agitatie.

Hermione era imbracata intr-o rochie babydoll (fara tull) ,de culoare rosie ,cu o curelusa subtire neagra.In picioare avea o pereche de sandale cu toc,nu prea inalt,de culoare neagra.Avea cateva bucle si un machiaj nude,cu un ruj mat ,roșu.
Ginny avea o rochie office, de culoare albastra ,niste pamtofi argintii ,machiajul ei consta doar intr-un eyeliner negru si un ruj nude.Parul il avea drept ,cu o coronita din flori argintii.
Baietii purtau costume basic ,negre.

Petrecerea se tinea in sala mare.Baietii erau deja gata dar hotarasera sa le astepte si pe fete, pentru a merge impreuna.

Hermione o ruga pe Ginny sa ii aduca geanta din camera comuna cat timp ea se îmbrăca.

Cand ea coborî scările, Harry ramasese paralizat,simtea ca nu mai are suflu ,nici nu zici ca avea 14 ani (neîmpliniti inca) ,arata,mai matura.

Harry:A-ă ...Arr-ră-ă ,ăm ,wow....
Ea incepu sa chicoteasca.
Ron:Mai va asteptam mult?
Ginny:Auzi ,tu sa te plangi de pierdut timpul si chestii cand o sa fii fata!

În scurt timp aparu si Hermione, care,ei bine,nu arata a Hermione, nu arata a fata care invata non-stop,Arata ca cea mai populara fata din scoala,dar nu in sensul rau.Era ,splendidă.

Ron cască ochii cand ea isi facu aparitia.

Hermione:Scuze de intarziere,am avut o problemă cu fermoarul rochiei.
Harry:Bun ,atunci, hai sa mergem.
Ginny:Hei fratioare,de ce te-ai înrosit asa la fața (arunca o privire scurta spre Hermione)
Ron:Cine? Eu?Ă...e doar, cald aici.
Ginny:Nu ma intreb de ce :>

                  ***

La bal toata lumea se distra,in afara de Hermione,care statea pe scaun si se uita in gol.

Ron:Hei
Hermione:Hm? a,hei.
Ron:De ce stai singura ,trista si abătuta aici?
Hermione:Ma tot gandesc
Ron:La..?
Hermione:La cum o sa fie ,la cum o sa reacționeze parintii mei,daca or sa ma înțeleagă,daca ma vor sechestra ,ma vor baga intr-o dubita si ma vor obliga sa merg cu ei.
Ron:Ăm ,nu cred ca ar face asta ,dar eu zic sa-ti mai iei gandul si sa te distrezi ...ă....dansăm?
Hermione: (zâmbi) sigur 



O melodie lenta incepuse,iar ei valsau,Hermione o surprinse pe Lavender sagetând-o cu privirea.

Hermione:Ăă...Ron?
Ron:Da?
Hermione:Nu crezi ca o sa se enerveze Lavender?
Ron:De ce s-ar supara?
Hermione:Pai ,pentru ca ..dansam ,se cam uita urât.
Ron:Nu e problema ei
Hermione:Din moment ce e iubita ta cred ca e problema ei.
Ron:Nu mai e
Hermione:Stai ,v-ati despărțit?
Ron:Da
Hermione:Ăm..imi pare rau.
Ron:Mie nu ,fiinta aia e insuportabilă, nu ai rezista nici o zi ci ea ,e stresanta si insistenta.

Hermione incepu sa rada.

Ron:Ceva amuzant?
Hermione:Păi ,tu.
Ron:Eu?De ce eu?Nu-mi sta parul bine ,am ceva pe față?

Hermione(râde din nou,dar putin mai tare) : Nu ,doar ca ,asa esti tu ,amuzant.

Ron (simti ca ii ard obrajii):Si mai cum sunt?

Hermione:Hmm ,conteaza chiar acum?

Ron:De ce n-ar conta?

Hermione:De ce ar conta?

*Se apropiau din ce in ce mai mult*

Ron:Pentru ca m-ai facut curios.

Hermione:Pai,mai esti si......

O busitura se auzi ,se despartisera si vazusera o masa cazuta si pe Lavender stand in dreptul ei ,cu tacamurile in mana ,din cauza nervilor ,nemaigandind ,arunca cu un cutit fix inspre Hermione ,simti cum timpul încetinește, vedea cutitul apropiindu-se din ce in ce mai mult spre ea,iar in urmatoarele secunde il văzu pe Ron stand in fata ei ,ramanand nemiscat si dupa cazand la pământ.

Hermione:RON!

...






•Romione-o poveste de iubire•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum